Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мултипла прекъсва на метан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мултипла прекъсва на метан

    Здравейте , имам проблем с моята мултипла. 1.6 фабрична метанка , 2001 . Първо да кажа че на бензин си работи нормално. На метан прекъсван много на празен ход и гасне доста често , понякога като че ли се бъгва нещо и започва да се фориса сама на место , вдига около 2500 оборота и и така докато не изгася и да изчакам 2-3 мин , а като потегля е доста тромава и също прекъсва , все едно 3 цилиндъра и като мине над 3000 оборота тогава като че ли се отпушва . нямам промяна в расхода , сменен е датчик колянов вал, нови кабели , свещи на около 7 хил .к м. , изчистени дюзи, сменен филтър на редуктора . и никаква промяна . по сервизите вдигат рамене и нищо . дайде някаква идея от какво може да е проблема и съществува ли някакъв софтуер с който мога да си направя читава диагностика , до колкото разбрах проблема е с четенето на метановия компютър . Благодаря ви предварително .

    #2
    За празния ход/гасненето трябва да ресетнеш адаптацията на дросела/стъпковия мотор. Става с диагностика OBD2 кабел + MultiEcuScan. С откачане + на акумулатора за час, не съм сигурен дали ще стане, въпреки, че го подозирам като възможност.Мощността и мен ме мъчи... Точно като на 3 цилиндъра работи докато позагрее и уж се пооправя.За сега съм набедил 2 неща - кофти зацепен ангренаж и бобината. Не изключвам и ламбдата да прави пакост, но не съм я гледал.Метановия комп го отпиши, надали проблема е в него.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      За празния ход/гасненето трябва да ресетнеш адаптацията на дросела/стъпковия мотор. Става с диагностика OBD2 кабел + MultiEcuScan. С откачане + на акумулатора за час, не съм сигурен дали ще стане, въпреки, че го подозирам като възможност.Мощността и мен ме мъчи... Точно като на 3 цилиндъра работи докато позагрее и уж се пооправя.За сега съм набедил 2 неща - кофти зацепен ангренаж и бобината. Не изключвам и ламбдата да прави пакост, но не съм я гледал.Метановия комп го отпиши, надали проблема е в него.
      и ламбда сондата е сменена при мен . Как точно става ресета

      Коментар


        #4
        Закачаш на диагностика, натискаш бутона там, палиш на бензин, чакаш малко да позагрее, караш 5км пак на бензин, гасиш и това е.Може да пробваш с откачане на акумулатора за час-два, ако нямаш диагностика. Закачаш клемите, палиш на бензин и повтаряш горното.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          M5kov написа:
          Закачаш на диагностика, натискаш бутона там, палиш на бензин, чакаш малко да позагрее, караш 5км пак на бензин, гасиш и това е.Може да пробваш с откачане на акумулатора за час-два, ако нямаш диагностика. Закачаш клемите, палиш на бензин и повтаряш горното.
          Благодаря , ще го пробвам стига да успея да си намеря софтуера за диагностика , иначе кабел имам ...... някаква идея от къде да си я сваля без д ами искат пари

          Коментар


            #6
            сега се сещам че съм махал акумулатора за цяла нощ , тогава би трябвало да се е рестартирал , но неесъм усетил никаква промяна , все така си прекъсва като на 3 цилиндъра и ту се оправя за момент и ту прекъсва...... незнам вече какво ли непробвах . Чудя се ако махна редуктора и и сложа един обикновен изпарител метан и една плочка на дросела , да стане като обикновена газова . Дали е възможно.

            Коментар


              #7
              Махай тази електроника на метана и слагай друга. Както и инжекторите.
              Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

              Коментар


                #8
                gaz написа:
                Махай тази електроника на метана и слагай друга. Както и инжекторите.
                Що ли пък не му предложиш да си смени колата???Към автора - кои дюзи чисти и къде ?

                Коментар


                  #9
                  u_bo написа:
                  gaz написа:
                  Махай тази електроника на метана и слагай друга. Както и инжекторите.
                  Що ли пък не му предложиш да си смени колата???Към автора - кои дюзи чисти и къде ?
                  Успех с чистенето.
                  Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                  Коментар


                    #10
                    gaz написа:
                    u_bo написа:
                    gaz написа:
                    Махай тази електроника на метана и слагай друга. Както и инжекторите.
                    Що ли пък не му предложиш да си смени колата???Към автора - кои дюзи чисти и къде ?
                    Успех с чистенето.
                    ??? Какво чистене ?Има един израз - "-Чухча писатель, чухча не читатель!" - дали си го чувал и друг път?

                    Коментар


                      #11
                      u_bo написа:
                      gaz написа:
                      Махай тази електроника на метана и слагай друга. Както и инжекторите.
                      Що ли пък не му предложиш да си смени колата???Към автора - кои дюзи чисти и къде ?
                      метановите дюзи . При познат ги чистих . имам и още един комплект дюзи с рейка, които съм взел 2ра употреба и искам да ви кажа че и с тях няма никакава разлика

                      Коментар


                        #12
                        gaz написа:
                        Махай тази електроника на метана и слагай друга. Както и инжекторите.
                        ами много се замислям да не го направя защото , всички възможни датчици съм сменил с нови , някои съм взел от работеща нормално мултипла , остана само компютъра . Трябва да питам при някой газаджия колко ще ми излезе да ми сложат изпарител и други дюзи , да използва само бутилките

                        Коментар


                          #13
                          ivoivanov81 написа:
                          gaz написа:
                          Махай тази електроника на метана и слагай друга. Както и инжекторите.
                          ами много се замислям да не го направя защото , всички възможни датчици съм сменил с нови , някои съм взел от работеща нормално мултипла , остана само компютъра . Трябва да питам при някой газаджия колко ще ми излезе да ми сложат изпарител и други дюзи , да използва само бутилките
                          А защо първо не се замислиш да намериш майстор който да ти оправи колата при сегашната ситуация?
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            ivoivanov81 написа:
                            gaz написа:
                            Махай тази електроника на метана и слагай друга. Както и инжекторите.
                            ами много се замислям да не го направя защото , всички възможни датчици съм сменил с нови , някои съм взел от работеща нормално мултипла , остана само компютъра . Трябва да питам при някой газаджия колко ще ми излезе да ми сложат изпарител и други дюзи , да използва само бутилките
                            1 - със сигурност не ти е компютъра2- след като имаш под ръка нормално работеща Мултипла - паркирай я до твоята и смени рейките комплект с дюзите - само за проба. След това ще е ясно какъв е проблема. Това става за 15 минути3 - Краен случай - за 1 час можеш да размениш и редукторите , но надали ще се наложи

                            Коментар


                              #15
                              Аз вчера свалях MAF-a на моята и го пръснах със спрей, който според мен си е чиста водка под налягане, но го водят за дебитомери.Струва ми се, че има някакво подобрение, но трябва да я подкарам студена.Гледах оборотите на диагностиката. Поддръжа обороти в рамките на 820-850.При форсиране и отпускане на педала падат до 690-700 и след ~2 леки самофорсирания си идват пак на 820-850.При студен мотор направо си работи на 3 цилиндъра на метан :/ivan_pop, ако им разбираш на тея котори, да се видим да я погледнеш?
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X