Fiat_Punto11 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прогблем с АГУ-то Пунто 1.1
Collapse
X
-
OVB X18XE1 седан+ГИ
-
ivan_pop написа:Fiat_Punto11 написа:E нямам с мултицет и ламбда сондата немога ли да ги хвана ? Мен по скоро ми е интересно как ще настроиш високите без , да са настроени ниските ? Смисъл докато подаваш газ нали ше напраиш газта , ама ако я изтървеш ще огасне. Байпаса как го настроиваш ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Аз като карах на газ държах месинговия завит докрай и само от пластмасовия отгоре настройвах на ухо, демек където двигателят работи спокойно и без вибрации на тихи обороти. Има един момент, че преди да настройваш трябва както си на бензин на загряла кола като е свалила на 800 оборота да извадиш буксата на стъпковия мотор и тогава минаваш и настройваш на газ. Докато е закачен ще се мъчи да коригира тихите и не можеш да хванеш перфектните на газ с въртене. Закачаш го обратно като си я настроиш.Нещо подобно имах веднъж и се оказа, че съм завил долния винт накриво (дренажа на изпарителя).
Коментар
-
Проблема ,не се оказа само в изпарителя . Изпарителя може би си е наред даже. Но понеже го бях набедил си купих Мимгаз и го смених ... Добре, ама пак същите номера. Докато се развърти зор и после след 3-4000 получава се едно ритник и хуква. С вадене на кабелите един по един при запален мотор не стана нищо показваше ,че има искра на всеки. Но какво ме прихвана като бръкнах да огледам бобините какво да видя. На 3ти цилиндър където влиза кабела в бобината под шапката на кабела место вътре да е медно в бобината изглеждаше прашасало и окислено , ама яко. От тук идва удара при 3-4000 оборота докато се развърти и прави пробив при по силните импулси и е заработвал тогава цилиндъра.(при бензин не осещах проблем , може би бензина се самозапалвал сам) Смених бобината, ся нещата са горе долу добре с мимгаз-а, макар ,че може да си върна и ловатото. Проблема ми е с паленето , доста върти докато запали , като запали омотва тактовете претриса слиза до 500 оборота и после като изфорсирам и поработи малко и си заработва нормално. Преди си спомням ,че беше чакмак на газ , тракам и на 2рия зъб палеше ... Дори без филтър и филтърна кутия колата палеше лесно на газ ... ся без филтър е малко трудно. Забелязах , при подмяната на изпарителите ,че магнетвентила преди изпарителя ,не може да затваря добре.Тоест бях спрял газта от бутилката но той си изпускаше по малко , макар и затворен , докато се изпразни тръбичката от бутилката до него ... Вероятно и не се отваря както трябва и прави проблем с налягането. Иначе съм го чистил няколко пъти но не се оправя. Вероятно заради него ми труден старта ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар