Здравейте, гледам че Пунтото са го мислили с някаква тръба от колектора към въздушния филтър и исках да попитам, не е ли най-добре за колата да "диша" студен въздух? При мен тази тръба липсва, седи само заготовката на колекторите и мислех да си я набавя, но после се замислих, че може би е по-добре без нея, даже да запуша кутията на филтъра отдолу, където е дупката? А пък пиша в раздела за газ, защото ми хрумна следната идея за, която искам да обсъдя с вас. Дали е добре, ако взема тръба с този диаметър, топлоустойчива, но подвижна примерно, да не е метална и да я насочвам към изпарителя, особено зимно време? Така ще избегна проблема с замръзването му и бавното загряване, а пък лятото, като е по топло, просто ще я наклоня надолу да не прегрява и готово?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странна тръба от колектора към филтъра?
Collapse
X
-
Re: Странна тръба от колектора към филтъра?
MIT-KONG написа:Здравейте, гледам че Пунтото са го мислили с някаква тръба от колектора към въздушния филтър и исках да попитам, не е ли най-добре за колата да "диша" студен въздух? При мен тази тръба липсва, седи само заготовката на колекторите и мислех да си я набавя, но после се замислих, че може би е по-добре без нея, даже да запуша кутията на филтъра отдолу, където е дупката? А пък пиша в раздела за газ, защото ми хрумна следната идея за, която искам да обсъдя с вас. Дали е добре, ако взема тръба с този диаметър, топлоустойчива, но подвижна примерно, да не е метална и да я насочвам към изпарителя, особено зимно време? Така ще избегна проблема с замръзването му и бавното загряване, а пък лятото, като е по топло, просто ще я наклоня надолу да не прегрява и готово?
-
Благодаря за инфото колега, честита нова година и на теб. Туко щом мих кутията на филтъра, тъй като в нея имаше какво ли не и имах възможноста да я поогледам. Явно е правено с умисъл както казваш, туй като клапата е хваната с винт за да седи постоянно затворена. Щом има значение за газта и масово се прави, значи има защо и ще го оставя така. Друг е въпроса, дали да се възползвам от топлината на колекторите да си топля изпарителя зимно време?
Коментар
-
Изпарителя ти е поставен прекалено високо според мен.Дори при минусови температури не трябва да замръзва ако има добра циркулация на антифриз.Не знам дали там колко надолу ще позволи да се смъкне,но където е в момента не му е там мястото.Някой колега с Пунто с тоя мотор може да ти даде съвет къде точно да го преместиш,за да нямаш проблеми.И няма да ти трябват тогава никакви тръби с топъл въздух и т.н.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Добре си е изпаритеря, +- 2-3см нагоре надолу не такова значение, и на двете ми пунта изпарителя беше там :DPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Според мен най-доброто място за пунто е като на първата снимка, там ми се струва малко ниско...Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
batio написа:Важното е да бъде под нивото на разширителния съд.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар