Мериш волтажа на буксите на ламбда сондите.На тази на която волтажа се променя е изправната,а на тази на която не,е неизправната.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мултипла - налягане в рейката и филтър на метана
Collapse
X
-
Вземаш тънки кабелчета и ги мушкаш около пиновете вътре в буксата, свързваш я с кабела, палиш мотора и мериш волтажа.Ако се променя - ок, ако е статичен - не е ок."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
ceci написа: Преглед на мнениетоЗдравейте , колеги изчетох темата и аз съм за филтърче на редактора някой да каже от къде да го закупя , благодаря предварително"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Здравейте , колеги имам проблем с прехвърлянето от бензин на метан . Вчера свалих филтърчето на редактора за метан ( Фиат мултипла комп.5D0) да видя в какво положение и е доста мръсничко но колата си превключваше на метан и се захванах да сменям агренажа с ролките смених всичко зацепих агренажа по белези които си бях направил аз и колата запали работи нормално но не иска да прехвърли на метан цял ден я карам работи идеално на бензин ни на метан постоянно цъкат клапана от пред и клапаните на бутилките но не ще да прехвърли единствено работи на метан от 1500 оборота до 2000 оборота ако паднат оборотите или се вдигнат над тези минава на бензин. Ако я държа на 2000 оборота работи на метан . Все едно се променя налягането и не може за мъничко да прехвърли . При първоначално палене изобщо неще да прехвърли. Колеги помагайте
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар