Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нова газова уредба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Оборотите са хванати от бобината,чете си ги идеално.Едва ли оборотите са виновни при моя проблем,защото и при по-ниски и при по-високи си минава на бензин.
    Направи ми впечетление,че когато не е загряла добре/до 60гр примерно/не обръща въобще на бензин независимо от натоварването.

    Коментар


      #17
      Аз бих пробвал с друг изпарител, или преди това да махна вакуума му от колектора, и да пренастроя. По принцип, първоначално както се настрои редуктора, след около 500-100км. трябва да се пренастрои, защото се разстройва сам. Има леко разтягане на мембраните и пружините, "улягане" както му казват газаджиите. Минимално, но достатъчно да измести налягането. Само в началото! След това би трябвало налягането да е сравнително постоянно във времето. Пробвай, и ако пак прави същите мизерии - определено този изпарител не е читав и пробвай с друг.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        Свалих го вече и го пратих като рекламация.Дано да е от него,че ще е тъпо да връщам здрав редуктор,но всички насоки водят до него.

        Коментар


          #19
          Редуктора е сменен с нов,но въпреки това пак превключва на бензин дори и да е доста рядко.не мога да разбера защо го прави.
          АГИС 210 измерва вакуум,налягане/не знам кое точно/,температура на газта и редуктора,обороти.В момента по една или друга причина като мине 2 бара и минава на бензин,след като падне се връща на газ което става доста бързо.Вакуума на празен ход ми е 0,3 и стига до 1,0 при отворен дросел като с него се увеличава и налягането пропорционално.Сега съм с 2,00 мм дюзи,налягане 1,2 и бенз.времена са равни на същите при работа на газ-т.е. 1,90 - 2,00 ms.това при мотор 1,6-98к.с.
          Минава си калибровката на празен ход и си слага коеф. 1,1 мисля беше,върви сравнително добре като във високите беднее,но особенно при втора предавка на около 15,00-1800 об като леко реча да я настъпя и минава на бензин за момент и пак връща на газ.При трета и нагоре колкото и да я настъпвам не го прави-т.е. не се покачва налягането над 2,00 бара.
          Имате ли някакви насоки къде може да е проблема?

          Коментар


            #20
            Извади вакуума на редуктора и виж дали пак ще обръща на бензин. Той точно това прави - вдига налагянето при настъпване на педала. Не забравяй да запушиш отвора на колектора . А ти сигурен ли си, че вдига налягането в рейката и обръща на бензин? Защото ако обръща, защото всъщност налягането в газовата рейка пада - тогава проблема клони точно към прищипан вакуум. И разбери какво налягане мери този МАР на тъпият агис. Можеш да питаш и производителите. Много са коректни и отговарят бързо. На сайта им също има и менюали за настройка с подробни описания.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #21
              Според мен нещо бъркаш с налягането. Това което ти трябва е диференциалното налягане, което е равно на налягането в рейката минус вакуума в колектора. То трябва да е постоянно , като единствено под товар може да пада с до около 0,2 бара. Провери го.

              Коментар


                #22
                Сензора ми е mpxhz 6400 и мери абсолютно налягане.
                В софтуера на Агис има две опции за избор на сензор - ABS 4 bar и PS4250DP ,избрано е първия.
                Довечера ще махна вакума и ще го запуша да видя ще има ли промяна,прищипвания по вакума нямам.

                Коментар


                  #23
                  Абсолютно налягане на кое?
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    В програмата на Агис няма делта. Там показва "реални" налягане на газта от рейката и вакуум от смукателните тръби.
                    Предполагам, че питащия се обърква с тези барове на вакуума.
                    Покажете настройките от програмата и по възможност клип при прояввяване на проблема.
                    Евентуално да се погледнат опцийте - максимално време на газ, изход от CUT-OFF на бензин, налягане в CUT-OFF.
                    Другия номер е анулиране на всички настройки и да се пипа само по базовите.
                    Последна редакция от mironskin; 23.11.2016, 12:49.
                    Това не е експертно мнение.
                    Всичко е на Ваша отговорност.

                    Коментар


                      #25
                      Значи в момента е настроен на 1,2 и вакум на тихи обороти 0,3 .
                      Според мен не мери диференциалното налягане,защото с покачване на вакума се покачват и показанията на налягането и така минава 2,00 бара и софта превключва на бензин,след като падне вакума,съответно налягането,се връща пак на газ което става доста бързо.
                      Нещо не е като хората,но не знам кое,а тук при майсторите не им се занимава освен да пуснат автокалибрация или пък не съм попаднал на читав майстор.

                      п.с.Изход от CUT-OFF на бензин няма отметка,налягане в CUT-OFF е нагласен на 2,00,макс.време на газ мисля че беше на 35ms но не съм сигурен.
                      Последна редакция от willow75bg; 23.11.2016, 12:57.

                      Коментар


                        #26
                        Нещо генерално бъркаш. Като настъпваш педала на газта вакуума в колектора пада. Тогава при кофти изпарител или нещо по него ще падне и налягането в газовата рейка. Това налягане теоретично би трябвало да е константа, но реално може да мърда с +-0.2 бара.

                        Абе на теб да не са ти запушени инжекторите за газта, или да са с много малки отвори на щуцерите? Това би се случило, ако всичко е ОК. настъпваш - налягането се вдига, обаче инжекторите не могат да пропуснат достатъчно за да падне до нормалните граници и така газовото налягане се покачва. За твоят двг. според мен, размера на щуцетире на инжекторите би трябвало да е около 1.7-1.8мм. Я вземи един шублер и го измери (мери се вътрешната страна - сваляш го от инжекцтора и завираш шублера да мериш).
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #27
                          Щуцерите са 2,00 мм/проверено/,рейката е нова Rail IGI1 2om/много шумна ми се струва обаче/,цялата уредба е на не повече от 1500км.
                          Като настъпя газта ,не винаги,но се вдига налягането отчетено от МАР-а/каквото и да е то/,вдига се и стойността на вакума от 0,3 на празен ход до 1,00 с отворен дросел.
                          В интерес на истината отначало при първото пускане на уредбата работеше с 2,00 мм дюзи и налягане 1,35 и не е правила врътки,но в един момент решиха,че е голямо налягането и дави колата/разхода беше висок също/и намалиха на 1,2.Пробваха дори с дюзи 1,8мм и беше още по зле работата,на всеки 50м преминаваше от бензин на газ и обратно.Това със предния/пак нов/редуктор.
                          Как да проверя инжекторите дали са запушени?

                          Коментар


                            #28
                            Е като уредбата е на 1500км - това я прави все още гаранционна. Според мен - при монтажиста да я оправя.
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              #29
                              Не става,по една или друга причина.Аз трябва да се спасявам самостоятелно.

                              Коментар


                                #30
                                Еми... от тук продължаваш самостоятелно. Аз повече няма с какво да ти помогна. Проблема ти е налягането в рейката. Остава да разбереш и какво точно гледаш в софтуера, защото според мен, не разбираш напълно това, което виждаш. Мисля, че ако до края на седмицата не измислиш нищо и нямаш напредък с разбирането, ще трябва да посетиш сервиз.
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X