Здравейте!Вчера пак ми отказа ключето бензин/метан, изобщо не свети. Преди 2-3 месеца пак го направи проблема, но като напръсках буксата с контактен спрей и се оправи. Сега обаче и това не помага. Предполагам, че самото ключе е здраво, в момента в който сложа буксата леко присветват лампичките, но дотам.Мисля, че са се разширили пластинките в буксата, но нямам идея как да ги лекувам. На други букси има дупки където да пъхнеш игла и да извадиш кабелчето, но при тази няма. Не знам ако почна да ръчкам с някаква игла да не разтворя пластинките още повече, защото игличките на самото ключе са по-тънки и от най-тънката игла която имам. Някакви идеи? А стойностите на напрежението на кабелите на буксата някой да има?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Landi Renzo LCS/A1 V05 проблем с ключа
Collapse
X
-
Сменяй го, не се занимавай с глупости. Старото ми ключе, като правеше така и при опит да извадя буксата ми се разпадна в ръцете. Изтръгнах всичко и два дена карах с кабели на късо. После на газаджия - 20/25лв копчето. И връзваш цвят за цвят и си ти човека. Успех.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
-
spark написа:Както казах според мен ключа е здрав, а буксата на кабела прави проблем. И да сменя ключа все тая. Ново копче с буксата заедно ли върви?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Защото преди 2-3 месеца ми направи същия проблем и с контактен спрей се оправи. Сега като съм вкарал буксата наполовина и мърдам наляво-надясно успява да свети и мига зелената лампичка за метан за няколко секунди. Самия ключ вътре в кутийката работи пробвах го с мултицет. Ще се пробваме да презапоим буксата на кутийката за платката. Такова ключе е около 60лв, така че засега ще го мъча.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Между 2 от пиновете на кабела идва 5V напрежение, т.е. би трябвало +/- да са наред и поне някаква лампа да светне. Ще го оставя за уикенда, че след работа взе да се стъмнява. Вътре има 2 електролитни кондензатора до 105С, качествени тоест, изглеждаха наред.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Засега ГРЕДА. Ходих до един сервиз представители на Ланди и пробвахме с чисто ново ключе абсолютно същото - не светва. Кабела за ключа идва директно от ламбда-контрола, не взима никакви +/- от бушони и т.н.Има 4 кабелчета и за да изключа вероятността от лоша връзка в буксата меря направо на входа на платката на ключа:черен + червен = 5Vчерен + кафяв = 4.22V, мисля че това е някакъв сигнал колко от 5-те диода да светнатчерен + син = нищо, като превключа ключа в другата позиция = 5VЗначи преди да направи проблема ключето светваше едва след като се изключи CODE от таблото. Тези волтажи дето измерих ги има дори и да не съм на контакт, но са същите дори да съм на контакт и да е изгаснал CODE.Изобщо нямам идея защо поне не му светват лампите...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Проблемът е решен. В тоя сервиз замериха няколко маси, "погледнаха" някой друг бушон и дотам. 15мин разтягахме локуми, уредбата била стара, вече не се продавали и т.н. След като вчера засичсих клемите на буксите и друго каквото се сетя, днес дръпнах един PDF за монтаж на ламбда контрола и почнахме да прозвъняваме кабелите от буксата на ламбда контрола до крайните точки - TPC, ламбда сонда и т.н.На повечето кабели мултицета показваше 0.01 (нямам зумер), но на червения кабел който взима + от бобината (след контакт и изгаснал CODE) показваше 6000+. Контактен спрей не помогна и проследих кабела до един бушон 7.5А, който видимо погледнат отгоре беше здрав. Пробвах да го извадя, НЯМА вадене, с едни клещи почти го счупихме. Пластмасата на бушона се беше запоила направо в цокъла. Вътре в цокъла беше дроб-сърма. Позачистихме и подпъхнахме една клечка за зъби в цокъла да притиска пластинките по-добре и уредбата се съживи.Сега имам 2 въпроса:- продават ли такива цокли за бушони точно като тези на снимката? Кабелите в краищата имат обувка и се законтрят в цокъла. В нета намирам само някакви с готови кабели към цокъла, а не искам да има още връзки по тоя основен плюсов кабел.- някой успявал ли е да запали "аварийно" на метан по описания начин? Как ли не го цъках, пали само на бензин и това е.Код:5.2 EMERGENCY STARTING ON GAS WITHSWITCH / GAUGE LCS A1 V05In case of malfunctioning during the petrol starting(ex. petrol pump damage, etc.), it is possible tostart directly on gas following listed instruction:· Turn the ignition key until the board is turnedon;· Set the switch (A) to the petrol position andreturn it to the gas position without starting;· Now the green led (B) turns on;· Start the vehicle (without turn off the board). Inthis condition the vehicle begin running directlwith gas.
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар