Здравейте колеги.Колата е Брава 1,6 пластмасов колектор.С ГИ е от почти 3 години и около 39000 км.Последната настройка е правена октомври миналата година и беше перфектна като разход и вървеж допреди 3 седмици.Колата я кара сина ми и излиза вечер за по 4-5 км.За две вечери се омазва адаптацията и вдига бензиновите времена и ако не я ресетна след няколко дена изкарва грешка за грешна горивна смес.Почти е невъзможно да запали на бензин и прекъсва много,като я ресетна се оправя.Знам че проблемът е от ГИ.Аз съм набедил рейката която е разбита и според мен някой клапан не затваря и пропуска газ в неподходящ момент.Събирам всякакви мнения и предположения.Незнам рейката да я ремонтирам ли или да се се хвърля да купя нова,за 15000км. се разбива и засега е сменяна два пъти гаранционно,но вече не е в гаранция.Ако е нова незнам каква да е.Предполагам че ще се намесят колегите които се занимават с газови уредби.В момента съм я оставил само на бензин и утре ще я погледна как е. Засега е това. Поздрави и Наздраве.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Събирам мнения относно проблем с ГИ
Collapse
X
-
Re: Събирам мнения относно проблем с ГИ
milen11 написа:Здравейте колеги.Колата е Брава 1,6 пластмасов колектор.С ГИ е от почти 3 години и около 39000 км.Последната настройка е правена октомври миналата година и беше перфектна като разход и вървеж допреди 3 седмици.Колата я кара сина ми и излиза вечер за по 4-5 км.За две вечери се омазва адаптацията и вдига бензиновите времена и ако не я ресетна след няколко дена изкарва грешка за грешна горивна смес.Почти е невъзможно да запали на бензин и прекъсва много,като я ресетна се оправя.Знам че проблемът е от ГИ.Аз съм набедил рейката която е разбита и според мен някой клапан не затваря и пропуска газ в неподходящ момент.Събирам всякакви мнения и предположения.Незнам рейката да я ремонтирам ли или да се се хвърля да купя нова,за 15000км. се разбива и засега е сменяна два пъти гаранционно,но вече не е в гаранция.Ако е нова незнам каква да е.Предполагам че ще се намесят колегите които се занимават с газови уредби.В момента съм я оставил само на бензин и утре ще я погледна как е. Засега е това. Поздрави и Наздраве.Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос
-
В 90% от случаите е рейката. Аз лично се съмнявам да е изпарител, колкото и ’’чеченски’’ да е, но не е невъзможно.За рейка в случая търси нещо по-добро, като ориентир Райл или Валтек, но имай предвид, че има доста ментета. Не че тези марки са върха, но като бюджетен вариант стават.За толкова малко км не е нормално да се износи нито рейка, нито изпарител (ако са читави като произход) и ако си сменял филтри навреме.Средно до към 100 000 км карат при мен поне.Що годе прилична рейка е от около 60 лв нагоре. Аз съм с 3 омов Райл в момента. Минал съм 80 000 км един ремонт .Съветвам те рейки от по 30-40 лв да ги избягваш, каквото и да пише на тях. Като цяло е добре да си видиш и самите настройки в ГИ как са и да потърсиш там дали няма нещо нередно- примерно зададена по-ниска температура при преминаване от бензин на газ. Това понякога доста износва рейката, защото газта достига в течна фаза, а не газообразно състояние. Добре е температурата на преминаване от бензин на газ да е над 30 градуса. Увери се и че показанията на температурния датчик на изпарителя са коректни.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
emzo написа:kiriluz1 написа:ОМВЛ рег и нямам никакви оплаквания.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
milen11 написа:emzo написа:kiriluz1 написа:ОМВЛ рег и нямам никакви оплаквания.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар