Като завивах едната гайка на + на акумулатора без да искам опрях в едно желязо от метановата уредба и прескочи искра. Оттогава като превключи на метан и колата веднага изгасва. Какво може да се е прецакало? Като гледам метановата уредба е хваната към купето значи към - и е все едно дали ще дам клемите на акумулатора на късо или ще опра + на акумулатора до някое желязо от уредбата. Чак във вторник ще ходя в един сервиз и се чудя клапана ли е сдал багажа или аванс процесора, макар че като запаля на бензин, превключа на метан, мина над 2000 оборота и чак тогава минава на метан, както си е нормално... значи все пак нещо по електрониката е оцеляло... Шок и ужас! Helppp
![Neutral](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_neutral.gif)
Коментар