Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка газов инжекцион мареа 1.8 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Първо кажи каква ти е газта. Второ провери гофретата при дросела. Трето извади проклетата бензинова помпа. Най много ми прилича на недостиг на гориво не на давене. Или е спукан маркуча или помпата е от 1.4. Ако си в софия ми я докарай да я видя. Нещо мноо почнах да го разбирйм тоя мотор.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #32
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      Първо кажи каква ти е газта. Второ провери гофретата при дросела. Трето извади проклетата бензинова помпа. Най много ми прилича на недостиг на гориво не на давене. Или е спукан маркуча или помпата е от 1.4. Ако си в софия ми я докарай да я видя. Нещо мноо почнах да го разбирйм тоя мотор.
      епа коглега не я знам какво и е , мирише на бензин малко като работи , сутрин паля и като почне да работи на 250 оборота между 5-10 секунди и изведнъж ги качи на 1200 ама дам ли газ се усеща давене яко , някой път паля я нищо и няма и след 3-4 секунди давенето почва ,а някой път паля за 2 секунди , гася я и пак я паля и оправя обороти, като е загряла работи добре с изключение леко замисляне на 3000 оборота и май голям разход на бензин и доста мудна е до 2500 оборотя мисля че трябва повече да се реже ама не можем да я оправим ,ако ти се занимава бих дошъл да я погледнем плащам си ако я оправим веднага !
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #33
        газта ми нз на копчето пише БРЦ , изпарителя за го завряли да не казвам къде , инжекторите не са от тия тумбестите ами с едни като пружинки с буталца вътре ..
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #34
          Една кола за да заработи/настрои коректно на газ трябва да работи перфектно на бензин.
          Покрай всички тия неща за оборотите отговаря и стъпково моторче, там си трябва чистене, дросел също, че от картерните газове всичко става мазало, общо взето трябва да се пипне и поизчисти профилактично и после да се види как ще е, дюзи също, след като се кара на газ там времето за зацапване и запушване се съкращава.
          Последна редакция от didich; 03.10.2016, 02:10.
          punto HGT

          Коментар


            #35
            дросела е изчистен , моторчето работи много добре винаги , дюзите не знам дали са запушени но според мен не са защото ако я запала в 40 градуса жега няма проблем с обороти само лекото замисляне на 3000 и леко прекъсва ама леко точно след палене 2-3-4 минути и не знам какво е ?
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #36
              Докарай ми колата да я погледна. Драсни едно лс на мен или на дидича и ще я пипнем.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #37
                добре другата седмица ще пиша на някой ако има време да я погледнем но лошото е че аз ще я докарам топла а като е топла трудно да се усети проблема на бензин ,на газ си я знам че много слабо прекъсва в най ниските обороти и малко е мудна до 2 х оборота и ако и пусна газта от 3-4х оборота има леко гърмене в гърнетата но за сега не са ми настройвали газта защото ми дава 9/100
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #38
                  и колега Банков ,можеш ли да ми кажеш като сменям тея дни ангренажа водната помпа да я намажа ли с нещо силикон ? или тя си има гумен пръстен и няма нужда само да зачистя малко дето ляга ?
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #39
                    Днес смених ангренажа с водна помпа , дали е проблем че ремъка седи малко по навътре а не в центъра на колелата на горните валове , и едното колело мръдна под половин зъб някъде 2милиметра , колата си работи като преди , оптяжната на ангренажа я опънах като стрелката сочи кръгчето? Според вас така ли е
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #40
                      Ползва ли пети? Без пети си готов за проблем. Я вземи ма звънни 0897 970975 слави
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #41
                        не намерих пети , а майсторите ми искаха 120лв за смяна и се заех сам, смених всичко натегнах всичко колата работи като преди , мисля че 1 милиметър във всмукателния вал ( а сигурно си и внушавам малко ) не е проблем и май проблем е от един зъб на горе , тогава ще играят оборотите и общо взето няма да е ОКЕЙ , колата си върви добре 150км вече , друг е въпроса че решиш според много колеги да сипя масло мотул 8100 5в40 , забелязва се едно причегъртване около 2000 до 3000 оборота , въпросното масло го сложих с мисълта че ще го почисти малко от многото нагар вътре в двигателя и такащите ми повдигачи дори на топъл двигател ще станат по тихи , да ама не...предишното масло беше репсол 10/40 без грам доливане 10 000км минах , но още след смяната му повдигачите потракваха .. според вас какво може да стане ако мина зимата с това масло ?
                        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                        Коментар


                          #42
                          Аз пак ще те попитам как така смени всичко без пети ?

