Купих колата преди месец ,но разхода на газ е висок.Смених мембрани,свещи,филтър,настройка на редуктора(на ухо),плочка 36мм ,месингов троиник,гърнета без пробойни10/100извън гр.14.5/100в града.Редуктора е Ловато електрически.Колата набира нормално но няма достатъчно мощ според мен! Помогнете да решим този проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпра1.6 моно ,,ашладисана с АГУ"ама....мноо арчи
Collapse
X
-
willow75bg написа:Банков,тези подложки продават ли се или се изрязва от нещо?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Е добре де то като "разцепиш" моното оригинално си има една подложка-мисля,че се монтираше плочката за газта,после тая оригинална подложка отгоре,слага се капака с дюзата и се стяга моното.И друга плочка ли трябва да има? Или тази се заменя с по-дебела,защото тая по спомен е 3мм най-много? Въобще дайте да го изясним тоя момент с тази подложка,че досега само се е споменавало,но нищо конкретно.Колко е дебела тази,която би трябвало да върви с плочката за газта? Ако е по-дебела да сложа още 1 оригинална(имам резервно моно)да пробвам как ще еEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
В общи линии подложката се слага за да се направи монтирането на маркучите че няма място. По спомен е около 3мм и се монтираше под смесителяЕто как се смята подходящия смесителК.С * 7,5 и се получава площа на долния край на смесителя после по формулата за лице на окръжност се изчислява диаметъраК.С * 10 и се получава площа на горния край на смесителя после по формулата за лице на окръжност се изчислява диаметъраидеята на подлоката е да се направи подходяща камера за смесване на гориво с въздух. Тези подложкисе слагат на карбораторите и на моноинжекционите. В случай на 1,8 мотора е задължително да се монтира смесителя точно на дросела именно за да се получи тази камера, ако смесителя се сложи по назад се получава по голяма по обем камера и на колата простон е и стига горивото, затова тъпчат вътре гъби и отрязани бутилки - БГ ноу хау.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Поразцъках из гугъл и доколкото прочетох и разбрах от форумските дискусии тая подложка се купува и слага при монтаж на газ при Рено,ФВ и разни други,защото заводско няма такава подложка на моното.При Фиат я има и се оставя между дюзата и плочката за газта и не е нужно да се купува допълнително.Видях и снимки на въпросната плочка 1:1 си е с тази,която си е заводско.Просто явно се предлага за тези,които няматEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Колега карам същия дзвер и за да ми харчи 11 му залепвам тръбата от където дърпа въздух въздушния филтър и намалям газта от пластмасовия винт на изпарителя до стабилизиране на оборотите към 800 .. как ли не съм я настройвал и неще и неще това е моя вариянт ,просто ако не залепиш въздуха дърпа много въздух и за да работи добре трябва много газ именно от този винт ,но тогава харчи повечко защото и идва много газта и въздуха и затова и не върви.. плочката се слага точно под дюзата и под нея има точно 3мм гарнитура !FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Как щеш да ги въртиш, дюзата винаги ще е на еднакво разстояние от дросела. Не мисля че това ти е проблема. Все пак махни плочката и възстанови горивната система в оригиналния вид. Ако автомобила продължи да не работи добре на бензин, търси проблемите. Чак след това мисли за тази газова.Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос
Коментар
-
batio написа:Колата не работи добре на бензин (мисля ,че това идва от плочката която променя цялата геометрия на моното).Последно при мен под моното е гарнитурата 3мм ,после е плочката и накрая е дросела Ако съм разбрал правилно колегата fuel injekcion при мен гарнитурата е на ГРШНОТО мястоFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар