Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Landi Renzo LCS/A1 V05 проблем с ключа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Landi Renzo LCS/A1 V05 проблем с ключа

    Здравейте!Вчера пак ми отказа ключето бензин/метан, изобщо не свети. Преди 2-3 месеца пак го направи проблема, но като напръсках буксата с контактен спрей и се оправи. Сега обаче и това не помага. Предполагам, че самото ключе е здраво, в момента в който сложа буксата леко присветват лампичките, но дотам.Мисля, че са се разширили пластинките в буксата, но нямам идея как да ги лекувам. На други букси има дупки където да пъхнеш игла и да извадиш кабелчето, но при тази няма. Не знам ако почна да ръчкам с някаква игла да не разтворя пластинките още повече, защото игличките на самото ключе са по-тънки и от най-тънката игла която имам. Някакви идеи? А стойностите на напрежението на кабелите на буксата някой да има?
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    #2
    Сменяй го, не се занимавай с глупости. Старото ми ключе, като правеше така и при опит да извадя буксата ми се разпадна в ръцете. Изтръгнах всичко и два дена карах с кабели на късо. После на газаджия - 20/25лв копчето. И връзваш цвят за цвят и си ти човека. Успех.
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #3
      Както казах според мен ключа е здрав, а буксата на кабела прави проблем. И да сменя ключа все тая. Ново копче с буксата заедно ли върви?
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        spark написа:
        Както казах според мен ключа е здрав, а буксата на кабела прави проблем. И да сменя ключа все тая. Ново копче с буксата заедно ли върви?
        Да, барабар с 2 метра кабели към него.
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          #5
          кола

          Вземи тогава смени буксите мъжка /женска в Конрад има Може да е нагоряла някоя жичка Или на платката да се разлепила някоя спойка.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            А защо реши че проблема е в ключа?
            OVB X18XE1 седан+ГИ

            Коментар


              #7
              Някои газаджии имат навика да забодат захранващия кабел в някой бушон,и с времето започва да прави лоша връзка,имах същия проблем
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                Защото преди 2-3 месеца ми направи същия проблем и с контактен спрей се оправи. Сега като съм вкарал буксата наполовина и мърдам наляво-надясно успява да свети и мига зелената лампичка за метан за няколко секунди. Самия ключ вътре в кутийката работи пробвах го с мултицет. Ще се пробваме да презапоим буксата на кутийката за платката. Такова ключе е около 60лв, така че засега ще го мъча.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Провери откъде взема +
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #10
                    Между 2 от пиновете на кабела идва 5V напрежение, т.е. би трябвало +/- да са наред и поне някаква лампа да светне. Ще го оставя за уикенда, че след работа взе да се стъмнява. Вътре има 2 електролитни кондензатора до 105С, качествени тоест, изглеждаха наред.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Това не е ли ламбда-сонда контрол?Ако е,няма ли един електронен блок в моторния отсек?
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Това трябва да е инструкцията за монтаж виж модела газова http://www.gasprofi.ru/materials/29
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Засега ГРЕДА. Ходих до един сервиз представители на Ланди и пробвахме с чисто ново ключе абсолютно същото - не светва. Кабела за ключа идва директно от ламбда-контрола, не взима никакви +/- от бушони и т.н.Има 4 кабелчета и за да изключа вероятността от лоша връзка в буксата меря направо на входа на платката на ключа:черен + червен = 5Vчерен + кафяв = 4.22V, мисля че това е някакъв сигнал колко от 5-те диода да светнатчерен + син = нищо, като превключа ключа в другата позиция = 5VЗначи преди да направи проблема ключето светваше едва след като се изключи CODE от таблото. Тези волтажи дето измерих ги има дори и да не съм на контакт, но са същите дори да съм на контакт и да е изгаснал CODE.Изобщо нямам идея защо поне не му светват лампите...
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            Проблемът е решен. В тоя сервиз замериха няколко маси, "погледнаха" някой друг бушон и дотам. 15мин разтягахме локуми, уредбата била стара, вече не се продавали и т.н. След като вчера засичсих клемите на буксите и друго каквото се сетя, днес дръпнах един PDF за монтаж на ламбда контрола и почнахме да прозвъняваме кабелите от буксата на ламбда контрола до крайните точки - TPC, ламбда сонда и т.н.На повечето кабели мултицета показваше 0.01 (нямам зумер), но на червения кабел който взима + от бобината (след контакт и изгаснал CODE) показваше 6000+. Контактен спрей не помогна и проследих кабела до един бушон 7.5А, който видимо погледнат отгоре беше здрав. Пробвах да го извадя, НЯМА вадене, с едни клещи почти го счупихме. Пластмасата на бушона се беше запоила направо в цокъла. Вътре в цокъла беше дроб-сърма. Позачистихме и подпъхнахме една клечка за зъби в цокъла да притиска пластинките по-добре и уредбата се съживи.Сега имам 2 въпроса:- продават ли такива цокли за бушони точно като тези на снимката? Кабелите в краищата имат обувка и се законтрят в цокъла. В нета намирам само някакви с готови кабели към цокъла, а не искам да има още връзки по тоя основен плюсов кабел.- някой успявал ли е да запали "аварийно" на метан по описания начин? Как ли не го цъках, пали само на бензин и това е.
                            Код:
                            5.2 EMERGENCY STARTING ON GAS WITHSWITCH / GAUGE LCS A1 V05In case of malfunctioning during the petrol starting(ex. petrol pump damage, etc.), it is possible tostart directly on gas following listed instruction:· Turn the ignition key until the board is turnedon;· Set the switch (A) to the petrol position andreturn it to the gas position without starting;· Now the green led (B) turns on;· Start the vehicle (without turn off the board). Inthis condition the vehicle begin running directlwith gas.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              Да пали на газ като превключиш газ/бензин/газ обаче бързо и ще запали на газ.

                              Коментар

                              Working...
                              X