Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за принципна работа на ГИ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за принципна работа на ГИ.

    Здравейте, както преди време писах имах проблем с трудно палене на колата. След сумати перипети и ваша помощ естествено проблема се изолира до газовата. Дали изпарител или дюзи не знам. Мисля сега да го разбера.Та въпросът ми е принципен. Колата е с ГИ Ловато Изи фаст със стар софтуер. При палене на колата достигане на температури и т.н. се отварят двата клапана за газта. Един на изпаритерля и един на бутилката. Остава единствено да вдигна повече от 1800 оборота за да премине на газ. Тук е ммента да попитам ако всички критерии са изпълнени и клапаните са се отворили, но не съм вдигал 1800 об. има ли друго нещо на пътя на газта до мястото и за горене или са само дюзите? Защото ако няма други прегради проблемът ми е в дюзите. По точно една или няколко изпускат газ в цилиндрите още преди да съм изфорсирал и колата официално да е преминала на газ.Получава се едно притрисане прескачане на тактове и т.н. предимно на студено, но включа ли обратно на бензин и спира притрисането след 1-2 изфорсирания. и така докато не натисна копчето за да се включи автоматичния режим.Та така благодаря на включилите се предварително и ще чакам с интерес отговори, защото не ми се наливат пари по газаджии които така или иначе ще ми подменят половината газова ако ги оставя да си действат на воля.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    Провери дали не е спукана мембраната на изпарителя или има пропускаща дюза/и. Изпарителя се проверява дали изпуска газ през щуцера на вакума.

    Коментар


      #3
      Първо мерси за включването!Същото ми го предложи някой и в миналата тема в която обсъждахме проблема с паленето и тогава го пробвах на работещ двигател и не усетих да мирише то там. Ако така се пробва де.Та за това се ориентирах към дюзите. А и те много са се разтропали последната година. Като ги монтираха бяха безшумкни, а сега при извънградско (демек по-дълго каране) тропат все едно мелеш кафе с мелачка при по сериозно натискане на педала на газта.Ще пробвам пак с мирисането може пък да се е променило нещо, предишния път беше зимата.
      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
      182A4.000 IAW49F
      LPG - Lovato EasyFast
      ----------------------------
      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

      Коментар


        #4
        Не става с мирисане. Лапваш маркуча и дърпаш - трябва да се задържи вакуума. Ако не - ясна работа.Каква ти е рейката?
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Да не се надишам с газ, немам идея как е разпределението на мембраните в изпарителя? Предполагам това на загасен двигател се прави? Другия въпрос ми е къде да смукна, то е ясно, че ще откачам от към колектора ама преди МАП сензора или след? Оказа се моя филтър на газта е със сензор. Иначе рейката трабва да е ловато. Ама колко ома нямам идея. Ще вържа газовата на компютъра, мился там в софтуера пишеше.
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #6
            Не издържах и пробвах още днес това с вакуума. Свалих го от към колектора и дръпнах колкото можах. Задържах 5-6 сек. и вакуум си имаше слаб но аз и не дръпнах както си му е реда да не се нагълтам с нещо. Странното е че после имах вкус на бензин в устата.Та така сега съм за нов маркуч стария толко се е вдървил че не успях да го намухкам пак. Цепи се за норматив.Иначе дюзите според софтуера са Ловато за injection type пише sequential.
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #7
              Ами смених маркучите от изпарителя до мап сензора във филтъра и от там до колектора. Смених също и филтърчето във въпросния сензор. Пезултатът: колата прекъсва на газ невъзмотимо. При форсиране няма проблено не държи стабилни обороти. Иначе докато карах без този маркуч палеше безпроблемно на бензин. Май ще се окаже наистина мембрана на изпарителя а не дюзите.Довечера ще я закача на диагностиката да видя да не би някой датчик да е откачен и за това да прекъсва и да губи обороти.
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #8
                За компа разбрах точно какъв е но не видя дюзите какви са точно. По принцип и те са на Ловато но знаели човек. :D Провери дали някоя не пуска газ и щом са се разтропали искат ремонт.

                Коментар


                  #9
                  Здравейте отново!Проблема с прекъсването се реши с резет на адаптацията на бензиновия и цялостен рестарт на газовия компютри. Не се наложи да пипам нищо по таблицата.Така че проблема е остранен засега. Макар че малко ме метнаха лелките в сервиза на Ловато. Продадаха ми филтърче за 19 лева и то пласмасово а се оказа че по нета вървят по 5лв. металните. А хем специално ги подсетих че много ми се струва цената. Но както и да е бях на зор.Колкото до дюзите би трябвало да са Ловато, поне така пише по софтуера иначе са ми забутани много близко до радиатора и не мога да погледна какво ии са им надписите. Рейката е пластмасова ако има значение.Гледах някакви ремонтни комплекти за дюзи, но там са само няколко гумички и тези щуцерите. Ако е само това мога да се пробвам и сам. Иначе ще ги мисля по-натам. По важни са ми мембраните да пали по нормално колата.Благодаря още веднъж за съветите и напътствията!
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #10
                    Ewing написа:
                    Здравейте отново!Проблема с прекъсването се реши с резет на адаптацията на бензиновия и цялостен рестарт на газовия компютри. Не се наложи да пипам нищо по таблицата.Така че проблема е остранен засега. Макар че малко ме метнаха лелките в сервиза на Ловато. Продадаха ми филтърче за 19 лева и то пласмасово а се оказа че по нета вървят по 5лв. металните. А хем специално ги подсетих че много ми се струва цената. Но както и да е бях на зор.Колкото до дюзите би трябвало да са Ловато, поне така пише по софтуера иначе са ми забутани много близко до радиатора и не мога да погледна какво ии са им надписите. Рейката е пластмасова ако има значение.Гледах някакви ремонтни комплекти за дюзи, но там са само няколко гумички и тези щуцерите. Ако е само това мога да се пробвам и сам. Иначе ще ги мисля по-натам. По важни са ми мембраните да пали по нормално колата.Благодаря още веднъж за съветите и напътствията!
                    Метален с хартия вътре :D Ловато са пластмасови рейките.
                    Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                    Коментар

                    Working...
                    X