Здравейте , колата е Браво 1.6 16в с металните колектори, и с обикновена газова. От известно време когато карам на газ изведнъж започва да работи на 2 цилиндъра , и по някое време се оправя от само себе си, проблема го прави само на газ при студен, и топъл двигател. Вчера свалях свещите ,и 2 от тях на 1 и 2 цилиндър бяха почерняли с много нагар, свалях и кабелите 1 по 1 при работещ двигател, и на въпросните 1 и 2 цилиндър нямаше никаква разлика в поведението на двигателя. Забравих да кажа че имам емулатор дюзи и ламбда сонда.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16в губи 2 цилиндъра
Collapse
X
-
Това е странно. Сигурен ли си, че точно 1 и 2 цилиндър отказват? Защото има 2 бобини в 1 корпус и съответно 1-та управлява 1-4 цилиндър, а 2-та е за 2-3 цилиндър. Както го описваш обикновено проблема е точно в една от бобините (или пробила свещ) и спират 2 цилиндъра 1-4 или 2-3.Освен при теб кабелите на 1 и 2 да са за смяна.
-
wwalker написа:Това е странно. Сигурен ли си, че точно 1 и 2 цилиндър отказват? Защото има 2 бобини в 1 корпус и съответно 1-та управлява 1-4 цилиндър, а 2-та е за 2-3 цилиндър. Както го описваш обикновено проблема е точно в една от бобините (или пробила свещ) и спират 2 цилиндъра 1-4 или 2-3.Освен при теб кабелите на 1 и 2 да са за смяна.
Коментар
-
Аз се борих с такъв проблем повече от 3 месеца с работа на 2-3 цилиндъра и накрая се оказаха студени спойки на емулатора на дюзите, казвам го за да го свалиш и презапойш всичко за да си сигурен.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Здравейте колеги, Весела Коледа. Днес измерих кабелите и бобината , като при кабелите съпротивлението е от 4 кОм на най късия до 6.50 кОм най дългия, при бобината 1-4 цилиндър 9.20 кОм, 2-3 9.15кОм. Днес ми направи впечатление, че като мина през някаква неравност най вече легнал полицай се оправя или започва да прекъсва ,странна работа... :DFiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
Здравейте, проблема се оказа , че е от емулатора на дюзите има 3 кабела които влизат в него червен , черен, и зелен като ги размърдам се оправя , но се появи друг проблем , превключвателя газ/бензин спря да работи , не свети въобще и не мога да карам на газ... Превключвателя и емулатора са BRC, като превключвателя е тристепенен с копче.Fiat Bravo 1.6 16v
Коментар
-
p3ha7a написа:Здравейте, проблема се оказа , че е от емулатора на дюзите има 3 кабела които влизат в него червен , черен, и зелен като ги размърдам се оправя , но се появи друг проблем , превключвателя газ/бензин спря да работи , не свети въобще и не мога да карам на газ... Превключвателя и емулатора са BRC, като превключвателя е тристепенен с копче.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
[quote="flippy89"]p3ha7a написа:Май така се оказа, но важното е че проблема е решен. Утре ще го потърся това бушонче ,дано е от него.[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
Коментар
-
p3ha7a написа:Май така се оказа, но важното е че проблема е решен. Утре ще го потърся това бушонче ,дано е от него.[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар