Не и стига горивото. Проблем с изпарителя. Аз имам същиа проблем в момента. Просто чакам нов изпарител да може да ме храни. От стефанели гео м 110 минавам на шарк 1500 защото иначе почва да помпи и бензин с газовите дюзи за да ускорява. Над 180км.ч. пуска две бензинови дюзи нагоре ставам с осем едновременно работещи дюзи. И тъпото е че нито набива авариен нито нищо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с чисто нова газова уредба
Collapse
X
-
Изпарителя е сменен с нов,не е от него.Горивото определено и стига,защото при ускорение до 6000 об се изтрелва като на бензин,няма пад на налягането/много малко,в нормите/.
Най често се случва при отнемане на педала на газта и после при подаването й независимо дали е на малки,средни или по-високи обороти.
Дори при самото потегляне се случва.Докато загрее много рядко се случва.Грешки тоя АГИС не отчита.
Съмняваме се ,че редуктора е обърнат на 90гр,т.е. филтъра не е нагоре,а е насочен назад към купето.
Коментар
-
Преходник ще свърши работа. Тръбите са си ОК на 6мм.... Освен ако не си моднал двигателчето да бъде 240кс, ама ме съмява да си успял..."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Факт е, спор няма. Обаче проблема не е в тръбичката В изпарителя е ключът от палатката. Безсмислено е да сменяваш тръбата, ама като си си наумил.. мъчи са, гадино!!!"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
willow75bg написа: Преглед на мнениетоИзпарителя е сменен с нов,не е от него.Горивото определено и стига,защото при ускорение до 6000 об се изтрелва като на бензин,няма пад на налягането/много малко,в нормите/.
Най често се случва при отнемане на педала на газта и после при подаването й независимо дали е на малки,средни или по-високи обороти.
Дори при самото потегляне се случва.Докато загрее много рядко се случва.Грешки тоя АГИС не отчита.
Съмняваме се ,че редуктора е обърнат на 90гр,т.е. филтъра не е нагоре,а е насочен назад към купето.
Нищо не съм пипал откакто го имаше досега и просто реши,че вече няма да се гъбарка,така както се появи въпросния проблем
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар