Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Контролер IAW49F вече работи нормално на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    shakespear написа: Преглед на мнението
    Аз го изпробвах, сигналния кабел (черния) от ламбдата го прекъснах и го прекарах през реле тип постоянно затворен контакт. Релето се командва от газовото реле клапан за газта. Когато колата преминава на газ и подаде + към клапана за газта, този + щрака и релето с ламбдата, като отваря контакта и сигнала престава да ходи в ЕКУ-то. Когато върнем контакта от ключа и изгасим, релето автоматично възтановява веригата и при палене на бензин сигнала отново си ходи.

    За сега има файда. Преди, за 2 до 3 дена или едно ходене до село се омазваше. Сега няма такова нещо. Както си е след ресета на адаптацията така си е.
    А чека свети ли?
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #17
      естествено
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        ivan_pop написа: Преглед на мнението
        А чека свети ли?
        Разбира се че не, както написа колегата kiriluz1 , даже не отчита грешка ЕКУ-то.

        Коментар


          #19
          Здравейте!
          Отдавна не съм писал, но сега ми е наболяла тема и се включвам.
          От няколко месеца почна да ми прави сериозни проблеми на газ. 8ма година е на газ колата и беше що годе ОК,резевал съм я 2пъти в годината максисмум. Но тука от няколко месеца не изкарва и 3 дни без да прави проблеми и да играят оборотите. След седмица почва да пали трудно сутрин и докато не загрее колата е някакъв ужас. Загрее ли все едно не е на газ.
          Не мога да си го обасня защо почна да го прави точно сега. Кабели и свещи са на половни година, грешки няма както на бензиновия така и на газовия ЕКУта. Настройки на газта не съм пипал също.
          Накарахте ме за се замисля, че ми тропат доста газовите дюзи като загрее колата. Да се има предви каране минимум час градско в големите жеги или 200км извънградско. Като настъпя дори леко педала и се чува все едно някой дроби лед. пак казвам само като е карана доста колата. При ежедневно каране не се чуват, както зима така и лято.
          Чудя се как това се отразява и как да се провери защото не ми се дават 200лв е така за пробата

          Поздрави!
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #20
            А ревизирал ли си скоро изпарителя?
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #21
              Да, купих чисто нов пред около 2 години. Бяха му заминали мембраните или някое уплътнение. Пак обсъждахме тук и се оказа, че е от него проблема със сутрешното палене и като го смених всичко заспа. Естествено като виден български мъж първо си взех ремонтен комплект и пробвах само гумите и мембраните да сменя, но стана по зле. И за това нов, абсолютно същия като стария разбира се.
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар

              Working...
              X