M5kov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мултипла прекъсва на метан
Collapse
X
-
u_bo
-
ivoivanov81 написа:открихме проблема, оказа се че налагянето в смукателния колектор е по-малко от нужното и не и достига въздух при свободния ход , по принцип трябва да около 0.7 а при мен е 0.5Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
u_bo
ivoivanov81 написа:датчика на разпределителния вал и този на коляновия вал неработят в синхрон и вероятно единия от двата е за смяна . аз единия съм го сменял , значи остава другия. като свалим капака на вала ще си покаже, освен ако няма някъде механичен проблемShadowandust написа:ivoivanov81 написа:открихме проблема, оказа се че налагянето в смукателния колектор е по-малко от нужното и не и достига въздух при свободния ход , по принцип трябва да около 0.7 а при мен е 0.5
Коментар
-
M5kov написа:Аз вчера свалях MAF-a на моята и го пръснах със спрей, който според мен си е чиста водка под налягане, но го водят за дебитомери.Струва ми се, че има някакво подобрение, но трябва да я подкарам студена.Гледах оборотите на диагностиката. Поддръжа обороти в рамките на 820-850.При форсиране и отпускане на педала падат до 690-700 и след ~2 леки самофорсирания си идват пак на 820-850.При студен мотор направо си работи на 3 цилиндъра на метан :/ivan_pop, ако им разбираш на тея котори, да се видим да я погледнеш?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар