Здравейте. Онзи ден се прибирам от Стара Загора и Бравата отказа на газ. Все едно че е свършила газта в бутилката. Прибрах се на бензин и тръгнах по газаджий. Два сервиза гледат като опулени-единия вика понеже била слагана в Италия трябва да се преправя за 360 лева. Пробват си я -тя си включва на газ на 2500 об. и гасне като умряла. Отидох в кв. Металург в един сервиз и майстора веднага установи ,че е дефектирала механичната част на ламбда контрола. Махна я и ми сложи един преход за 5 лв. Запалихме, цъкна на газ на 2500 об. и си заработи без проблем. Но страшно ми се вдигна разхода на газ-от 11 на 100 градско скочи на около 19 на 100. Гледам този преходник има врътка на него. От там мога ли да регулирам разхода. Газовата е BRC слагана в Италия. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход на Брава 1.4 след премахване на ламбда контрол.
Collapse
X
-
Сложи го и виж дали ще стане фокуса.Разхода ти е станал по - голям, понеже преди количеството гориво се е регулирало от контрола, а сега е от изпарителя. Разбутай врътките на прехода, може сега да ти е преобогатена. Поне като гори, върви ли?( до колкото може да се каже, че върви 1,4 де)ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Аз така от време на време покарвам на бензин, за да си самовнуша, че е не е толкова спъната Нали каза, че на мястото на контрола са и сложили преход с врътка. Би трябвало той да ти е след изпарителя. Ако си поиграеш с нея може да докараш някакъв баланс на вървене/горене. Или от врътките на изпарителя. Ама да знаеш, че не съм специалист и това са само размишления на глас.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Kay_ написа:Аз така от време на време покарвам на бензин, за да си самовнуша, че е не е толкова спъната Нали каза, че на мястото на контрола са и сложили преход с врътка. Би трябвало той да ти е след изпарителя. Ако си поиграеш с нея може да докараш някакъв баланс на вървене/горене. Или от врътките на изпарителя. Ама да знаеш, че не съм специалист и това са само размишления на глас.
Коментар
-
ivo_drag написа:А от какво според теб се прецаква този ламбда контрол. Отворих го- вътре има винт, пружина, о-пръстен и бутало. Всичко е чисто и лъскаво. Почистих го и аз и си го въртя на ръка.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар