Здравейте, искам да попитам карам Стило 1.6 . Сложих преди година ГИ ЕМ ДЖИ Моторгас. Колата започна да тресе и менеше оборотите постоянно. Също отвреме на време докато карах имах чувството, че работи на 3 цилиндара След многократно ходене при газаджиите, проблема беше едва ли не в работата на бензин. При диагностика на бензин излиза грешка на негревателя на втората ламбда сонда и грешка в сместа. Видимо колата на бензин върви добре и гори нормално, съвсем леко мени оборотите на празен ход. Както и да е изкарах година по този начин. Миналата седмица колата вече започна да гасне в движение и то само на газ. След година пак посетих въпросните газаджии ( инжекциона е все още в гаранция ) Последва отново закачане на компютър и отново нагревателя като причина. За мое учудване, обаче този път се предпиеха мерки и доколкото разбрах сигнала от оборотите беше взет от друго место. Забелязах също , че смениха и компютъра на газта. Нищо общо с преди тресенето на газ спря всичко се нормализира. Тръгнах си доволен все едно с нова кола. Щастието траеше два дни. Пак започна да гасне в движение, да влиза в "режим" на 3 цилиндъра,газта да включва и изключва в движение, но като цяло пак беше много по-добре от преди. Посетих ги отново, но може би предния път просто съм оцелил момент на инициатива, защото сега ми закачиха компютъра на газта на диагностика и новото беше, че имам проблем във времето на впръскване на 3ти цилиндър, губил се сигнала и затова колата все едно работила на 3 цилиндъра. Подчертавам, че това беше диагностицирано от компютъра на газта, а не на бензин.На бензин отново никакви проблеми Посъветваха ме да сменя свещите и ако не се оправи било от Еку-то , да е пускам за продажба.Искам да Ви попитам предполагам, че ще го прочетат и хора, които се занимават с ГИ. Правят ли ме на шматка ? Дали проблема няма да се окаже кофти инжектори. Цената на инжекциона е 950 лв
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
моля за съвет Стило 1.6 с ГИ
Collapse
X
-
Ако това което са ти казали е вярно колата и на бензин ще дава ядове. Това със свещите има логика. Виж какви газови инжектори са ти сложили и напиши. И също така при вързването на ГИ масово кабелите не се запояват а се усукват само, което може да доведе до подобен проблем. Бих те посъветвал да отидеш при други газаджии, като предварително проучиш за добри такива. Втората ламбда сонда не влияе на работата на двигателя. Тя е за контрол на катализатора.
-
Първо трябва да уточним някой неща. Колата кога прекъсва когато е в движение или и на тихи обороти? Обясни като влезе в 3ци. като преминеш на газ дали се оправят нещата. При положение че след като са сменили компа колата е спряла да прекъсва не е проблем в дюзите. Така на първо четене до колко има информация проблема може да бъде от изпарителя, връзка по кабелите, проблем в компа евентуално студена спойка. Трябва да се по разгледа колата как работи и да се замерян някой напрежения.
Коментар
-
Първо защо по дяволите ти проверяват бензиновия компютър щом проблема е само на газ? Направо им казвай да си пуснат проверка на газовите дюзи и да проверят бобините им. Проблема е там, страдах от същото нещо доста време и то след монтажа на нова рейка Рейл Апачи, която след 10х.км. отиде на боклука.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Днес деня ми премина по сервизи. Направих следните неща :1. Отидох в сервиз на Бош за диагностика - никакви проблеми или нещо нередно, единствената грешка нивото на горивото.2. Отидох при други газаджии, които нищо не искаха да ми кажат дори и не чуха колата как работи. Казаха да я оставя за пълна диагностика като не гарантират нищо.3. Посетих отново "мойте" газаджии, сложиха ми нов ( за трети път) компютър Отхвърлиха тотално версията ми за инжекторите ( Валтек ) Казаха ми отново да покарам три дни и ако има проблем да отида. Проблема дойде точно след като тръгнах от там , но вече освен че гаснеше на газ, гасне и на бензин.4.Закарах колата при майстор , който ми препоръчаха от форума ( не газаджия) Казах му за проблема вече и на бензин и го помолих ако може да погледне за някакви конектори или лош контакт. Той закачи колата и също потвърди , че няма грешки. След като чу двигателя, каза че има проблем на бензин, защото двигателя не работи много равномерно. Погледна свещите, бяха някакви китайски ментета. Сложихме нови свещи - имаше малка разлика. Погледна бобините - бяха наред. Едно от нещатата които не разбрахме е защо след изваждане на клемата на мап-а, колата не реагира тоест работи по същия начин . независимо дали е включен или изключен мап-а. Разбрахме се да намеря друг мап, за да проверим и си тръгнах. На връщане колата работеше добре, докато не започна да ми загасва в кръстовищата. Установих че не гасне само когато е на празен ход, а и когато съм натиснал газта и колата набира, сиреч не е от падане на оборотите. Утре съм пак при него. Накрая ще е направя с един чук на консерва и това ще е.
Коментар
-
qnisZ написа:Първо трябва да уточним някой неща. Колата кога прекъсва когато е в движение или и на тихи обороти? Обясни като влезе в 3ци. като преминеш на газ дали се оправят нещата. При положение че след като са сменили компа колата е спряла да прекъсва не е проблем в дюзите. Така на първо четене до колко има информация проблема може да бъде от изпарителя, връзка по кабелите, проблем в компа евентуално студена спойка. Трябва да се по разгледа колата как работи и да се замерян някой напрежения.
Коментар
-
dnlsatriani написа:Проблема се оправи сменихме свещите, преполагам че и мапа не работи защото колата със и без мап работи еднакво. Дано да бъда полезен на някой със същия проблем
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар