Колеги , колата пали сутрин от раз на газ , като тръгна я карам нормално , докато загрее , както трябва и като приемем , че средата е 90 градуса , значи като стане 40 - 50 градуса губи обороти и гасне , паля я след това много трудно и като форсирам 3 - 4 хил оборота , ако не държа газта пак гасне . Изпарителя е леден , има лека скреж по него . Отварях долния маркуч от изпарителя , всичко е наред . Карам с антифриз , системата върти . Не винаги е така , друг път още пред нас като я запаля и изчакам 2 - 3 мин изпарителя се затопля . На бензин не мога да паля , защото нямам помпа . И между другото ми казаха трика с парцала и топлата вода и от седмица го практикувам , но ето днес пак ме остави . Ако знаете , споделете какво да направя , защото ме е страх така да карам , угасва , когато на нея й скимне . . .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помош при заскрежен изпарител
Collapse
X
-
Колата е фиат Пунто 95 ` . Влиза течност в изпарителя , отварях маркуча , с антифриз съм , да . Как се обезвъздушава , никога не съм го правил . Ако има въздушна възглавница , тя пречи ли на течността да прави кръговрат през изпарителя . Вчера изтоках антифриза , налях нов и я държах 10 15 минути с отворена капачка на радиатора , колато загря до 100 градуса , изпарителя беше бял от скреж , а днес като го пипнах , пареше . Когато си иска май го прави . . .
Коментар
-
Парното разтопява ледници . Водна помпа съм имал проблеми на старата кола и от опит знам , че тя или се чупи от раз и не можеш да караш или не . . . Ми онзи ден ми го направи в петък на един светофар , много неприятно , преди около седмица ми гго направи 2 поредни дни , на кръстовище със стоп , отново много неприятно и преди около 3 седмици точно като паркирах пред блока . Общо взето няма сутрин , няма обед , нито вечер , прави го когато си иска и то като се покара , иначе пали чакмак , като излизам някъде . . .
Коментар
-
ivan_pop написа:ivan_pop написа:Има проблем с охладителната система на мотора.Има запушване някъде, няма достатъчно антифриз, има въздух в системата,проблем с водната помпа,това са някои от възможните причини!Може и компресия от някой цилиндър да надува,абе трябва си майстор май!?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Е , да , когато си карам на скорост не го прави , но спра ли на светофар , стоп или да изключа от скорост колата по инерция преди светофар , стоп , гасне и паленето е адски трудно , отнема минути и ако хванеш момента в който подкачи обороти , трябва да тръгнеш с въртежи , защото отново гасне . .
Коментар
-
Павлин_Хаджиев написа:Е , да , когато си карам на скорост не го прави , но спра ли на светофар , стоп или да изключа от скорост колата по инерция преди светофар , стоп , гасне и паленето е адски трудно , отнема минути и ако хванеш момента в който подкачи обороти , трябва да тръгнеш с въртежи , защото отново гасне . .Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
stambata1982
Реклама
Collapse
Коментар