Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

преработка на изпарител за турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    преработка на изпарител за турбо

    Колеги някой знае ли как точно да преработя обикновен изпарител за да стане за турбо кола? Трябва да държи налягане като това на турбото + константа. Моля за марка/модел изпарител и подробни инструкции ако може
    Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

    #2
    Няма разлика в изпарителите(за ГИ),трябва да храни съответната мощност само!Ако е за обикновена газова пак няма разлика в изпарителите.Разликата е че ако е турбо,баланса на мембраната за низко налягане не е към атмосферата а трябва да му се намери точното място!
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #3
      ivan_pop написа:
      Няма разлика в изпарителите(за ГИ),трябва да храни съответната мощност само!Ако е за обикновена газова пак няма разлика в изпарителите.Разликата е че ако е турбо,баланса на мембраната за низко налягане не е към атмосферата а трябва да му се намери точното място!
      дебита на изпарителя е от без значение... ако може да ми кажеш евтин изпарител и как да го свържа за турбо? Нямам никаква представа от баланси и т.н. какво имаш впредвид? искам изпарителя да има вход/изход за водата, вход/изход за газта и вход за текущото налягане на турбото.
      Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

      Коментар


        #4
        Ако е пред мен колата,мога да кажа кое как се прави.Така по нета не мога да кажа,трябва да се има в пред вид каква е конфигурацията на мотора!
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          ivan_pop написа:
          Ако е пред мен колата,мога да кажа кое как се прави.Така по нета не мога да кажа,трябва да се има в пред вид каква е конфигурацията на мотора!
          какво имаш впредвид под конфигурация на мотора?
          Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp

          Коментар

          Working...
          X