Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.2i ELX -Гасне по време на движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.2i ELX -Гасне по време на движение

    Колата е Фиат Пунто 1.2i ELX бензин пълна инжекция 1995г. Сложена обикновена газова уредба в газов сервиз без ланда емулатор ,реле спира дюзите и така си карах около 3 г. без забележка .Автомобила започна когато карам на газ да гасне -всеки път и като растояние и като време различно,от 30км. до 150км.- все едно си извадил бубините и докато не върна ключа за запалването-рестартирам- няма запалване -от 0.1 сек. до 20 мин -всеки път е различно .Този проблем го прави само и единствено на газ на бензин няма проблем. Това което ми направи впечатление е че лампичката която е на таблото като дюза не светва след като изгасне и докато не светне което всеки път е различно по време няма палене ..Гледал съм.1.Нов плюс и почистени връзки.2.Нов ключ за газта3.Изключвам ланда сондата 4.Ново реле за запалването към инжекцията5.Изключвах компютъра от акумулатораМайсторите които са малко при нас не откриха проблема а такава кола в района няма за да сменям части и на принципа проба-грешка да я оправим .На компютъра олекнах с 20лв. за да ми кажат че след като съм я докарал е добре.Ако някой е имал подобен проблем и го е отстранил ПОМАГАЙТЕ ...................

    #2
    кола

    Остава да е изпарителя свали го почисти ако мембраните за скъсани или нагорели ги смени и да се настрой изпарителя .Филтъра чист ли е .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      А защо реши че проблема е в газовата?Откакто започна проблема карал ли си колата поне 150км. само на бензин?
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #4
        кола

        Като се стартира трябва да светнат всички индикатори после да гаснат Като неще да пали на газ ако превключиш после на бензин пали ли .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          ivan_pop написа:
          А защо реши че проблема е в газовата?Откакто започна проблема карал ли си колата поне 150км. само на бензин?
          Таз кола няма адаптация ... Тва е едно магаре дето държи на ръчки ама яки ... Да не би индуктивния датчик да прави проблеми ?Да се размества и тн ... Имаше проблем че като загреел и колата не пали после ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            ivan_pop написа:
            А защо реши че проблема е в газовата?Откакто започна проблема карал ли си колата поне 150км. само на бензин?
            Таз кола няма адаптация ... Тва е едно магаре дето държи на ръчки ама яки ... Да не би индуктивния датчик да прави проблеми ?Да се размества и тн ... Имаше проблем че като загреел и колата не пали после ... Дрънкам глупости . Щом нямаш проблем на бензин. Може да ти правят проблем електромагнитните клапани , почисти ги ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              преди време имaх същия проблем, окaзaхa се мембрaните нa изпaрителя
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                На принципа "ПРОБА - ГРЕШКА" се оказа че явно след като загрее симулатора на газовата окасява и изгася запалването , след като го махнах и на негово място отрязах единия кабел към дюзите и поставих реле да ги прекъсва изминах вчера 100км. и нямаше проблем. Но сега пък ми свети лампичката за инжекцията когато съм на газ. Някой знае ли дали мога да карам така или колата ще спре след определени километри заради натрупани грешки , или да купувам нов симулатор и да го поставям на дюзите както си беше??.

                Коментар


                  #9
                  milenganchev написа:
                  На принципа "ПРОБА - ГРЕШКА" се оказа че явно след като загрее симулатора на газовата окасява и изгася запалването , след като го махнах и на негово място отрязах единия кабел към дюзите и поставих реле да ги прекъсва изминах вчера 100км. и нямаше проблем. Но сега пък ми свети лампичката за инжекцията когато съм на газ. Някой знае ли дали мога да карам така или колата ще спре след определени километри заради натрупани грешки , или да купувам нов симулатор и да го поставям на дюзите както си беше??.
                  Ми що не измериш товата на 4те инжектора щот те се управлват от 1 кабел май понеже рабтоят фуул груп и не закачиш един резистор със същия товар на релето като минаваш при работа на газ ? Нямали да се получи номера
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    какво стана след проба -грешка

                    След като смених -датчик на хол,релето за инжекцията ,симулатора на дюзите ,симулатора на лан сондата взех че поръчах един компютър ,смених го и колата на газ супер само че след времето където гаснише сега светва чек контрола и си свети но пък си върви и държи обороти , за сметка на това на бензин не работи добре но пък след толкова ядове си взех друга кола ..........

                    Коментар

                    Working...
                    X