Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за винтчета на изпарител ловато .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз да попитам като незнаещ , щото не знаех че изпарителя има баипас .То как се започна де .Колата бях я центровал много добре , но не бях пипал байпасния винт. И нямаше паткания гърмежи и тн ... Добре ама карам си един ден и както си карах пат кюф и колата изгасна и работеше като на 2 цилиндъра , викам брех бобина замина (не че е проблем имам) и пребирам се вкъщи и на бензин са зори и на газ с зори брее патка кюфка кабелите са нови БЕРУ 60 лева викам свещи са зех си нови NJK смених ги пак зле работата , пробвах да вадя кабелите 1 по 1 от цилиндрите като е запалена по зле става. Смисъл има си искра на всички. После проблема изчезна при бензина само с газта остана , трудно набира и чак като набере вече върви , ама адски трудно и патка се осетих че има недостиг на газ или трудно я засмуква. Свалих филтъра за газ почистих го една шепа пясък излезе за 7-8 години каране без пипане , после изпарителя LOVATO свалих разглобих и него почистих го имаше целия нагар черен катран. И като почнах да го зглобявам видях винта на байпаса и сметнах че е винт за обезвъдушаване на системата и го разбутах ... като го връщах испарителя обратно на мясотото. Беше затегнат до край и работата беше много зле. После видях че гърнето ми спортно менте са е разпаднало и ватата е запушила ауспуха и от там са почнали проблемите най-напред. Тоест всичко си дойде на мястото Но са проблема ми е в байпаса смисал как се продцедира при центровката с него. В момента доста съм го развил развил съм пласмаосовия троиник и винта за чуствителност на мембраната мие доста развит . При форисане мотора набира без да претриса но при пралвно . При рязко скачане на педала мотора се развърта като одушен бавно и такъв са мисли няма паткане. Ако пък навия винта на мембраната леко тогава пък си набира добре , ама при рязко скачане на педала има едно тичхичко ПАт и тогава наема ... Преди като спъна леко байпаса пък при форисинане мотора притриса и чак тогава набира и има едно такоа присърбване .... А звука трябва да е чист , да няма сърбания паткания и замисляния. Патканията са от бедна на гориво смес , пък когат се замисля пък няма пък достатъчно въздух ... Въпроса ми е как се настройва бай паса ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #17
      Бай-паса(бронзовия винт) се завива до край без много напъване и след това се развива на 3/4 до 1 оборот максимум.
      OVB X18XE1 седан+ГИ

      Коментар


        #18
        ivan_pop написа:
        Бай-паса(бронзовия винт) се завива до край без много напъване и след това се развива на 3/4 до 1 оборот максимум.
        колега мисля че този винт изобщо не ми работи няма никаква промяна ,единствено разхода ми спадна на 11 защото ограничих въздуха и намалих газта от пластмасовия на изпарителя ,друг начин няма ... лабава е в високите обороти ама добре харчи въпреки че свещите и кабели са за смяна вече..
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #19
          Fiat_Punto11 написа:
          Аз да попитам като незнаещ , щото не знаех че изпарителя има баипас .То как се започна де .Колата бях я центровал много добре , но не бях пипал байпасния винт. И нямаше паткания гърмежи и тн ... Добре ама карам си един ден и както си карах пат кюф и колата изгасна и работеше като на 2 цилиндъра , викам брех бобина замина (не че е проблем имам) и пребирам се вкъщи и на бензин са зори и на газ с зори брее патка кюфка кабелите са нови БЕРУ 60 лева викам свещи са зех си нови NJK смених ги пак зле работата , пробвах да вадя кабелите 1 по 1 от цилиндрите като е запалена по зле става. Смисъл има си искра на всички. После проблема изчезна при бензина само с газта остана , трудно набира и чак като набере вече върви , ама адски трудно и патка се осетих че има недостиг на газ или трудно я засмуква. Свалих филтъра за газ почистих го една шепа пясък излезе за 7-8 години каране без пипане , после изпарителя LOVATO свалих разглобих и него почистих го имаше целия нагар черен катран. И като почнах да го зглобявам видях винта на байпаса и сметнах че е винт за обезвъдушаване на системата и го разбутах ... като го връщах испарителя обратно на мясотото. Беше затегнат до край и работата беше много зле. После видях че гърнето ми спортно менте са е разпаднало и ватата е запушила ауспуха и от там са почнали проблемите най-напред. Тоест всичко си дойде на мястото Но са проблема ми е в байпаса смисал как се продцедира при центровката с него. В момента доста съм го развил развил съм пласмаосовия троиник и винта за чуствителност на мембраната мие доста развит . При форисане мотора набира без да претриса но при пралвно . При рязко скачане на педала мотора се развърта като одушен бавно и такъв са мисли няма паткане. Ако пък навия винта на мембраната леко тогава пък си набира добре , ама при рязко скачане на педала има едно тичхичко ПАт и тогава наема ... Преди като спъна леко байпаса пък при форисинане мотора притриса и чак тогава набира и има едно такоа присърбване .... А звука трябва да е чист , да няма сърбания паткания и замисляния. Патканията са от бедна на гориво смес , пък когат се замисля пък няма пък достатъчно въздух ... Въпроса ми е как се настройва бай паса ...
          сложи нов въздушен филтър и направи така : затегни байпаса (месинговия) и развърти 1 оборот , после затегни тоя към моното докато колата почне да се опитва да гасне ,дай газ с ръка и с другата отвъртай винта докато се изфорсира и не го пипай , после развърти повечко пластмасовия на изпарителя и започни да го затягаш и когато колата започне да претреперва го връщаш 1/4 да закрепи 800 ,караш и това е . Ако ти даде много разход или не върви залепи отвора за въздух с 1/2 и направи същите настройки само дето винта на изпарителя ще ти дойде ч оборот по затегнат ..това е чувствителността на мембраната и при по малко вакум гълта газчицата
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #20
            Колеги вчера си засякох колата и ми даде 12/100 в София което горе долу ме устройва (кабелите и свещите са ми за смяна вече) до тук добре спъната си е малко ама така си карах.Вчера си я пала върви си както обикновенно но в един момент педала на газта ми стана в пъти по мек при натиск и колата и дойде доста повече мощност не знам как но просто все едно беше друга колата вървеше на пушка и много ми хареса минах 10 км и се прибрах ,днес на сутринта я пала но нямаше този ефект ,педала пак е по твърд и няма нищо общо с ускорението от вчера .. от какво се получава този ефект според вас ? мен ме съмнява изпарителя да не му става нещо с мембраниде ддз ?
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #21
              И аз си октрих проблема ,алтернатора ми има разбит лагер и затяга и спъва мотора ... Днес го рециклирах и се осети разликата. Мотора върти много по леко и няма паткания. Ама май съм натегнал много ремъка щото при палене просвирва и после спира ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #22
                Днес смазвах жилото и пружината на дросела ама педала пак е твърд колата пак е доста по спъната и пак почна да ми дава разход от 15/100газ какво и става на тая кола не знам ,един път върви на пушка другия път спъната с твърд педал и сама харчи като ламя .
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #23
                  Абе нещо не ми са получава и не ми са ... Не знам що така. Преди да вземе да ми върти магарии, бях си я много добре центровал колата. Имаше доста ряз от ниски към високи обороти и не виждаше зор. Основния проблем с колата ми е бил в алтернатора заради прецакни лагери е спъвал мотора и ту вървеше ту паткаше ... И си мислех че има недостиг на газ или нещо е запушено. След смяна на свещи кабели и и почистване на изпарител и нови мембрани на Лаватото електрическо . Паткания и гърмежите зора си бяха останали. След като си рециклирах на ново алтернатора с нови лагери и всичко и си опънах ремъка мотора взе да върти по леко. Тъй като доста колеги из форумите съветват да се отвори бай паса на изпарителя с 1 оборот максимум , го сторих и аз после навивах тройника докат мотора почне се дави и претриса с подаване на газ, после почнах да развивам докато се изчисти и няма претрисане. Да ама не. Докат се развърти претриса и ко скочиш на газта и патка и са замисля ... и не са получава.Отделно пробвах да изичистя обороти за празен ход от винта на испарителя. Ама са получава някво шоу При рязко изфорисирване макар че одушена колата оборотите рязко спадат после от 5-6000 към 600-700 мотора претриса лампата за маслото святка и после стабилизират и отиват на 1000. Другото че при паленето така настроена. Пали много зорно (спомян си преди чуквам , без подавне на газ и пали дирекно на първия зъб на газ) като запали няква такава мудна едвам едвам някви загубени тактове и като изфорсираш с крак и са оправяи си седи където трябва. Викам няма да е така. Затворих байпаса (понеже четох че някой колеги не го отварят) , пренастроих на ново колата. Явно газта на колата идва в повече и се души и вървежа и беше един тромав. Когато затворих бай паса звука се поизчисти .Лесно пали , но при рязко скачане на газта пак са замисля и леко претриса преди да се изфорсира. Интересуваме винта за празния ход , като се настройва докрай ли трябва да е развит , преди да навия троиника и почна да изчиствам високите обороти ? Междо другото и преди си имах една аномалия , напънеш така до 5-6000 оборота и рязко пуснеш и понякога оборотите слизат до 500-600 пак лампата премигва за маслото и се стабилизират на 1000. А ако плавно си пусна газта слизат на 1300-1200 поработва така известно време и плавно слизат на 1000 ...
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #24
                    Fiat_Punto11 написа:
                    Абе нещо не ми са получава и не ми са ... Не знам що така. Преди да вземе да ми върти магарии, бях си я много добре центровал колата. Имаше доста ряз от ниски към високи обороти и не виждаше зор. Основния проблем с колата ми е бил в алтернатора заради прецакни лагери е спъвал мотора и ту вървеше ту паткаше ... И си мислех че има недостиг на газ или нещо е запушено. След смяна на свещи кабели и и почистване на изпарител и нови мембрани на Лаватото електрическо . Паткания и гърмежите зора си бяха останали. След като си рециклирах на ново алтернатора с нови лагери и всичко и си опънах ремъка мотора взе да върти по леко. Тъй като доста колеги из форумите съветват да се отвори бай паса на изпарителя с 1 оборот максимум , го сторих и аз после навивах тройника докат мотора почне се дави и претриса с подаване на газ, после почнах да развивам докато се изчисти и няма претрисане. Да ама не. Докат се развърти претриса и ко скочиш на газта и патка и са замисля ... и не са получава.Отделно пробвах да изичистя обороти за празен ход от винта на испарителя. Ама са получава някво шоу При рязко изфорисирване макар че одушена колата оборотите рязко спадат после от 5-6000 към 600-700 мотора претриса лампата за маслото святка и после стабилизират и отиват на 1000. Другото че при паленето така настроена. Пали много зорно (спомян си преди чуквам , без подавне на газ и пали дирекно на първия зъб на газ) като запали няква такава мудна едвам едвам някви загубени тактове и като изфорсираш с крак и са оправяи си седи където трябва. Викам няма да е така. Затворих байпаса (понеже четох че някой колеги не го отварят) , пренастроих на ново колата. Явно газта на колата идва в повече и се души и вървежа и беше един тромав. Когато затворих бай паса звука се поизчисти .Лесно пали , но при рязко скачане на газта пак са замисля и леко претриса преди да се изфорсира. Интересуваме винта за празния ход , като се настройва докрай ли трябва да е развит , преди да навия троиника и почна да изчиствам високите обороти ? Междо другото и преди си имах една аномалия , напънеш така до 5-6000 оборота и рязко пуснеш и понякога оборотите слизат до 500-600 пак лампата премигва за маслото и се стабилизират на 1000. А ако плавно си пусна газта слизат на 1300-1200 поработва така известно време и плавно слизат на 1000 ...
                    Ако я изфорсираш до 5000-6000 и после оборотите слезнат до 500 и се дигнат до 1000 сместа е богата ,винта към плочката се затяга докато колата тръгне да гасне дава се газ да се мъчи и се отвърта докато се изфорсира пъргаво ,от страни ако си ЛОВАТО или ТУРСКИ коепие на ловато имаш винт за ръка който го разхлабваш и започваш да затягаш докато почне да притрисва и като почне да претриса и отвърташ месинговия винт г/д 2 оборота докато стабилизира оборотите ! много е важно да имаш нов въздушен филтър ,моята вчера я настройвах пак защото педала на газта и е твърд и не варви като хората , с нов въздушен съм и бях залепил въздуха защото месинговия не ми работи и не мога да стабилизирам оборотите , пуснах си целия въздух колата едвам работеше на място ...обаче как вървеше и педала на памуче.... ще си смена изпарителя не му работи месинговия и се чуда защо не мога да я настроя на тихите
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #25
                      Здравейте! Извинявам се, че използвам темата на колегата! Искам да попитам възможно ли е изпарителят ми да няма месингов винт или аз не го виждам? На негово място гледам има само някаква дупка, която се е напълнила с прах и боклуци.. Ето снимки: 1, 2

                      Коментар


                        #26
                        Възможно е да няма месингов винт.Вакуумните изпарители нямат,някои електрически изпарители също нямат.
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар

                        Working...
                        X