Здравейте.Става въпрос за газов инжекцион тамона на Стило 1.6.Проблемите са два:1. Автокалибрацията много рядко успява да мине до край. При включването на първи втори и терти цилиндър, двигателя притреперва доста, а при включването на 4-те толкова много притриса и падат оборотите, че колата угасва. Понякога по случайност успява да стабилизира и я завършва успешно.2. При отпускане на педала на газта по надолнище например и дюзите застанат на 0 м.с. при изключване от скорост колата угасва. Това се случва и при леко потегляне на полусъединител. При изключване от високи обороти няма никакъв проблем.Изпробвах различни размери дюзи - 2.0 и 2.4 мм но разлика няма. Опитах и с различни налягания на изпарителя но пак без резултат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с газов инжекцион на Стило 1.6
Collapse
X
-
Re: Проблем с газов инжекцион на Стило 1.6
reter написа:Здравейте.Става въпрос за газов инжекцион тамона на Стило 1.6.Проблемите са два:1. Автокалибрацията много рядко успява да мине до край. При включването на първи втори и терти цилиндър, двигателя притреперва доста, а при включването на 4-те толкова много притриса и падат оборотите, че колата угасва. Понякога по случайност успява да стабилизира и я завършва успешно.2. При отпускане на педала на газта по надолнище например и дюзите застанат на 0 м.с. при изключване от скорост колата угасва. Това се случва и при леко потегляне на полусъединител. При изключване от високи обороти няма никакъв проблем.Изпробвах различни размери дюзи - 2.0 и 2.4 мм но разлика няма. Опитах и с различни налягания на изпарителя но пак без резултат.Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос
-
Re: Проблем с газов инжекцион на Стило 1.6
gaz написа:reter написа:Здравейте.Става въпрос за газов инжекцион тамона на Стило 1.6.Проблемите са два:1. Автокалибрацията много рядко успява да мине до край. При включването на първи втори и терти цилиндър, двигателя притреперва доста, а при включването на 4-те толкова много притриса и падат оборотите, че колата угасва. Понякога по случайност успява да стабилизира и я завършва успешно.2. При отпускане на педала на газта по надолнище например и дюзите застанат на 0 м.с. при изключване от скорост колата угасва. Това се случва и при леко потегляне на полусъединител. При изключване от високи обороти няма никакъв проблем.Изпробвах различни размери дюзи - 2.0 и 2.4 мм но разлика няма. Опитах и с различни налягания на изпарителя но пак без резултат.Подариха ми рейката с изпарителя и компа. Бобините са сини и не пише нищо по рейката или бобините. Мисля, че е турска.
Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
От изчитане на половината интернет, започвам да си мисля, че проблема може да е от това, че не съм закачил кабела за оборотите. Когато бензиновите дюзи застанат на 0м.с. може ли да обърква оборотите? Къде трябва да закача кабела за оборотите при стило 1.6?Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
reter написа:От изчитане на половината интернет, започвам да си мисля, че проблема може да е от това, че не съм закачил кабела за оборотите. Когато бензиновите дюзи застанат на 0м.с. може ли да обърква оборотите? Къде трябва да закача кабела за оборотите при стило 1.6?OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
reter написа:От изчитане на половината интернет, започвам да си мисля, че проблема може да е от това, че не съм закачил кабела за оборотите. Когато бензиновите дюзи застанат на 0м.с. може ли да обърква оборотите? Къде трябва да закача кабела за оборотите при стило 1.6?Аз съм с Фобос и не съм закачил въпросния кабел взима си сигнал от първи цилиндър .При опит да закача кабелчето към бубината на 1 цилиндър колата се побърка , какви ли не грешки се появиха по таблото и след откачането всичко заспа.
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Скъсих маркучите, закачих оборотите, пробвах с друга рейка - Резултата е нулев.Вчера пробвах следното нещо: При автокалибрацията наредих цилиндрите от 4ти към първи и о чудо, не изгасна.Колата си гасне при изключване от скорост. Когато направя сместа да стои само в богата, тогава колата не угасва.Аз вече се изчерпах! Моля някой да помага!Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Изпарителя гледал ли си го. Пробваи да намалиш притока на въздух нещо. За да се ориантираме кво точно я мъчи. Къде е монтиран изпарителя.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар