Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпра1.6 моно ,,ашладисана с АГУ"ама....мноо арчи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Темпра1.6 моно ,,ашладисана с АГУ"ама....мноо арчи

    Купих колата преди месец ,но разхода на газ е висок.Смених мембрани,свещи,филтър,настройка на редуктора(на ухо),плочка 36мм ,месингов троиник,гърнета без пробойни10/100извън гр.14.5/100в града.Редуктора е Ловато електрически.Колата набира нормално но няма достатъчно мощ според мен! Помогнете да решим този проблем

    #2
    Е дай една снимка да видим тая "АШЛАМА" че то иначе сложна работа.С каква плочка си, подложка има ли сложена?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Банков,тези подложки продават ли се или се изрязва от нещо?

      Коментар


        #4
        willow75bg написа:
        Банков,тези подложки продават ли се или се изрязва от нещо?
        Той е с моноинжекцион и начина на монтаж е по различен от при теб. При него се разглобява моното и се монтира плочката, но в повечето случай се монтира и една подложка която е в комплект с плочката. Цената на двете беше нещо от рода на 30-на лв. за моноинжекцията на БОШ, когато монтирах на реното.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Е добре де то като "разцепиш" моното оригинално си има една подложка-мисля,че се монтираше плочката за газта,после тая оригинална подложка отгоре,слага се капака с дюзата и се стяга моното.И друга плочка ли трябва да има? Или тази се заменя с по-дебела,защото тая по спомен е 3мм най-много? Въобще дайте да го изясним тоя момент с тази подложка,че досега само се е споменавало,но нищо конкретно.Колко е дебела тази,която би трябвало да върви с плочката за газта? Ако е по-дебела да сложа още 1 оригинална(имам резервно моно)да пробвам как ще е
          EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
          Fiat Punto 1.2 16v Sporting

          Коментар


            #6
            В общи линии подложката се слага за да се направи монтирането на маркучите че няма място. По спомен е около 3мм и се монтираше под смесителяЕто как се смята подходящия смесителК.С * 7,5 и се получава площа на долния край на смесителя после по формулата за лице на окръжност се изчислява диаметъраК.С * 10 и се получава площа на горния край на смесителя после по формулата за лице на окръжност се изчислява диаметъраидеята на подлоката е да се направи подходяща камера за смесване на гориво с въздух. Тези подложкисе слагат на карбораторите и на моноинжекционите. В случай на 1,8 мотора е задължително да се монтира смесителя точно на дросела именно за да се получи тази камера, ако смесителя се сложи по назад се получава по голяма по обем камера и на колата простон е и стига горивото, затова тъпчат вътре гъби и отрязани бутилки - БГ ноу хау.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Благоядарско,че се отзовахте :D Монтажа е точно както обясни колегата BANKOV,.Малко ми е трудно със снимковия матерял ,щото я ,,бутам" още количката. П.П.Има гарнитура НАД плочката3мм

              Коментар


                #8
                Поразцъках из гугъл и доколкото прочетох и разбрах от форумските дискусии тая подложка се купува и слага при монтаж на газ при Рено,ФВ и разни други,защото заводско няма такава подложка на моното.При Фиат я има и се оставя между дюзата и плочката за газта и не е нужно да се купува допълнително.Видях и снимки на въпросната плочка 1:1 си е с тази,която си е заводско.Просто явно се предлага за тези,които нямат
                EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                Коментар


                  #9
                  Да ,продава се по магазините,но при мен въпроса остава.Май трябва да помисля за нов редуктор??? Котлончето на плочката би трябвало да се сменя или ми трябва нова плочка? Абе в главата ми изникват все едни ,,УМНИ" въпроси :D

                  Коментар


                    #10
                    Колега карам същия дзвер и за да ми харчи 11 му залепвам тръбата от където дърпа въздух въздушния филтър и намалям газта от пластмасовия винт на изпарителя до стабилизиране на оборотите към 800 .. как ли не съм я настройвал и неще и неще това е моя вариянт ,просто ако не залепиш въздуха дърпа много въздух и за да работи добре трябва много газ именно от този винт ,но тогава харчи повечко защото и идва много газта и въздуха и затова и не върви.. плочката се слага точно под дюзата и под нея има точно 3мм гарнитура !
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      А на бензин какъв е разхода?
                      Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                      Коментар


                        #12
                        Колата не работи добре на бензин (мисля ,че това идва от плочката която променя цялата геометрия на моното).Последно при мен под моното е гарнитурата 3мм ,после е плочката и накрая е дросела Ако съм разбрал правилно колегата fuel injekcion при мен гарнитурата е на ГРШНОТО място

                        Коментар


                          #13
                          Как щеш да ги въртиш, дюзата винаги ще е на еднакво разстояние от дросела. Не мисля че това ти е проблема. Все пак махни плочката и възстанови горивната система в оригиналния вид. Ако автомобила продължи да не работи добре на бензин, търси проблемите. Чак след това мисли за тази газова.
                          Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                          Коментар


                            #14
                            batio написа:
                            Колата не работи добре на бензин (мисля ,че това идва от плочката която променя цялата геометрия на моното).Последно при мен под моното е гарнитурата 3мм ,после е плочката и накрая е дросела Ако съм разбрал правилно колегата fuel injekcion при мен гарнитурата е на ГРШНОТО място
                            махаш 4 болта май бяха от горе на моното и ти пада дюзата ! под нея се слага плочката като от долната страна стой гарнитурата която държи дюзата 3мм по високо... моята кола си вървеше идеално на бензин така ,ама нещо се дави от бензин и не мога да я оправа.. все пак на газ 11 с моя начин на настройка .. и да не отварям нова тема ,някой колега може ли да ми каже защо пушляви леко черно и мирише много на бензин и като я натисна рязко заглъхва като съм сменил моното с напълно работещо ,свещите са ми на по малко от 10 000 ,може ли от тях да е така ,ако разстоянието им е повечко и няма хубава искра ?
                            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                            Коментар


                              #15
                              Колега ,колата се кара на газ и затова не търся проблем на бензин. :D Стига ,че сутрин пали в студа и до там.Има значение каде е гарнитурата ,защото ако е под плочката над дросела се образува по-голяма дозираща камера (газ-въздух)

                              Коментар

                              Working...
                              X