                          Маслото как е като цвят, потъмня ли или е светло все още ?
                          punto HGT

                          Коментар


                            #43
                            Така значи : маслото за момента над 200 км не е мръднало , светло жълто каквото го налях е - ангренажа на око уж е добре , не намерих някой с пети такаче ще купувам другата седмица да го зацепя на ново за всеки случай , колата иначе работи стабилно с леко притрисане на газ , на бензин го няма , има едни проблем че стана мудна в ниски обороти понякога прекъсва , понякога пък просто спира и се задавя и тръгва след малко и все си мислех не съм го зацепил този ангренаж и е избягал половин зъб , да може и да е , но газовите дюзи днес ги чух че са станали много шумни (2 от тях ) преди една ми правеше проблем и колата се оправи с ремонтно комплектче за 8лв , но днес 2 са шумни и мисля или да купя цяла рейка с 4 дюзи гледах като мойте има по 50 лв някъде RAIL пише като марка и знам че не е добър избор но не ми се дават 150-200 за тумбестите безшумни ? има ли вариант даси купя рейката с 4 като мойте нови и само да ги смена или трябва нещо да я пипа газаджия и да я калиброва ?
                            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                            Коментар


                              #44
                              Колега, знам че на фона на левче газта бензина не е ефтин, но и моетобхгт е със същите симптоми заради тоя газов инжекцион. Откакто стана студено тресе яко при палене, давайки газ за да потегля падаха оборотите и гаснеше. Ходих тука там ония ми викаха, дюзи, бенз помпя на баба му фърчилото. Ясе още експериментирам. Зарязах газта преди 5 дена. Махнах клемите за една нощ на акумулатора. Сега карам на бензин. Резултта е че паля и тръгвам, не чакам да загрява четиресе градуса .... истинат е че не е нстроен газта, от там се омазва бензиновия комп. Мерише на бензин защото като дидича казва са различни времената, реално хвърля бензин през дюзите когато са затворени клапаните. Като уцели момент да са отворени и впръсква бензин вече е много бензина в камерата и затова се получава играенето на обороти, детонции, миризма на бензин и т.н.
                              Изключи акумулатора за една нощ карай 10-15 цикъла от студен старт само на бензин. Ще видиш че колата освен ако след тия ангренажни ремъци няма механичен проблем ще се оправи и ще работи чудесно. Тогава търси читав газаджия да я настрои. А ако има някого предвид да каже да карам и моята газ да настроят

                              Коментар


                                #45
                                ремъците ги гледах по мой белези са точно едно към едно , обаче не знам защо след смяна на ремъците след 2-3 дни я забелязах че е станала по мудна чак след 4х оборота почва да се усещат тия 113 коня умрели ;д , та...пети на люлин в зимбера няма има само под наем а исках да си купя ... и колата ми пали точно като твоята колега , тресе и като тръгна падат обороти и гасне или едвам закрепи 400 оборота и трябва да я чакам да обърне на газ ,а тя пък на газ до 3500 оборота както казах няма никой , след 4000 има , и съм забелязал че дюзите понякога са много шумни на газ .. и че като пусна газта от 3-4х оборота гърми в гърнетата .. и според мен вървежа на колата е заради много гориво и от там тъпче на едно място .. ами ще опитам с акумулатора и 2-3 дни да си я карам на бензин иначе загрее ли работи точно на едни обороти без треперения и глупости и т.нт разхода на газ ми е 10 / 100 даже и по малко..
                                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                                Коментар

                                Working...
                                X