Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прогблем с АГУ-то Пунто 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Fiat_Punto11 написа:
    E нямам с мултицет и ламбда сондата немога ли да ги хвана ? Мен по скоро ми е интересно как ще настроиш високите без , да са настроени ниските ? Смисъл докато подаваш газ нали ше напраиш газта , ама ако я изтървеш ще огасне. Байпаса как го настроиваш ?
    Байпаса или е завит докрай или е развит максимум на 3/4 оборот,пластмасовия винт и развит така че да работи някак си на тихи обороти.След това се настройва на високи обороти и накрая се правят прецизно тихите обороти.Тихите обороти се правят от пластмасовия винт,байпаса не се пипа повече.
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #17
      ivan_pop написа:
      Fiat_Punto11 написа:
      E нямам с мултицет и ламбда сондата немога ли да ги хвана ? Мен по скоро ми е интересно как ще настроиш високите без , да са настроени ниските ? Смисъл докато подаваш газ нали ше напраиш газта , ама ако я изтървеш ще огасне. Байпаса как го настроиваш ?
      Байпаса или е завит докрай или е развит максимум на 3/4 оборот,пластмасовия винт и развит така че да работи някак си на тихи обороти.След това се настройва на високи обороти и накрая се правят прецизно тихите обороти.Тихите обороти се правят от пластмасовия винт,байпаса не се пипа повече.
      Дам схванах идеята , ама место да давам 30 лева на газ анализатор за 30 лева ше си купя нов Магнет вентил ... и ше продължа да си блъскам главата.
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #18
        110 лв. нов изпарител Ловато и забравяш за проблемите (няколко пъти съм пробвал със смяна на мембрани и чистене НЕСТАВА)
        fiat bravo 1.6 16V

        Коментар


          #19
          Аз като карах на газ държах месинговия завит докрай и само от пластмасовия отгоре настройвах на ухо, демек където двигателят работи спокойно и без вибрации на тихи обороти. Има един момент, че преди да настройваш трябва както си на бензин на загряла кола като е свалила на 800 оборота да извадиш буксата на стъпковия мотор и тогава минаваш и настройваш на газ. Докато е закачен ще се мъчи да коригира тихите и не можеш да хванеш перфектните на газ с въртене. Закачаш го обратно като си я настроиш.Нещо подобно имах веднъж и се оказа, че съм завил долния винт накриво (дренажа на изпарителя).
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #20
            Проблема ,не се оказа само в изпарителя . Изпарителя може би си е наред даже. Но понеже го бях набедил си купих Мимгаз и го смених ... Добре, ама пак същите номера. Докато се развърти зор и после след 3-4000 получава се едно ритник и хуква. С вадене на кабелите един по един при запален мотор не стана нищо показваше ,че има искра на всеки. Но какво ме прихвана като бръкнах да огледам бобините какво да видя. На 3ти цилиндър където влиза кабела в бобината под шапката на кабела место вътре да е медно в бобината изглеждаше прашасало и окислено , ама яко. От тук идва удара при 3-4000 оборота докато се развърти и прави пробив при по силните импулси и е заработвал тогава цилиндъра.(при бензин не осещах проблем , може би бензина се самозапалвал сам) Смених бобината, ся нещата са горе долу добре с мимгаз-а, макар ,че може да си върна и ловатото. Проблема ми е с паленето , доста върти докато запали , като запали омотва тактовете претриса слиза до 500 оборота и после като изфорсирам и поработи малко и си заработва нормално. Преди си спомням ,че беше чакмак на газ , тракам и на 2рия зъб палеше ... Дори без филтър и филтърна кутия колата палеше лесно на газ ... ся без филтър е малко трудно. Забелязах , при подмяната на изпарителите ,че магнетвентила преди изпарителя ,не може да затваря добре.Тоест бях спрял газта от бутилката но той си изпускаше по малко , макар и затворен , докато се изпразни тръбичката от бутилката до него ... Вероятно и не се отваря както трябва и прави проблем с налягането. Иначе съм го чистил няколко пъти но не се оправя. Вероятно заради него ми труден старта ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар

            Working...
            X