Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на Брава 1.4 след премахване на ламбда контрол.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Висок разход на Брава 1.4 след премахване на ламбда контрол.

    Здравейте. Онзи ден се прибирам от Стара Загора и Бравата отказа на газ. Все едно че е свършила газта в бутилката. Прибрах се на бензин и тръгнах по газаджий. Два сервиза гледат като опулени-единия вика понеже била слагана в Италия трябва да се преправя за 360 лева. Пробват си я -тя си включва на газ на 2500 об. и гасне като умряла. Отидох в кв. Металург в един сервиз и майстора веднага установи ,че е дефектирала механичната част на ламбда контрола. Махна я и ми сложи един преход за 5 лв. Запалихме, цъкна на газ на 2500 об. и си заработи без проблем. Но страшно ми се вдигна разхода на газ-от 11 на 100 градско скочи на около 19 на 100. Гледам този преходник има врътка на него. От там мога ли да регулирам разхода. Газовата е BRC слагана в Италия. Благодаря предварително.

    #2
    Сложи си ламбда сонда, какъв е проблема :/
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Сложи си ламбда сонда, какъв е проблема :/
      Финансов.

      Коментар


        #4
        Употребяваните са по 10-15 лв. Има и нови китайски по 50-60 лв.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          А от какво според теб се прецаква този ламбда контрол. Отворих го- вътре има винт, пружина, о-пръстен и бутало. Всичко е чисто и лъскаво. Почистих го и аз и си го въртя на ръка.

          Коментар


            #6
            кола

            Слижи го пак и виж дали же работи както предиНали това което е стъпково моторче като при бензиновите
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Оф... Чел недочел...Аз разбрах, че ти е махнал ламда сондата, а то било ламда контрола
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                Сложи го и виж дали ще стане фокуса.Разхода ти е станал по - голям, понеже преди количеството гориво се е регулирало от контрола, а сега е от изпарителя. Разбутай врътките на прехода, може сега да ти е преобогатена. Поне като гори, върви ли?( до колкото може да се каже, че върви 1,4 де)
                ФИАТ- Пътят е само формалност
                ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                -----------------------------------------------------
                FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                Коментар


                  #9
                  Не съм я виждал така да върви. Щом и жената усети. Кои врътки да разбутам.

                  Коментар


                    #10
                    Аз така от време на време покарвам на бензин, за да си самовнуша, че е не е толкова спъната Нали каза, че на мястото на контрола са и сложили преход с врътка. Би трябвало той да ти е след изпарителя. Ако си поиграеш с нея може да докараш някакъв баланс на вървене/горене. Или от врътките на изпарителя. Ама да знаеш, че не съм специалист и това са само размишления на глас.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #11
                      Kay_ написа:
                      Аз така от време на време покарвам на бензин, за да си самовнуша, че е не е толкова спъната Нали каза, че на мястото на контрола са и сложили преход с врътка. Би трябвало той да ти е след изпарителя. Ако си поиграеш с нея може да докараш някакъв баланс на вървене/горене. Или от врътките на изпарителя. Ама да знаеш, че не съм специалист и това са само размишления на глас.
                      Мерси. То и аз така размишлявам. То и ламда контрола като го отворих е една врътка , но явно се регулира електрически.

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        Слижи го пак и виж дали же работи както предиНали това което е стъпково моторче като при бензиновите
                        Значи то е врътка , която явно се регулира ел.магнитно ,защото има куплунг в който влиза кабел с букса.

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Е това е стъпковото оторче вместо врътките на къка Слижи си го там където е било без нищо да пипаш.
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: кола

                            kluchar написа:
                            Е това е стъпковото оторче вместо врътките на къка Слижи си го там където е било без нищо да пипаш.
                            Хубаво ще го сложа, но го разглабвах за почистване. Какво предварително натягане да дам на винта или като закача буксата то ще се регулира автоматично.

                            Коментар


                              #15
                              ivo_drag написа:
                              А от какво според теб се прецаква този ламбда контрол. Отворих го- вътре има винт, пружина, о-пръстен и бутало. Всичко е чисто и лъскаво. Почистих го и аз и си го въртя на ръка.
                              Не би трябвало да може да се върти на ръка,прецакал се е!С тази врътка дето ти е сложил майстора трябва да се настрои на газ-анализатор газовата!
                              OVB X18XE1 седан+ГИ

                              Коментар

                              Working...
                              X