Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нова газова уредба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с чисто нова газова уредба

    Здравейте,
    Монтирах, чисто нова газова уредба на Рено Туинго 1999г. 58к.с. код на двигател D7F ECU: Safir
    Електрониката е Agis M210; редуктор: Ловато; дюзи: Ловато

    Проблема е че не иска да прехвърля на газ автоматично. Може да се запали директно на газ от копчето или през диагностика, но сама не иска да прехвърли.
    Температурните датчици работят, но на диагностиката оборотите са 0 обр/м.
    Съвсем начинаещ съм в тази насока. Това ми е втората газова уредба, която монтирам. Първата беше Vega но тя тръгна без проблем ( късмет на начинаещия) но с тази ударих на камък.
    Моля за съвети.
    Благодаря

    #2
    Да не е от копчето? Пробва ли с друго?
    Fiat Punto Mk1 1.2i 75 --> EX

    Коментар


      #3
      Чекнете да чете оборотите от дюзите.
      Докато не се появят на графиката, така ще е.
      Това не е експертно мнение.
      Всичко е на Ваша отговорност.

      Коментар


        #4
        Благодаря колега. Ще пробвам днес

        Коментар


          #5
          Ква е тая газова инжекциот ли е антигавитациотнно ли е. От къде взи сигнал за оборотите. Що не прехвърля на температура.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            mironskin написа: Преглед на мнението
            Чекнете да чете оборотите от дюзите.
            Докато не се появят на графиката, така ще е.
            Още едно мнение в тази насока.

            Банков, ГИ е. Базов модел на АГИС - прехвърля по обороти и температура (или само по температура, ако сложиш оборотите на 0).
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              ГИ на обороти???!??
              Ще припадна
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Благодаря колеги. Чекнах го да чете обороти от инжекторите и се оправи. По големия проблем беше, че имаше дефектирал температурен датчик и той правеше мизерии, един път зацепи един път не. Смених датчика, чекнах оборотите и заспа.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                  ГИ на обороти???!??
                  Ще припадна
                  Защо? Стефанелито преги години също имаше опция и за обороти. За Омегас нямам спомен дали имаше обороти.
                  Според мен е чудесно, че има такава "екстра". Като не му харесва на някой - дизейбъл и готово. Не виждам къде е драмата, та чак ще припадаш
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #10
                    Колеги да не отварям нова тема,но и аз имам проблем с един такъв АГИС 210.
                    Преминава от бензин на газ постоянно.Гледах и според мен вдига налягането на газта над 2 бара и тогава прехвърля,понякога дори на място като се изфорсира,друг път в движение под товар не го прави,т.е. не е винаги или при определени условия.От къде да започна да търся проблема?
                    Вакумите би трябвало да са наред,отчита 0,28 и стига до 1,00 под товар.
                    Всичко е ново.Редуктора е Атикер 09,рейка IGI 2ом с дюзи 2,00мм.В момента налягането е 1,35 ,но при по ниско още по-често превключва.
                    Колата е 1,6 см3 - 98к.с.

                    Коментар


                      #11
                      За кое налягане говориш - в рейката на газовите инжектори ли? И как така "според мен" - как прецени че е над 2 бара? Дай някакви измерени числа на налягането в газовата рейка, които си ги видял, че са така.
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Мисля че за това налягане става въпрос,в рейката,измерено от МАР-а.Когато се натовари двигателя вдига до 2 бара и нагоре/това го гледам от софтуера на АГИС-а/,тогава прехвърля на бензин,после се нормализира и връща на газ.На тихи обороти е добре.Дали нещо и от монтажа може да сбъркано?Мап-а е комбиниран и измерва и вакума който е хванат от колектора след дросела.
                        Тук едни специалисти се изказаха,че редуктора не става,но пък той е нов.

                        Коментар


                          #13
                          Голяма работа, че е нов. Може и да е дефектен. Провери да нямаш прищипано маркуче на вакуума от колектора към редуктора. А може и МАП-а да е дал фира. На какво налягане е настроен ГИ-то да работи? Ако тези 2 бара са истински - то според мен определено редуктора е виновен. Ако всичко е наред - пробвай да махнеш вакуума от колетора и виж как ще работи.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Вакумните маркучи са наред,проверявах ги неколкократно.Налягането в момента е 1,35,но е високо.Беше настроен на 1,1 при 2,00мм дюзи и времената бяха перфектни,но пък тогава вдигаше налягането,съответно минаваше на бензин,още по често.
                            Като махна вакума и се влошава работата на двигателя много.

                            Коментар


                              #15
                              Напоследък Агис уравлението се е..ва.
                              Ако е маркирано да чете оборотите от дюзите, ще се наложи да свържете изведения кабел за измерване на оборотите или към бобина, или към компа подаващ сигнал към оборотомера, и тогава да се маркира съответно от къде чете оборотите.
                              Вашия случай не е единствен при познат газаджия.
                              Ако има от старите Агис-и, с черния надпис може да се пробва с тях.
                              Последна редакция от mironskin; 14.11.2016, 18:14.
                              Това не е експертно мнение.
                              Всичко е на Ваша отговорност.

                              Коментар

                              Working...
                              X