Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при превключване на газ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при превключване на газ.

    Здравейте!Газова Landi renzo, с изпарител LC02 и ЕКУ пак с 02 накрая, дюзи MED.Симптомите са следните: - При първо превключване на газ сутрин (автоматично при 40 градуса и ок. 2000 оборота) се наблюдава отвратителна работа десетина-двайсет секунди.- Ако не съм на скорост направо си изгасва. След това, не може да запали поне за 10 секунди въртене. - прилича на задавяне.- Не се случва всеки път, но последно време стана все по-често- Газовия компютър не се оплаква- Бензиновия казва "пропуск в запалването" , но то това и аз си го виждам и без да ми го казва.На мен ми изглежда като че газовия комп. забравя по някаква причина да изгаси бензиновите дюзи и на това се дължи задавянето. Все повече си мисля така, защото когато направя следното: не чакам да превключи автоматично, а превключвам ключа на бензин докато е студена и след това превключа пак с него на газ при 40-50 градуса, превключването си става както трябва.Този експеримент го правя от 2-3 дена и още не съм убеден че действа , но ще продължавам с него.Въпроса ми е някой дали е имал подобен проблем?
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    същия проблем бе решен след смяна на топлинен датчик , които се намира върху испаритела за гаста и струва 5лв

    Коментар


      #3
      samo az написа:
      същия проблем бе решен след смяна на топлинен датчик , които се намира върху испаритела за гаста и струва 5лв
      Страхотно! Много благодаря за подсказката, не бих се сетил сам!При мен за съжаление не е толкова лесно - сензор за температурата на газта има на рейката, но той е в едно с сензора за нялягането на газта, а той пък е 100лв. А за да ми е най-гадно, сега, като се постопли, изчезна проблема и няма да мога да проверя дали дава грешни стойности ( защото в момента вероятно си дава верни). Все пак ще пробвам утре рано сутрин за подозрителни стойности.Мерси и Поздрави!
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Почти е сигурно че имаш и на изпарителя темп.сензор.Той следи за температурата на охлаждащата течност и казва кога да обърне инжекциона от бензин на газ.

        Коментар


          #5
          Няма датчик на изпарителя, температурата я взима по CAN-a.Наскоро забелязах че изпарителя е доста нависоко, даже повече от разширителния съд. Долях антифриз и сега няма проблеми, то и в топлото време си нямаше, така че на зима ще разберем...
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            stanleyhacker написа:
            Няма датчик на изпарителя, температурата я взима по CAN-a.
            Взима я по CAN-а ама друг път!Превключва по температура на газта.Тази температура я следи по датчика дето е на рейката!
            OVB X18XE1 седан+ГИ

            Коментар


              #7
              Изглежда че по-добре ми познаваш колата от мен самия. Интересно ми е какво ще кара газта в рейката да загрява или изтива при условие, че докато си на бензин, тя спряна от клапана?!
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                stanleyhacker написа:
                Изглежда че по-добре ми познаваш колата от мен самия. Интересно ми е какво ще кара газта в рейката да загрява или изтива при условие, че докато си на бензин, тя спряна от клапана?!
                Колата ти не познавам,но много добре познавам сисиемите Ланди Ренцо.Ако на компютъра LC02 пище Фиат,най-вероятно взема сигнал от температурния датчик на мотора,но не по КАН а директно.Като още е на бензин колата и не е превключила на газ,не се ли чува да чаткат дюзите от време на време?Ако чаткат то това е подгряване на газта в рейката!
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  ,най-вероятно взема сигнал от температурния датчик на мотора,но не по КАН а директно.
                  Не споря, защото не съм 100% сигурен.
                  Ако чаткат то това е подгряване на газта в рейката
                  Подгряването е допълнителен ефект. Основната цел да отварят по малко е да падне налягането, което се образува от изпарителя , когато изгасиш колата.
                  FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                  FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                  FIAT UNO 1.5

                  Коментар

                  Working...
                  X