Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.1 55 hp Монтиране на гАз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Със Обикновена Газова съм, и да направихме го с реле и няма страшно колата е супер. Само , че ми обясниха че бенца охлажда инжек. и не е чак толко гот да се спира.
    punto 1.1

    Коментар


      #17
      jansata написа:
      .... Само , че ми обясниха че бенца охлажда инжек. и не е чак толко гот да се спира.
      Всъщност истината е че мие задната камера на дюзите и така предпазва от прословутото запушване на дюзи.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Иначе не съм вярвал колко е лесно монтирането тези италиянци все едно са знаели, че ще доиде в БГ колата Фиат Пунто :ДД на Всякъде са наслагали удобства да не пробиваш допълнително. Само за шините се използвали машинка иначе навсякъде си имаше дупки за тръби кабели и т.н. Малко е трудно да оцелиш токовете...
        punto 1.1

        Коментар


          #19
          jansata написа:
          Със Обикновена Газова съм, и да направихме го с реле и няма страшно колата е супер. Само , че ми обясниха че бенца охлажда инжек. и не е чак толко гот да се спира.
          Успех приготви си 60-80 лева за нова помпа Кажи ми какъв е смисъла да ти охлажда инжектора като той не работи вие сте го прекъснали с реле ... за да не работи. И съм 100 % сигорен ,че не сте направили помпата да спира с реле , а само прекъсвате с реле веригата на инжектора. Аз карах така около година , година и половина и помпата ми замина. Въртеше си , вие ше странно но не създаваше и грам налягане изобщо не засмукваше бенз.После си купих помпа на старо (Голяма грешка) помпа на старо никога , с времето се издухват и не правят достатъчно налягане . Помпата на старо работеше виеше и даваше някво налягане , но не достатъчно и колата не вървеше дори не палеше на бенз понякога. Накрая ми писна броих 80 лева за нова помпа преди години , направих си я с копче да си я спирам и пускам , макар че може и през ключа за газ бензин не съм се заиграл както трябва. И помпата е жива и до днес и си работи. Бензина по принцип охлажда дросела , но същото прави и газта ... А понякога газажите ги мързи да си свършат работата на цяло и гледат бързо да вземат парите. Случвало ми се и друг номер поне 2 пъти ... По принцип помпата си я спирам да не върти което ме е спасявало да мога да се прибера. На 2 пъти ми се случва инжектора да се размести и да пропуска от уплътнението бензин. Тоест ем на газ върви ем и бензин и колата направо не се дави ми са загуцва Нали от време на време си пробвам бензина дали ми работи. И ако нямам спиране на помпата то бензин шурти ама ... Проблема не е фатален. Просто вадя инжектора намествам уплътнението му и си го връщам обратно и теча спира. Но се пак това не става на сред пътя.
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #20
            Я сега ми обясни как точно да си спра помпата че ме замисли с това изказване :D кажи как да го направя???
            punto 1.1

            Коментар


              #21
              jansata написа:
              Я сега ми обясни как точно да си спра помпата че ме замисли с това изказване :D кажи как да го направя???
              Може и при моторния отсек , но несам си играл да ги търся каде са понеже на мен ми е удобно в купето. Та от ляво под шофиоската седалка има кръгла гумичка на мокета нарисувана с символ бензинова колонка. Това е бутон (намира се под мокета) които се задейства при удар на купето и прекъсва бензиновата помпа , с цел при катастрофа ако колата остане на контакт помпата да спре да подава бензин. Та именно кабела които минава през бутона , го прекъсваш и го прекарваш да мине през реле 30-40 А и обратно го възтановяваш. Вече въпрос на избор с какво ще управляваш релето с копче ли ще му подаваш плус на релето или с ключа газ/бензин . Моя ключ правеше магарии когато закачих последователно 2ро реле на това което прекъсва инжектора ... Но ако държиш непременно да командваш с ключа за газ бензин и не стане последователно 2 релета. Може да го направиш с 3 едно главно което ще командва 2 релета под него едно за помпата едно за инжектора ... Не си натрапвам мнението просто споделям. По 2-3 лева е едно реле и сумати гъзене и мерене на един газажия.Отделно през един газаджия минават сумати коли . Той не е длъжен да познава изцяло ел. инсталацията на всеки автомобил . Пък и по лесно да ти каже готов си. Помпата има бушон в двигателяния отсек под шапката до кората която обира водата от чистачките. Може да се прекъсва преди или след бушона пак , ако така те устройва ... Абе сякак става. И междо другото карам вече 6-7 години Пунтото от как го имам е на газ. Инжектор не ми се е запушвал , от будалък съм чупил 2 като сам ги натискал силно ... Но запушен инжектор не съм имал с бензин без бензин ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #22
                Някой дава ли си сметка при изпреварване (примерно) ако му падне налягането на изпарителя, какво ще се случи ако е изключена бензиновата помпа? И още повече ако не държи налягане. Падането на налягане може да е от малко газ в бутилката или дефектен компонент на ГИ (електроника, редуктор, клапан, сонда, запушване...) По добре си сменете бензиновите маркучи и някоя друга помпа от колкото да рискувате. С тези 2-3-4... релета по 2 лв. не ми се мисли кога кое ще откажа.
                Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                Коментар


                  #23
                  янко написа:
                  Нещо си объркал свързването,ключето не мери товар
                  Така е!
                  OVB X18XE1 седан+ГИ

                  Коментар


                    #24
                    gaz написа:
                    Някой дава ли си сметка при изпреварване (примерно) ако му падне налягането на изпарителя, какво ще се случи ако е изключена бензиновата помпа? И още повече ако не държи налягане. Падането на налягане може да е от малко газ в бутилката или дефектен компонент на ГИ (електроника, редуктор, клапан, сонда, запушване...) По добре си сменете бензиновите маркучи и някоя друга помпа от колкото да рискувате. С тези 2-3-4... релета по 2 лв. не ми се мисли кога кое ще откажа.
                    Колата е с проста газова бе колeга :D кво падане на налягане . С 1.1 моно мотор да изпреварваш ти чуваш ли се влизаш в 5-6000 оборота тая кола лесно не изпреварва ,че връщаш на 3та ... че ...
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #25
                      ivan_pop написа:
                      янко написа:
                      Нещо си объркал свързването,ключето не мери товар
                      Така е!
                      Добре де няма проблем в мен да е грешката ... Се тая дали ключа или копче ще подава + на релето. Съгласен съм сякак
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #26
                        Колегата е прав за бензиновата помпа изкл. си я с реле и копче и мирна ти глава. а ако иска някой да изпреварва пуска си помпата и газ се за 15 мин ще изпревари и 2 км прав участък :DDD Хора това е 1.1 55 кс трябва Етанол за да скочи...
                        punto 1.1

                        Коментар


                          #27
                          jansata написа:
                          Колегата е прав за бензиновата помпа изкл. си я с реле и копче и мирна ти глава. а ако иска някой да изпреварва пуска си помпата и газ се за 15 мин ще изпревари и 2 км прав участък :DDD Хора това е 1.1 55 кс трябва Етанол за да скочи...
                          Мда, това е логиката.Аз като по прост си карам вече седма година си карам с включена помпа. Що така незнам сигурно съм прост.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Е аз си сложих копче и сега вече как и да карам нема да го мисля...
                            punto 1.1

                            Коментар

                            Working...
                            X