Пускам нова тема, защото съседната е с друго заглавие и е за малко различен въпрос.А въпроса е следния: Тия дюзи http://www.agsiedlik.pl/injectors-,1...sor-bosch.html както знаете не се отварят, не се ремонтират, трудно се почистват и трудно се купуват. А проблема е че някоя прекъсва. Компа дава грешка 3-ти цилиндър, но с нова дюза и нова бобина няма никаква разлика. Възможно е да някоя от съседните 1-ви или 4-ти. Нямам достъп до тях защото нямам достъп до канал и не мога да правя безброй експерименти. (А нямам и много време). Пробвах да налея течност за карбуратори през маркуча за газта. Първо изчезна още един цилиндър, после си като че ли малко беше по-добре, но в крайна сметка резултатът сега е кръгла нула.Аз вижда следните вероятности:1. Купувам 4 нови дюзи. Разделям се 460 камъка. Има вероятност да ги дам напразно, но от друга страна на тези живота им приключва вече са на 250 000км. Така че в крайна сметка може да е най-доброто решение2. Отивам на сервиз. Къде обаче? Не искам да ми сменяват цялата рейка както вече ми предложиха. Защото това мога и сам да го направя.3. Намирам свободен канал. Къде в София? Разменям местата на дюзите. Имам една резервна. Ще си проличи след няколко опита.4. Пак намирам канал. Свалям всички дюзи за почистване. Само че как в полеви условия? Гледах клипчета как пълнят спринцовка с препарат за карбуратори , свързват я към дюзата и щракат самата дюза с 1 бутон. Само че това за бензинови. Дали ще стане за газови? Ако свържа голяма спринцовка на входа на рейката?Общо взето това е..
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инжекторна рейка Ланди Ренцо
Collapse
X
-
Доколкото разбрах си сменил дефектната(според ГИ) дюза с нова и ГИ пак плаче че сменената вече дюза е дефектна?Ако е така,проблема е в инсталацията на ГИ.ГИ Ланди Ренцо често го дават този проблем,особено ако са на повече години.Как може да си даваш парите за нещо което не знаеш дали е там проблематака правят майстори смяна -проба грешка е все ще излезенякъде проблемаFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
stanleyhacker написа:Грешката е пропуск в запалването на трети цилиндър. Предполагам го разбира по показанията на ламбда сондите......OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
Re: Инжекторна рейка Ланди Ренцо
stanleyhacker написа:Пускам нова тема, защото съседната е с друго заглавие и е за малко различен въпрос.А въпроса е следния: Тия дюзи http://www.agsiedlik.pl/injectors-,1...sor-bosch.html както знаете не се отварят, не се ремонтират, трудно се почистват и трудно се купуват. А проблема е че някоя прекъсва. Компа дава грешка 3-ти цилиндър, но с нова дюза и нова бобина няма никаква разлика. Възможно е да някоя от съседните 1-ви или 4-ти. Нямам достъп до тях защото нямам достъп до канал и не мога да правя безброй експерименти. (А нямам и много време). Пробвах да налея течност за карбуратори през маркуча за газта. Първо изчезна още един цилиндър, после си като че ли малко беше по-добре, но в крайна сметка резултатът сега е кръгла нула.Аз вижда следните вероятности:1. Купувам 4 нови дюзи. Разделям се 460 камъка. Има вероятност да ги дам напразно, но от друга страна на тези живота им приключва вече са на 250 000км. Така че в крайна сметка може да е най-доброто решение2. Отивам на сервиз. Къде обаче? Не искам да ми сменяват цялата рейка както вече ми предложиха. Защото това мога и сам да го направя.3. Намирам свободен канал. Къде в София? Разменям местата на дюзите. Имам една резервна. Ще си проличи след няколко опита.4. Пак намирам канал. Свалям всички дюзи за почистване. Само че как в полеви условия? Гледах клипчета как пълнят спринцовка с препарат за карбуратори , свързват я към дюзата и щракат самата дюза с 1 бутон. Само че това за бензинови. Дали ще стане за газови? Ако свържа голяма спринцовка на входа на рейката?Общо взето това е..Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос
Коментар
-
ivan_pop написа:stanleyhacker написа:Грешката е пропуск в запалването на трети цилиндър. Предполагам го разбира по показанията на ламбда сондите......FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Чистенето на дюзи не става на място или на улицата Може да се сложи прес нея да продича препарата за почистванеИма програма в нета ползва се СОМ порта.Другаде е проблема не дюзитеFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
kiriluz1 написа:След като пропуск в запалването е записало бензиновото еку не навява ли ли мисли за проблем с бобина например или свещи например.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
u_bo
stanleyhacker написа:kiriluz1 написа:След като пропуск в запалването е записало бензиновото еку не навява ли ли мисли за проблем с бобина например или свещи например.
Коментар
-
Ако ГИ е монтиран след бензиновото ЕКУ(не е фабрична с общо ЕКУ) ми идва наум нещо, кабелите от бенз. Еку за инжекторите се прекъсват и минават през газовото ЕКУ, и там има два момента - единия е незапоени кабели така наречените спайки или релета в някои газови екута които определят кои инжектори да работят и емулират непрекъснати бензинови инжектори при работа на газовите. Аз бих разменил кабелите на 3и4газов инжектор за да видя дали пак ще запише грешка на същия цилиндър .
Коментар
-
Газовата е фабрична, но не е с общо ЕКУ. Качих файл с по-важните неща.Моят извод е че бензиновото ЕКУ се самоадаптира най-послушно въпреки всичко, а газовото върши странни скокове във времената на дюзите с разлика от почти 1 ms! При това на празен ход и без никакви въздействия.На мен поне не ми изглежда нормално.Или го лъже някой негов датчик или се е побъркало. Довечера ще направя лог с всички възможни параметри от газовото. Намерих нещо интересно за засичането на пропуски в запалването. Може да излезе че не е от датчика за детонации:P0303 Diagnostic Theory for Shops and TechniciansWhen the code P0303 is set in the Powertrain Computer, it means that the Misfire Monitor has detected more than a 2 percent variance in RPM between the firing of any two (or more) cylinders in the firing order. The Misfire Monitor constantly checks the rotational speed of the Crankshaft by counting the pulses of the Crankshaft Sensor. The Monitor wants to see a smooth increase or decrease in engine RPM.If there are jerky and sudden changes in the speed output of the Crankshaft Sensor, the Misfire Monitor begins to count the RPM increase (or lack thereof) contributed by each cylinder. If it varies beyond 2 percent, the Monitor will set a P0303 code and illuminate the Check Engine Light. If there is more than a 10 percent variance, the Check Engine Light will blink or pulse in a steady manner to indicate that a harmful Catalytic Converter misfire is occurring.Прикачени файловеFIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
- 1 like
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар