Колата е Фиат Пунто 1.2i ELX бензин пълна инжекция 1995г. Сложена обикновена газова уредба в газов сервиз без ланда емулатор ,реле спира дюзите и така си карах около 3 г. без забележка .Автомобила започна когато карам на газ да гасне -всеки път и като растояние и като време различно,от 30км. до 150км.- все едно си извадил бубините и докато не върна ключа за запалването-рестартирам- няма запалване -от 0.1 сек. до 20 мин -всеки път е различно .Този проблем го прави само и единствено на газ на бензин няма проблем. Това което ми направи впечатление е че лампичката която е на таблото като дюза не светва след като изгасне и докато не светне което всеки път е различно по време няма палене ..Гледал съм.1.Нов плюс и почистени връзки.2.Нов ключ за газта3.Изключвам ланда сондата 4.Ново реле за запалването към инжекцията5.Изключвах компютъра от акумулатораМайсторите които са малко при нас не откриха проблема а такава кола в района няма за да сменям части и на принципа проба-грешка да я оправим .На компютъра олекнах с 20лв. за да ми кажат че след като съм я докарал е добре.Ако някой е имал подобен проблем и го е отстранил ПОМАГАЙТЕ ...................
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.2i ELX -Гасне по време на движение
Collapse
X
-
ivan_pop написа:А защо реши че проблема е в газовата?Откакто започна проблема карал ли си колата поне 150км. само на бензин?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
ivan_pop написа:А защо реши че проблема е в газовата?Откакто започна проблема карал ли си колата поне 150км. само на бензин?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
преди време имaх същия проблем, окaзaхa се мембрaните нa изпaрителяPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
На принципа "ПРОБА - ГРЕШКА" се оказа че явно след като загрее симулатора на газовата окасява и изгася запалването , след като го махнах и на негово място отрязах единия кабел към дюзите и поставих реле да ги прекъсва изминах вчера 100км. и нямаше проблем. Но сега пък ми свети лампичката за инжекцията когато съм на газ. Някой знае ли дали мога да карам така или колата ще спре след определени километри заради натрупани грешки , или да купувам нов симулатор и да го поставям на дюзите както си беше??.
Коментар
-
milenganchev написа:На принципа "ПРОБА - ГРЕШКА" се оказа че явно след като загрее симулатора на газовата окасява и изгася запалването , след като го махнах и на негово място отрязах единия кабел към дюзите и поставих реле да ги прекъсва изминах вчера 100км. и нямаше проблем. Но сега пък ми свети лампичката за инжекцията когато съм на газ. Някой знае ли дали мога да карам така или колата ще спре след определени километри заради натрупани грешки , или да купувам нов симулатор и да го поставям на дюзите както си беше??.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
какво стана след проба -грешка
След като смених -датчик на хол,релето за инжекцията ,симулатора на дюзите ,симулатора на лан сондата взех че поръчах един компютър ,смених го и колата на газ супер само че след времето където гаснише сега светва чек контрола и си свети но пък си върви и държи обороти , за сметка на това на бензин не работи добре но пък след толкова ядове си взех друга кола ..........
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар