Колеги изпарителя ми е ловато електрически ,колата е 1.6моно.Лятото колата вървеше доста приятно и харчеше 10.5/100 но сега когато захладня малко времето палеше доста труно на газ а не е кой знае колко студено. Винта на маркуча към плочката явно е за вървенето на колата и разхода , другия винт е месинговия (игличка за постоянно пускане на газ ) която при мен изобщо не работи колко и да въртя .Другия винт е на изпарителя и се върти на ръка и явно е за вакума на мембраната . Настройвам си изпарителя като първо развивам винта на маркуча към плочката ,след това си нагласям оборотите от винта на изпарителя този за вакума на около 900оборота да работи колата , след това винта на маркуча към плочката го затягам по малко докато колата заглухне леко и го връщам 1/4 (това става като помощник е закрепил колата на 3000об) пробвам колата върви добре ,намалям винта на тройника с 1/4 и колата се спъва и го връщам в старото му положение . При каране се усеща как педала на газта ми става малко твърд и разхода ми е 15-16/100км.Направих проба да затегна винта на изпарителя с 1 оборот ,този на мембраната и колата претрисаше а място и намалих входа на въздуха към въздушния филтър с 1/4 колата заработи както трябва и педала на газта си стана мек . Разхода ми беше 12.5/100 но не вървеше във високите така както с отвъртен винт на мембраната ! Някой може ли да сподели как да и свала разхода на тази количка ,и колко е натегнат винта на изпарителя за мембраната ? дали изпарителя ми е за смяна ? ( свещите и кабелите са ми нови ) 2 пъти ходя на газаджия и ми харчи 16/100 и ми казват добре е колата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за винтчета на изпарител ловато .
Collapse
X
-
Колега иска се да слушаш как набира мотора от празен ход към пълен ... първия винт на маркуча е редуцир вентил служи за вакума или засмукването на газ предимно е почти отворен , а долу другия на изпарителя ти е за чувствителността на мембраната колкот го развиваш даваш повече газ на колата колкот го наиваш намалява. Отделно изпарителя има едно винтче до маркучите за вода които е баи пас за празния ход да пуска газ без да се опъва платното. Така трябва да си настроиш колата по слух че да набира от празен ход без да се замисля и да няма замисляния тресенета и разни такива . Трябва изфорсирването да е чисто да чува Връннннн ама чисто без да има претрисане и разни друго шумове предимно проблема около ниските обороти при високите тя си смуче газ ... Че си го пределил входа това е добре . Всичко е на слух и осещане.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
При мен месинговия винт е развит на 1/4.После си нагласям празния ход от пластмасовия винт като там няма обороти...в смисъл завивам го, колата почва да притриса от бедната смес и леко,леко развивам докато се стабилизира и го оставям така.Тройника е отворен в положение,в което колата се форсира и върви нормално без да е скопена.Ако след настройката на тройника нещо празния ход е леко неустойчив правя лека корекция с пластмасовия винт.С тая конфигурация колата(1.4 Типо) харчи 15/100 като паля директно на газ и карам на предимно къси разстояния.Според мен горивата ни са ши*ани...дали е от отношение пропан-бутан(така наречената зимна газ) или просто качеството е ниско,но колите си горят.Не само на газ.Мой приятел с Венто 1.8 на газ му гори 14.5,друг с дизелов Голф се оплаква,че с всяко зареждане от различни бензиностанции му гори различно...цакат ни както винаги според мен с гориватаEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
white_shark написа:При мен месинговия винт е развит на 1/4.После си нагласям празния ход от пластмасовия винт като там няма обороти...в смисъл завивам го, колата почва да притриса от бедната смес и леко,леко развивам докато се стабилизира и го оставям така.Тройника е отворен в положение,в което колата се форсира и върви нормално без да е скопена.Ако след настройката на тройника нещо празния ход е леко неустойчив правя лека корекция с пластмасовия винт.С тая конфигурация колата(1.4 Типо) харчи 15/100 като паля директно на газ и карам на предимно къси разстояния.Според мен горивата ни са ши*ани...дали е от отношение пропан-бутан(така наречената зимна газ) или просто качеството е ниско,но колите си горят.Не само на газ.Мой приятел с Венто 1.8 на газ му гори 14.5,друг с дизелов Голф се оплаква,че с всяко зареждане от различни бензиностанции му гори различно...цакат ни както винаги според мен с гориватаFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Преди малко смених въздушен филтър който беше доста мръсен и липсваше парче от него ,а е на не повече от 5000км , при затапяне на маркуче от където дърпа въздух веднага газне ,долния винт за чувствителността на мембраната е доста отвид защото при затягане веднага почва да работи нестабилно , но сега с новия филтър затегнах маркуча на тройника към плочката с 1/3 а преди при това затваряне не искаше да върви грам сега си върви добре и събота и неделя ще се засича , а колеги вашите пластмасови винтове на изпарителите стърчат ли много :DFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Еми стърчи и при мен,но това не може да е признак на сравнение.Колко да е завит/развит този винт зависи от състоянието и типа на двигателя,самия изпарител...дори и да са 2 еднакви като марка и модел може да има някаква разлика в твърдостта на пружината и мембраната и на една и съща кола да искат различна настройка.Просто си е идивидуално.Аз лично съм с турски изпарител Мимгаз.Онзи ден заредих от едно ново място догоре и сега засичам 100-150км. да измина и да се върна на същата колонка да дозаредяEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Със слагането на новия въздушен филтър спрях въздуха малко по малко от половината на тръбата на филтъра защото много дърпаше с новия и сместа беднееше и така натегнах пластмасовия винт на изпарителя и закрепих добре оборотите . Може пак да се закрепят без да запушвам въздуха ,но много отварям пластмасовия и колата се задавя малко .Винта на маркуча към моното го затворих докато почне да тресе при подаване на газ от недостик и така развъртах винта по малко докато колата се изфорсира пъргаво . При тази настройка ми даде 16/100 а винаги колата се кара леко ,някой има ли идея влияе ли ми на разхода от пластмасовия винт за чувствителността на мембраната ? И как е по добре да настроя този към моното , по горния ми начин или като държа 3000об и завивам докато позаглъхне съвсем леко и върна лекичко ?FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
янко написа:Влияе,тези двата винта се влияят един от друг.Вземи мерки да си оправиш байпаса.Вземи един мултицет и мери какво показва сондата на място и в движение.Висок разход се получава и от бедна смесFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Това е добре.свържи си едиин мултицет да знаещ какво става когато я намачкаш.Бедна и богата смес не се различават,и в двата случая мотора глъхне и двата случая водят до голям разход и лош вървеж.Моята я разбъзиках и вече няколко месеца не мога да я сваля под 12 градско и 8 дълго,а гореше 7/11,но е 16в-дълги колектори ,голяма клапа и обикновено агуFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
янко написа:Това е добре.свържи си едиин мултицет да знаещ какво става когато я намачкаш.Бедна и богата смес не се различават,и в двата случая мотора глъхне и двата случая водят до голям разход и лош вървеж.Моята я разбъзиках и вече няколко месеца не мога да я сваля под 12 градско и 8 дълго,а гореше 7/11,но е 16в-дълги колектори ,голяма клапа и обикновено агуFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
янко написа:То и със сондата не е точно,но можеш да хванеш дали сместа е богата.За кабелите единия е маса,другия +,и единия сигнал .Най добре е на газ анализатор ако намериш добърFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар