Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти при преминаване на ГАЗ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти при преминаване на ГАЗ

    Здравейте.Някой има ли си на идея от къде се регулират при какви обороти колата да мине от бензин на газ. От няколко дни почна от 2000 оборота на 3000 оборота да обръща. Гледах, мъчих да намеря къде е проблема но без успех.Колата е Фиат Браво 1.4 12VГазта е обикновено Ловато с копче New Line.
    Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
    Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

    #2
    кола

    На едните модели е от ключа има бутон задържаш на колкото искаш и така се запаметява другото е с потенциометър в инструкцията за ключа газ/бензин го пише по подробноhttp://moskvich-bg.org/?page_id=578
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Когато задържа копчето включвам ръчен режим бензин/газ.Нещо този потенциометър не го виждам къде е.
      Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
      Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

      Коментар


        #4
        кола

        Те са 2 вида на долната снимка съм го показал но горната снимка е горе в ляво едно черно
        Прикачени файлове
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Оп, аз направих заблуждение.Ключето е BRC. Използвам снимки на колега от друг форум, но в моя случай е същото с 4 кабелчета на буксата.
          Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
          Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

          Коментар


            #6
            кола

            Това бутонче точно натискаш Оставаш ключа на бензин палиш до 2000 например -на колкото трябва да се включва тамДържиш така поне 1 минута и готово .В сайта по горе го пише .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Проблема е решен. Оказа се дори още по лесно за програмиране. Независимо дали е на газ или бензин, натиска се копчето от задната страна еднократно след което почват да премигат зелената и червената лампичка и колата автоматично сменя горивото с бензин. Вдигат се желаните обороти и се натиска копчето S от предната страна и по този начин се запаметява и колата автоматично обръща на газ.Благодаря ти Ключар. Знаех си че тук от теб ще получа насоки. Иначе не го бях прочел в сайта къде е написано
              Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
              Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

              Коментар


                #8
                Много странно и моите се вдигнаха от 2 до към 3000 . Мислех че съм размърдал нещо намотките отпред на кабела на свещите. Ще огледам и аз за разни бутончета при ключето.
                Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                Коментар


                  #9
                  кола

                  3000 се дъжи само за малко докато запомни и като е на автоматичен пали на бензин като натиснеш педала до 3000 и прехвърля на газ автоматично.ако държи постоянно 2 3000 е нещо друго При мен дроселова клапа е с вграден клапан и като го смених се оправи а при теб е стъпково моторче
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Не не държи постоянно , просто трябва да я режа над 3000 да обърне на газ. Казаха ми отпред намотката дето е увита около 2-та кабела за свещите от там било и се сетих че пипах скоро там и помислих че съм бутнал нещо. По това което разбрах имало значение колко пъти е омотан кабела там колкото повече намотки повече обороти или нещо такова. Иначе пали и нормално държи 700-800 . Ще огледам копчето за газта дали има някви потенциометърчета копченца ако няма ще пипам отпреде.
                    Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                    Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Направи горната операция ако има бутон на 2000 и готово Ако има потенциометър трябва да се завърти малко и пробвай.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Ок, като се върна от работа ще го щракна че копчето ми е по-различно от на колегата
                        Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                        Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                        Коментар


                          #13
                          Щракни го и да видиме да помагаме и на теб. Или поне кажи какъв ти е бутона за да се разбере, че аз така не уточних и малко обърках колегата Ключар с кой тип бутон съм.Но най вероятно се случва при бъзикане. Както ти каза че си бъзикал нещо от пред, така и аз при мен бъзиках доста работи и нещо се е ошашкал.
                          Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                          Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                          Коментар


                            #14
                            svetli4a написа:
                            Не не държи постоянно , просто трябва да я режа над 3000 да обърне на газ. Казаха ми отпред намотката дето е увита около 2-та кабела за свещите от там било и се сетих че пипах скоро там и помислих че съм бутнал нещо. По това което разбрах имало значение колко пъти е омотан кабела там колкото повече намотки повече обороти или нещо такова. Иначе пали и нормално държи 700-800 . Ще огледам копчето за газта дали има някви потенциометърчета копченца ако няма ще пипам отпреде.
                            не го мъчи релето е дало фира
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Не разбрах кое да мъча колега, тя си бачка обръща си на газ автоматично просто не на 2000 а на 3000 оборота .... или не съм разбрал много ми се спи вече. Както и да е снимките утре , дупих се ама тъмно светкавицата на тела ми изгоря и осветлението в купето знаете какво е нищо не се вижда.
                              Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                              Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                              Коментар

                              Working...
                              X