Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпра1.6 моно ,,ашладисана с АГУ"ама....мноо арчи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    batio написа:
    Колега ,колата се кара на газ и затова не търся проблем на бензин. :D Стига ,че сутрин пали в студа и до там.Има значение каде е гарнитурата ,защото ако е под плочката над дросела се образува по-голяма дозираща камера (газ-въздух)
    Колега извинявам се но не знам какво е по доляма дозираща камера ? ... моята гарнитура е под плочката и върху плочката е дюзата.. не знам дали е добре но така си беше
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #17
      Колега fuel разбрах ,че е монтирана грешно .Утре ще ги разменя и ще пробвам по твоя начин.Дано се получи настройката на редуктора. :D ПП .Колко затваряш въздуха??

      Коментар


        #18
        batio написа:
        Колега fuel разбрах ,че е монтирана грешно .Утре ще ги разменя и ще пробвам по твоя начин.Дано се получи настройката на редуктора. :D ПП .Колко затваряш въздуха??
        Въздушния ми филтър беше стар и го бях затворил 1/3 маркуча ама миналия месец като смених филтъра не можа и да запали ,почти целия съм го затворил защото с новия филтър много гълта .. сега пали малко по трудно сигурно защото не и достига въздуха , ама пусна ли въздуха трябва да отвия и 1 оборот врътката на изпарителя и тогава много ми харчи и да ви питам колеги от какво ауспуха ми става черен за 10км на бензин и като я настъпя забива и мирише много на бензин , на газ също мирише ама по малко ( не и е много газта ) възможно ли е да е от свещи ? на 10000км са НGK
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #19
          Незнам за пръв път карам моно .До сега не съм имал такъв проблем ,но Темпричката има потенциал и ще го изстискам по един или друг начин :DИ......пак в затворен кръг .За да се избегне ефекта ,,затваряне на въздух’’,логиката води до плочка с по-малък размер .А колегата Банков мълчи :D

          Коментар


            #20
            На бензин какъв разход дава?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              Карам я на газ ,само сутрин я паля на бензин .На бензин не работи добре

              Коментар


                #22
                Колата се прави да работи нормално на бензин, за да има база за настройки на газ.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  Повечето от колите които са на газ работят зле на бензин ,но това не им пречи на нормалния разход .Казвам го от личен опит.

                  Коментар


                    #24
                    E, щом ги разбираш нещата, няма какво да те посъветвам повече...
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      Благодаря, че опитваш да помогнеш muns61 .Приемам съветати,но повечето от хората които познавам с АГУ ,дори трудно палят камоли да карат на бензин .Това не пречи да имат по- нормален разход от моя на газ.

                      Коментар


                        #26
                        batio написа:
                        Благодаря, че опитваш да помогнеш muns61 .Приемам съветати,но повечето от хората които познавам с АГУ ,дори трудно палят камоли да карат на бензин .Това не пречи да имат по- нормален разход от моя на газ.
                        За да си настройш колата идеално на газ трябва на бензин да няма никакви проблеми ама ние караме 95% на газ и просто с бензина не се мъчиме да правиме и моята на бензин не е като хората .. даже и на газ не ми харесва нещо , ауспуха ми става черен доста пали малко трудно .. според вас дали е от свещи и кабели ? газта не и е много , въздуха и е малко но ако пусна повечко няма настройка на газ просто
                        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                        Коментар


                          #27
                          Ето каква е истината-ходих на майстор (преди да пусна темата),той погледна колата и каза ,,сеа ти си купил тая 20-годишна кола и изкаш да арчи като нова , па и на газ да ти върви па и на бензин . Това и при таксиджиите го нема".И започна да ме убеждава,че АГУ е компромис,че няма,, куплунг’’ или както там се казва този кабел да ме закачи на компа ,че трябва да работи на проба грешка за да я оправи на бензин.... и така .След 15 минутно обикаляне около колата от негова страна аз се изнервих и го освободих от присъствието си.Това е причината да потърся помощ от вас колегите във форума.Не желая да се занимавам повече с хора които са в гащеризони,само за да им викат ,,МАЙСТОРЕ’’,а всъщност отвиват и завиват болтове и гайки.Това го мога и аз.ППРазбирасе има изключения но те в БГ все още са малко засъжаление.

                          Коментар


                            #28
                            Правилно ти е казал. Като за начало трябва проверка на зацепване на ремък, центровка на запалване, проверка и евентуална подмяна на свещи, кабели, капачка, палец. Проверка за замукване на въздух, компресия и още куп неща, за които трябва да се плаща...
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #29
                              Да колега плаща се но за свършена работа ,а не да се работи на проба грешка за моя сметка.Всяко нещо има цена и аз съм готов да платя както е редно. :D

                              Коментар


                                #30
                                Весели празници навсички лолеги :D Ето продължение по моята тема.На първо място смених доставчика,зареждам само от ЕКО.Ефект има но малък,явно газта е малко по-добра,затова започнах да търся и нова плочка.След ровене в нета установих,че плочката трябва да е 34-36мм.По формулата която даде bankov излиза,че плочката е с по -малък диаметър ,но както и да е. Демонтирах моята и ооооо......ужас тя е 38мм. ,нестига големината ами изработката е (като в час по трудово). Започнах да търся плочка и намерих от представител на Ловато,като изработката е много кадърна ,но е пак 38мм.Монтирана е вече и колата е динамична,мощноста е доста по-добра за разхода ще докладвам след някой друг ден.ПП .Между другото приятел ми намери 35мм.плочка на BRC ще я получа след празниците и я тестваме ако резултатите са зле

                                Коментар

                                Working...
                                X