Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мултипла прекъсва на метан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    M5kov написа:
    Аз вчера свалях MAF-a на моята и го пръснах със спрей, който според мен си е чиста водка под налягане, но го водят за дебитомери.Струва ми се, че има някакво подобрение, но трябва да я подкарам студена.Гледах оборотите на диагностиката. Поддръжа обороти в рамките на 820-850.При форсиране и отпускане на педала падат до 690-700 и след ~2 леки самофорсирания си идват пак на 820-850.При студен мотор направо си работи на 3 цилиндъра на метан :/ivan_pop, ако им разбираш на тея котори, да се видим да я погледнеш?
    MAP ли имаш предвид, или просто не знаеш разликата?

    Коментар


      #17
      *MAP Разлика няма.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #18
        открихме проблема, оказа се че налагянето в смукателния колектор е по-малко от нужното и не и достига въздух при свободния ход , по принцип трябва да около 0.7 а при мен е 0.5

        Коментар


          #19
          А решението е?
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #20
            датчика на разпределителния вал и този на коляновия вал неработят в синхрон и вероятно единия от двата е за смяна . аз единия съм го сменял , значи остава другия. като свалим капака на вала ще си покаже, освен ако няма някъде механичен проблем

            Коментар


              #21
              Трябва да премеря при мен какво се случва.
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #22
                ivoivanov81 написа:
                открихме проблема, оказа се че налагянето в смукателния колектор е по-малко от нужното и не и достига въздух при свободния ход , по принцип трябва да около 0.7 а при мен е 0.5
                Здравей колега,като споменаваш това налягане аз да те питам,да не би да си сменял ангренажен комплект и да не е зацепена правилно,особено ако не сте използвали пети?!!
                Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                Коментар


                  #23
                  ivoivanov81 написа:
                  датчика на разпределителния вал и този на коляновия вал неработят в синхрон и вероятно единия от двата е за смяна . аз единия съм го сменял , значи остава другия. като свалим капака на вала ще си покаже, освен ако няма някъде механичен проблем
                  Вероятно грешиш, а колегата ..
                  Shadowandust написа:
                  ivoivanov81 написа:
                  открихме проблема, оказа се че налагянето в смукателния колектор е по-малко от нужното и не и достига въздух при свободния ход , по принцип трябва да около 0.7 а при мен е 0.5
                  Здравей колега,като споменаваш това налягане аз да те питам,да не би да си сменял ангренажен комплект и да не е зацепена правилно,особено ако не сте използвали пети?!!
                  вероятно е прав. Дори вероятно ще се хващам на бас на бутилка червено Джони.

                  Коментар


                    #24
                    несъм го сменял аз ремъка, а в сервиз, така че се предполага че са направили всичко както трябва, а и проблема се появи доста след смяната на ремъка .

                    Коментар


                      #25
                      M5kov написа:
                      Аз вчера свалях MAF-a на моята и го пръснах със спрей, който според мен си е чиста водка под налягане, но го водят за дебитомери.Струва ми се, че има някакво подобрение, но трябва да я подкарам студена.Гледах оборотите на диагностиката. Поддръжа обороти в рамките на 820-850.При форсиране и отпускане на педала падат до 690-700 и след ~2 леки самофорсирания си идват пак на 820-850.При студен мотор направо си работи на 3 цилиндъра на метан :/ivan_pop, ако им разбираш на тея котори, да се видим да я погледнеш?
                      Имах подобни проблеми на метан. проблема се реши след смяна на едно реле което оправлява дюзите. Направо колата заспа. след 10 000 км някъе отново започна да тресе на малки обороти и започва да подозирам че това реле е направо консуматив. От няколко дни търся друго да пробвам. Пише битрон на него намирасе около акумулатора

                      Коментар

                      Working...
                      X