Колеги изпарителя ми е ловато електрически ,колата е 1.6моно.Лятото колата вървеше доста приятно и харчеше 10.5/100 но сега когато захладня малко времето палеше доста труно на газ а не е кой знае колко студено. Винта на маркуча към плочката явно е за вървенето на колата и разхода , другия винт е месинговия (игличка за постоянно пускане на газ ) която при мен изобщо не работи колко и да въртя .Другия винт е на изпарителя и се върти на ръка и явно е за вакума на мембраната . Настройвам си изпарителя като първо развивам винта на маркуча към плочката ,след това си нагласям оборотите от винта на изпарителя този за вакума на около 900оборота да работи колата , след това винта на маркуча към плочката го затягам по малко докато колата заглухне леко и го връщам 1/4 (това става като помощник е закрепил колата на 3000об) пробвам колата върви добре ,намалям винта на тройника с 1/4 и колата се спъва и го връщам в старото му положение . При каране се усеща как педала на газта ми става малко твърд и разхода ми е 15-16/100км.Направих проба да затегна винта на изпарителя с 1 оборот ,този на мембраната и колата претрисаше а място и намалих входа на въздуха към въздушния филтър с 1/4 колата заработи както трябва и педала на газта си стана мек . Разхода ми беше 12.5/100 но не вървеше във високите така както с отвъртен винт на мембраната ! Някой може ли да сподели как да и свала разхода на тази количка ,и колко е натегнат винта на изпарителя за мембраната ? дали изпарителя ми е за смяна ? ( свещите и кабелите са ми нови ) 2 пъти ходя на газаджия и ми харчи 16/100 и ми казват добре е колата


Коментар