Оправихме работата, но се оказа това което най-малко сме очаквали. До клапана не стигаше маса. Майстора отначало вика клапана е изгорял, защото му пусна + и клапана не сработи. Изобщо не сме очаквали да няма маса, на снимка 2 добре се вижда, че клапана е хванат за редуктора, който с планка е хванат на маса. Пръскахме с контактен спрей на няколко места, но не помогна. Накрая пуснахме един кабел до минуса на акумулатора и работата заспа. Ако остане време някой ден ще се опитам да намеря къде се губи масата, макар че хората са казали "ако нещо работи не го пипай". Мерси на всички за съветите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Май си прецаках метановата уредба
Collapse
X
-
Zdrasti kolegi, izvinete za latinicata ama nema kirilica. Now sam vav foruma i se obrashtam s vapros otnosno FIAT bravo 1.4-metan, ponege v Ruse se prodava edno takova-96ta godina za 5400 bez klimatik i leti djanti, a az sam se nadahal mnogo na fiat bravo i ne znam kakav da go tarsja -Ta otnosno METANA de ima li nekakvi problemi i kak e s razhoda? I tova pusto 1.4 verni li sa tia raboti che e skapan toj motor pak i s metan - malko se pritesnjavam. Na men mi se iskashe da e 1.6 ama nali s metancheto bilo po evtino, ta taka de.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар