Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прогблем с АГУ-то Пунто 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прогблем с АГУ-то Пунто 1.1

    Не знам къде е проблема кво ли не опитах , се магарии ми върти . Колата е пунто 1.1 на газ с плочка. От 2008 до сега си я карам на газ и не съм имал никви проблеми с газта. Но проблемите се почнаха . Смених кабели нови БЕРУ , нови свещи NJK , почистих магнет вентила и смених мембраните на испарителя Lаvato ... И не става и не става. Проблема ми е предимно в ниските обороти и има някъв преход към високите. Мотора не наема плавно в началото не всеки път се замисля. Има някво тромаво развъртане до 2500 оборота и после се едно се отпушва. На бензин нямам проблеми има си тяга и в ниските и в високите. Та напрая си настройката както ме посъветва един колега. Завивам байпаса на изпасителя навивам винта за празен ход докато почне да тресе мотора и да се мъчи и отвивам байпаса докато оборотите се стабилизират. После навивам тройника докато почне да глъхне и се тормози мотора при изфорисиране и леко полеко го отвивам докато се изфорисра чисто.Тва го прая при загрят мотор .До тука добре. Оставя колата да изтине хубаво ида да я паля и пали едно такоа зорно и не може да държи 1000 оборота държи 500 .Ако развия винта за празен ход на испарителя оборотите се оправят и си държи нормално 1500 после пада на 1000 като загрее малко и като загрее много почва да тресе да и гасне. Тоест иска да си навия винта дет см го развил ... И общо взето са въртя в то омагиосан кръг и се чудя какво става ... Не знам бобина ли ми се ебава кво иска ... Имам искра на всички свещи. Но найстна осещам ,че в някой от цилиндрите качили няма горене и след 2500 оборота чак има ... Пък напълно да ми е скапана бобината една двете няма , на бензин си работи прилично искра си има на свещите ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Търси проблема във филтрите за газта
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Търси проблема във филтрите за газта
      разкарах ги пак си е същата
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        щом на бензин еок търси проблема в изпарителя и ако имаш вакумни маркучета по моното ги погледни че при мен от вакумно маркуче не вървеше и работеше зле
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          fuel injekcion написа:
          щом на бензин еок търси проблема в изпарителя и ако имаш вакумни маркучета по моното ги погледни че при мен от вакумно маркуче не вървеше и работеше зле
          работата е че го ревизирах на пълно Lavato-то с нови мембрани и всичките му гумички в комплекта ... Ми нямам вакумни маркучи на моното ... имам един на МАП-а ама той си е наред. Абе дори без филтър си палех без проблем.Какво може да се износи на изпарителя освен платната ?
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Fiat_Punto11 написа:
            fuel injekcion написа:
            щом на бензин еок търси проблема в изпарителя и ако имаш вакумни маркучета по моното ги погледни че при мен от вакумно маркуче не вървеше и работеше зле
            работата е че го ревизирах на пълно Lavato-то с нови мембрани и всичките му гумички в комплекта ... Ми нямам вакумни маркучи на моното ... имам един на МАП-а ама той си е наред. Абе дори без филтър си палех без проблем.Какво може да се износи на изпарителя освен платната ?
            а изми ли го хубаво отвътре?
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              ами останаха тръбичките колега мойте като ги свалих и ги чукнах в земята няма да ти казвам колко боклук изпадна от тях !!
              Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

              Коментар


                #8
                Да изпарителя съм го чистил . Е сега я пробвах като запалих са тресеше към 800-900. Викам я да пробвм на бензин как ще е . Паля на бенз веднага си запали и отиде на 1500 студен мотор. И викам я да цъкна на газ да видим кво ще прай както е запалена. И за момент са умота и после ме учуди че взе да държи 1200 и отиде до 1500 без да съм пипал нищо и като загря си слезе на 1000. Притесняваме само че патка много лекичко при рязко подаване на газ. И по скоро само при първото подаване на газ докато засмуче газ , после се форсира плавно ако си помпя ... Явно се пак филтъра в магнет вентила е влияел. Интересно защо вчера не усетих разликата. С малко настройка и по хубав въздушен филтър които да души колата и да я кара да смуче повече газ може и да избегна това припаткване при първото напомпване на газта. Колеги кво представляват клещите дето се монтира щуцер на тръбичките за газ? И кви парички са ?
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  това принипно е двигател без много чаркове и нищо сложно,на бензин трябва да са 1100-1200 студен,щом изпарителя е ремонтиран добре и се настройва свали моното накисни дюзата и бензин и от време на време я вади и подавай ток да се позачисти колкото може,зачисти моното и плочката на газта може да пробваш с помпа или компресорче .Направи настройка с затегнат байпас и настроика на обороти от страничниия за чувствителност,този към моното затягаш и отвърташ до хубаво форсиране,втората настроика пробваи като настройш оборотите от месинговия..от страничния да не зависят..(свещи,кабели,бобина трябва да са здрави иначе нищо не става)
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    fuel injekcion написа:
                    това принипно е двигател без много чаркове и нищо сложно,на бензин трябва да са 1100-1200 студен,щом изпарителя е ремонтиран добре и се настройва свали моното накисни дюзата и бензин и от време на време я вади и подавай ток да се позачисти колкото може,зачисти моното и плочката на газта може да пробваш с помпа или компресорче .Направи настройка с затегнат байпас и настроика на обороти от страничниия за чувствителност,този към моното затягаш и отвърташ до хубаво форсиране,втората настроика пробваи като настройш оборотите от месинговия..от страничния да не зависят..(свещи,кабели,бобина трябва да са здрави иначе нищо не става)
                    Нещо не вдявам малко как от страничния да не зависят ако настройвам от байпаса. Начина за настройка ми го обясни един колега от форума .По форумите предимно описват начина с подаване на плюс на газовия клапан и отвиваване на (месиговия винт) байпаса докато се чуе леко съскане на прииждащата газ. Според мен ми се струва неудачно , ще кажа защо. По втория начин които ми обясни колегата , паля си коалта да загрее завивам байпаса до край (месинговия винт) ,а винта на празния ход ми е развит да ми държи някви обороти ... И тоя същия винт почвам да го завивам докато мотора почне да се дави и тресе ,но не гасне ! И тогава в тва положение почвам да отвивам байпаса (месинга) докато оборотите се нормализират. И така докато изчиствам обороите байпсния винт се оразива поне 3-4 оборота. И после си оправям високите обороти от тройника и тва е... Но със завит винт за празния ход и изцяло обороти за празен ход от байпаса несъм пробвал ... Със затворен бай пас съм пробвал. Трудно пали директно на газ. Според мен идеята за байпаса е да пуска свободно газ без да има нужда от вакума на мотора тоест лесен старт. И как впрочем трябва да се настрой ? Дане би аз да бъркам нещо ? При пунтото студен старт са 1400-1500 и плавно падат на 1200-1300 и като поработи почне да загрява слизат на 1000 на долу няма ... при газ надолу свети лампата за маслото
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      Нещо не ти обясняват добре твоите приятели.Първо се настройва газта на високи обороти и след това се правят тихите обороти!
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #12
                        ivan_pop написа:
                        Нещо не ти обясняват добре твоите приятели.Първо се настройва газта на високи обороти и след това се правят тихите обороти!
                        Е я обясни ?
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          Fiat_Punto11 написа:
                          ivan_pop написа:
                          Нещо не ти обясняват добре твоите приятели.Първо се настройва газта на високи обороти и след това се правят тихите обороти!
                          Е я обясни ?
                          Аз го правя на газанализатор.Ако имаш газанализатор ще ти кажа какви стойности се гонят?
                          OVB X18XE1 седан+ГИ

                          Коментар


                            #14
                            ivan_pop написа:
                            Fiat_Punto11 написа:
                            ivan_pop написа:
                            Нещо не ти обясняват добре твоите приятели.Първо се настройва газта на високи обороти и след това се правят тихите обороти!
                            Е я обясни ?
                            Аз го правя на газанализатор.Ако имаш газанализатор ще ти кажа какви стойности се гонят?
                            E нямам с мултицет и ламбда сондата немога ли да ги хвана ? Мен по скоро ми е интересно как ще настроиш високите без , да са настроени ниските ? Смисъл докато подаваш газ нали ше напраиш газта , ама ако я изтървеш ще огасне. Байпаса как го настроиваш ?
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #15
                              С мултицет може да разбереш дали е богата или бедна. Но колко точно е богата или бедна няма как да разбереш. Иди в сервиз с газанализатор, едва ли ще ти вземат повече от 20-30лв.
                              Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                              Коментар

                              Working...
                              X