Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с газов инжекцион на Стило 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с газов инжекцион на Стило 1.6

    Здравейте.Става въпрос за газов инжекцион тамона на Стило 1.6.Проблемите са два:1. Автокалибрацията много рядко успява да мине до край. При включването на първи втори и терти цилиндър, двигателя притреперва доста, а при включването на 4-те толкова много притриса и падат оборотите, че колата угасва. Понякога по случайност успява да стабилизира и я завършва успешно.2. При отпускане на педала на газта по надолнище например и дюзите застанат на 0 м.с. при изключване от скорост колата угасва. Това се случва и при леко потегляне на полусъединител. При изключване от високи обороти няма никакъв проблем.Изпробвах различни размери дюзи - 2.0 и 2.4 мм но разлика няма. Опитах и с различни налягания на изпарителя но пак без резултат.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    Re: Проблем с газов инжекцион на Стило 1.6

    reter написа:
    Здравейте.Става въпрос за газов инжекцион тамона на Стило 1.6.Проблемите са два:1. Автокалибрацията много рядко успява да мине до край. При включването на първи втори и терти цилиндър, двигателя притреперва доста, а при включването на 4-те толкова много притриса и падат оборотите, че колата угасва. Понякога по случайност успява да стабилизира и я завършва успешно.2. При отпускане на педала на газта по надолнище например и дюзите застанат на 0 м.с. при изключване от скорост колата угасва. Това се случва и при леко потегляне на полусъединител. При изключване от високи обороти няма никакъв проблем.Изпробвах различни размери дюзи - 2.0 и 2.4 мм но разлика няма. Опитах и с различни налягания на изпарителя но пак без резултат.
    А с други инжектори пробва ли? С какви си в момента?
    Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с газов инжекцион на Стило 1.6

      gaz написа:
      reter написа:
      Здравейте.Става въпрос за газов инжекцион тамона на Стило 1.6.Проблемите са два:1. Автокалибрацията много рядко успява да мине до край. При включването на първи втори и терти цилиндър, двигателя притреперва доста, а при включването на 4-те толкова много притриса и падат оборотите, че колата угасва. Понякога по случайност успява да стабилизира и я завършва успешно.2. При отпускане на педала на газта по надолнище например и дюзите застанат на 0 м.с. при изключване от скорост колата угасва. Това се случва и при леко потегляне на полусъединител. При изключване от високи обороти няма никакъв проблем.Изпробвах различни размери дюзи - 2.0 и 2.4 мм но разлика няма. Опитах и с различни налягания на изпарителя но пак без резултат.
      А с други инжектори пробва ли? С какви си в момента?
      Утре ще сложа от бравото, която е Valtek 3 ома. Тази няма марка Подариха ми рейката с изпарителя и компа. Бобините са сини и не пише нищо по рейката или бобините. Мисля, че е турска.
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        От изчитане на половината интернет, започвам да си мисля, че проблема може да е от това, че не съм закачил кабела за оборотите. Когато бензиновите дюзи застанат на 0м.с. може ли да обърква оборотите? Къде трябва да закача кабела за оборотите при стило 1.6?
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          reter написа:
          От изчитане на половината интернет, започвам да си мисля, че проблема може да е от това, че не съм закачил кабела за оборотите. Когато бензиновите дюзи застанат на 0м.с. може ли да обърква оборотите? Къде трябва да закача кабела за оборотите при стило 1.6?
          Не е там проблема.Щом автокалибрацията не минава нормално това означава,че монтажа нещо е сбъркан!
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            reter написа:
            От изчитане на половината интернет, започвам да си мисля, че проблема може да е от това, че не съм закачил кабела за оборотите. Когато бензиновите дюзи застанат на 0м.с. може ли да обърква оборотите? Къде трябва да закача кабела за оборотите при стило 1.6?
            Не ти е там проблема Аз съм с Фобос и не съм закачил въпросния кабел взима си сигнал от първи цилиндър .При опит да закача кабелчето към бубината на 1 цилиндър колата се побърка , какви ли не грешки се появиха по таблото и след откачането всичко заспа.
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Пробвам с валтека - Никаква разлика.За да мога да сожа рейката горе, се получи така, че маркучетата до колектора станаха доста над 25см. Освен да слагам рейката някаде доло. Най-вероятно проблема е от там.Вие какво мислите?
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                Скъсих маркучите, закачих оборотите, пробвах с друга рейка - Резултата е нулев.Вчера пробвах следното нещо: При автокалибрацията наредих цилиндрите от 4ти към първи и о чудо, не изгасна.Колата си гасне при изключване от скорост. Когато направя сместа да стои само в богата, тогава колата не угасва.Аз вече се изчерпах! Моля някой да помага!
                Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                Коментар


                  #9
                  Изпарителя гледал ли си го. Пробваи да намалиш притока на въздух нещо. За да се ориантираме кво точно я мъчи. Къде е монтиран изпарителя.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Изпарителя гледал ли си го. Пробваи да намалиш притока на въздух нещо. За да се ориантираме кво точно я мъчи. Къде е монтиран изпарителя.
                    При изпарителя няма спадове на налягане. Монтиран е до дясното бомбе. Обърнат е по-грешният начин, но на моята кола е по същият начин и няма проблем.
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар

                    Working...
                    X