Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава

    Колата е Фиат Брава 1,6 103 97г. с метални колектори. Газовата уредба е АГУ Ловато с обикновен изпарител, като е монтирана чисто нова. Стария изпарител изкара 35000км. и се скъсаха мембраните. Закарах я на майстор, смени мембраните му и вече 30000км. за сега, работят. До тук добре, но имам проблем със това че когато угася колата на газ и веднага след това или след малко се опитам да запаля трябва много дълго въртене на стартер 5-6 сек. защото колата се дави. Ако преди да я изгася я прехвърля на бензин, след това пали веднага, с уточнението, че при прехвърляне на бензин за около 4-5 сек оборотите падат колата тресе и след това се стабилизират. Ходих на майстор и той ми каза че изпарителя е за смяна, защото клапанчето което е на него не спира газта, а спира само главния клапан. Т.е. главния клапан като спре газта, тази газ която е в тръбата от него до изпарителя не може да се спре и тя се излива в ДВГ и от там се получава "давене" на колата и затова притриса и падат оборотите.Въпроса ми е, вярно ли е че заради това клапанче трябва да се смени целият изпарител или да се сменят мембраните отново, защото като се разглоби после не може да се сглоби тъй като мембраните се втвърдяват, или съм попаднал на пишман майстор? И друго, вярно ли че на изпарителя се износва и металната му част и затова не е добре пак да се сменят мембраните и цялата карантия, а направо да се монтира нов?Ще се радвам колегите които разбират от газови уредби да споделят своето компетентно мнение

    #2
    Re: За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава

    mihr написа:
    Колата е Фиат Брава 1,6 103 97г. с метални колектори. Газовата уредба е АГУ Ловато с обикновен изпарител, като е монтирана чисто нова. Стария изпарител изкара 35000км. и се скъсаха мембраните. Закарах я на майстор, смени мембраните му и вече 30000км. за сега, работят. До тук добре, но имам проблем със това че когато угася колата на газ и веднага след това или след малко се опитам да запаля трябва много дълго въртене на стартер 5-6 сек. защото колата се дави. Ако преди да я изгася я прехвърля на бензин, след това пали веднага, с уточнението, че при прехвърляне на бензин за около 4-5 сек оборотите падат колата тресе и след това се стабилизират. Ходих на майстор и той ми каза че изпарителя е за смяна, защото клапанчето което е на него не спира газта, а спира само главния клапан. Т.е. главния клапан като спре газта, тази газ която е в тръбата от него до изпарителя не може да се спре и тя се излива в ДВГ и от там се получава "давене" на колата и затова притриса и падат оборотите.Въпроса ми е, вярно ли е че заради това клапанче трябва да се смени целият изпарител или да се сменят мембраните отново, защото като се разглоби после не може да се сглоби тъй като мембраните се втвърдяват, или съм попаднал на пишман майстор? И друго, вярно ли че на изпарителя се износва и металната му част и затова не е добре пак да се сменят мембраните и цялата карантия, а направо да се монтира нов?Ще се радвам колегите които разбират от газови уредби да споделят своето компетентно мнение
    Сменяй изпарителя и не се занимавай с глупости.
    Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

    Коментар


      #3
      кола

      Може да смениш само гумичката. Моя изпарител е на 250000 и само 2 пъти съм сменял мембрани и гумички
      Прикачени файлове
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Може да смениш само гумичката. Моя изпарител е на 250000 и само 2 пъти съм сменял мембрани и гумички
        Да де, ама вярно ли е че заради тази гумичка трябва да се разглоби целият изпарител и после не може да се сглоби защото мембраните са се "оформили" по старата сглобка и ще протече изпарителя?

        Коментар


          #5
          Това е вярно ако вече са се втвърдили. Ако се наложи колко му е да смениш и мембраните.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Играл съм го тоя филм с разваления клапан на изпарителя. Единственото решение е да се премести клапана за високото налягане до изпарителя, с един нипел става всичко и проблема ти се решава. Хубаво е обаче да имаш и ел. клапан отзад на бутилката, щото стане ли авария и се скъса медната тръба от бутилката до отпред няма кой да спре газта.Иначе ако си решил да сменяш изпарител няма кво толкоз да му мислиш, има турски изпарители по 40-45 лв. сменяш и караш 2 години, после пак. Няма кво да се занимаваш с мембрани и простотии - там след втората смяна я стане я не.
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              кола

              Вадиш внимателно голямата мембрана сменяш гумичката и готово http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=406939
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Гумичката която трябва да смениш е на плунжера на бобинката на изпаритела.Майстора ти е сменил мембраните, ама въпросната гумичка едва ли.Вадиш бобинката и ще водиш плунжера, тя е нанизана вурху него.Развиваш го и вътре има цилиндричен клапан с гумичка и пружинка.Внимавай да не загубиш пружинката.Сменяш гумичката и няма да имаш проблеми.
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар


                  #9
                  За смяна ли ми е изпарителя? АГУ, Ловато, Брава - РЕШЕНО

                  Проблема е решен. Вече съм с нов изпарител, турски Атикер. Майстора каза че е турски, ама не е от "боклуците". Външно и "вътрешно" е копие на Ловато. Настрои го с едно уредче по сигнала от ламбда сондата на колата с което докара работа на газ по същия начин както на бензин - ускорение, динамика, мощност и т.н.. Надявам се и разхода на газ да е около 8/100 на дълъг път. След 100км трябва да отида за донастройка на изпарителя По-хубавото му е че е изцяло направен от алуминий, което елиминира проблема с корозията. Стария Ловато изкара 6год, на 35000км. му смениха мембраните и дотук 30000км. и се е скапал, за момента работеше, но на единия капак имаше дупки от ръжда а другия беше силно ръждясал. Проблема с трудното палене след като се угаси на газ изчезна, защото на новия му работи клапана нормално. Успех на всички

                  Коментар


                    #10
                    Комплект менбрани(менте турски. 15-20лв.)оригинални ловато 30-35 .в това влиза всички гумички за клапанити ВСИЧкО.ремонта вън на улицата за 20 минути.ефекта като нов без изключение.крайният резултат си го прецени ти

                    Коментар


                      #11
                      radoi4o11 написа:
                      Комплект менбрани(менте турски. 15-20лв.)оригинални ловато 30-35 .в това влиза всички гумички за клапанити ВСИЧкО.ремонта вън на улицата за 20 минути.ефекта като нов без изключение.крайният резултат си го прецени ти
                      . Върви кат пушка без настройки (ако неси пипал де)

                      Коментар


                        #12
                        Hristian_Aleksiev написа:
                        Играл съм го тоя филм с разваления клапан на изпарителя. Единственото решение е да се премести клапана за високото налягане до изпарителя, с един нипел става всичко и проблема ти се решава. Хубаво е обаче да имаш и ел. клапан отзад на бутилката, щото стане ли авария и се скъса медната тръба от бутилката до отпред няма кой да спре газта.Иначе ако си решил да сменяш изпарител няма кво толкоз да му мислиш, има турски изпарители по 40-45 лв. сменяш и караш 2 години, после пак. Няма кво да се занимаваш с мембрани и простотии - там след втората смяна я стане я не.
                        ел клапан-евросонда.говориш глупости няма разлика дали ще ти е по дълга тръбичката с 10-15 сънтиметра а явно има разлика в турският изпарител и ловатото

                        Коментар


                          #13
                          Колегата не говори глупости,чети по внимателно.На ловатото без настройка след смяна на всичко не става
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар

                          Working...
                          X