Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпарител Атикер, настройка и 17/100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изпарител Атикер, настройка и 17/100

    Колеги, вече ми омръзна да чета и да пиша по форумите и да ходя по майстори заради този разход от 17-18/100 където и да отида всеки казва това е максималното от този изпарител Атикер (копие на Ловато), купи си друг. Смених кабели, свещи, бобини, въздушен филтър, филтър газово клапанче и отново разхода е 17/100 а колата е леко мудна и с много голям разход. Има ли въобще ваирант да го намаля и някой знае ли как се настройва този изпарител защото пари за майстори вече не давам. Колата е Делта 2 1.8 8в 101кс с катализатор си е, не съм го махал, ламбда сондата играе ли някаква рола при работата на газ, още един въпрос относто черният винт който е на изпарителя каква точно функция изпълнява.До колкото знам аз:1.Кранче на маркуча - определя притока на газ при високи обороти.2.Черен винт на изпаритела - определя колко газ да засмуква при подаване на газ при по ниски обороти3. Месингов винт - обороти на празен ход (тук трябва да е напълно завит или на 2 оборота)П.С. Не ми е тежък кракът и определено не я натискам и това най много ме дразни в разхода. Пари за ГИ няма Какъв разход дават вашите коли градско?Град Видин 17-18/100 градско???? извънградско
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    #2
    Аз бях с такъв Атикер на Брава 1.6 и оправията е ламбда контрол. Тогава се взима сигнал от ламбда сондата. И аз се уплаших първо от разхода. Към 12/100 ми даде извънградско на отиване на среща на форума, където колегата qnisz ми монтира ламбда контрол. Разходът на връщане вече беше 8/100 и такъв си истана 5г докато я продадах. Предполагам още е такъв. Важно е да ти работи ламбдата.Тази врътка отдолу на изпарителя не е за регулиране, а дренаж. Отвиваш да изтече насъбралата се гадост на 2г примерно. Внимателно с нея - вeднъж я бях завил накриво, че не се вижда там и после докато се усетя към месец ми правеше мизерии.Месингивият винт е игла, на която в общия случай при опит за развиване се чупи върха. Добре е да мацваш там по малко масло ако е още здрав, но и да не е все тая. Държах го завит докрай и тогава все тая дали се е счупил или не. Цялата настройка си направих само от другата врътка и то реално с ламбда контрол имаш само тихите да настроиш да работи мотора спокойно, което се прави на разкачен стъпков мотор, да не ги бърка при настройката. Хващаш идеалните тихи на бензин, разкачаш стъпковия, минаваш на газ и настройваш тихите на газ да са перфе. Закачаш стъпковия и това е.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Провери си системата , да не ти изпуска газ отнякъде.
      [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

      Коментар


        #4
        Скоро бях във Видин. Там средната скорост на движение едва ли е по-голяма от 20 км/ч. Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 На бензин колко ти е разхода?
        Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

        Коментар


          #5
          Рядко качвам над 12 градско, поулегнал шофиор съм и нямам оловна подметка, газовата не изпуска от никъде защото я проверявах 2-3 пъти и няма проблеми. Снощи я настройх и сега чакам да видя какъв разход ще ми даде, но всичко което е от 60км с 10 лева (9 литра точно) (1.11лв/л) е неприемливо. Има ли някой колега от Дупница или Благоевград който може да я настрой че другата седмица ще имам пътуване натам и ако може някой да и свали този разход ще бъде добре, че май вече започнах да се примирявам. Yellow_Flash_Colorz_PDT_32
          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

          Коментар


            #6
            Преди да правиш настройки махни катализатора!
            OVB X18XE1 седан+ГИ

            Коментар


              #7
              Колега, от кранче каква настройка очакваш? Или ще е богата или ще е бедна. За това са измислили ламдата да регулира. Трябва ти ламда контрол или ГИ. А и с това Атикер...
              Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

              Коментар


                #8
                Това с махането на катализатора не ми харесва въобще, за ламбда контрол във Видин няма кой да ми го монтира качествено (или май въобще), имаме малко развитие стигнах до разход 14.5 градско което е близко до исканото от мен 13-13.5 и май повече няма да стъпя при газаджия, сега ще чакам да я засека извънградско до Благоевград и на връщане. М/у другото колата започна да прави проблем на бензин и ми се струва че се е позапушила дюза, вие коя добавка сте ползвали за профилактика (ако не стане с добавка отиваме на ултразвук).
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #9
                  flippy89 написа:
                  Това с махането на катализатора не ми харесва въобще, за ламбда контрол във Видин няма кой да ми го монтира качествено (или май въобще), имаме малко развитие стигнах до разход 14.5 градско което е близко до исканото от мен 13-13.5 и май повече няма да стъпя при газаджия, сега ще чакам да я засека извънградско до Благоевград и на връщане. М/у другото колата започна да прави проблем на бензин и ми се струва че се е позапушила дюза, вие коя добавка сте ползвали за профилактика (ако не стане с добавка отиваме на ултразвук).
                  Нямам наблюдения на този мотор как точно работи, но-по скоро се е адаптирал на бедна смес. Откачи малко акумулатора и покарай на бензин и ще е оправи до следващото превключване на газ :D
                  Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                  Коментар


                    #10
                    Май ще ставам газаджия след 2 дни замерване 12.8 градско с нормалнте за мен темпове на шофиране, очаквам да засека до 2 дена извънградското. апочвам да си мисля че новият изпарител едва сега е "омекнал" или по точно мембраните му и това ще е последната настройка. А дано ама ...
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      #11
                      flippy89 написа:
                      Май ще ставам газаджия след 2 дни замерване 12.8 градско с нормалнте за мен темпове на шофиране, очаквам да засека до 2 дена извънградското. апочвам да си мисля че новият изпарител едва сега е "омекнал" или по точно мембраните му и това ще е последната настройка. А дано ама ...
                      Нов електрически изпарител докато мине 800-1000км. си променя настройките!След като мине тези километри може да се очаква да не си променя настройките!
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #12
                        Re: Изпарител Атикер, настройка и 17/100

                        flippy89 написа:
                        Колеги, вече ми омръзна да чета и да пиша по форумите и да ходя по майстори заради този разход от 17-18/100 където и да отида всеки казва това е максималното от този изпарител Атикер (копие на Ловато), купи си друг. Смених кабели, свещи, бобини, въздушен филтър, филтър газово клапанче и отново разхода е 17/100 а колата е леко мудна и с много голям разход. Има ли въобще ваирант да го намаля и някой знае ли как се настройва този изпарител защото пари за майстори вече не давам. Колата е Делта 2 1.8 8в 101кс с катализатор си е, не съм го махал, ламбда сондата играе ли някаква рола при работата на газ, още един въпрос относто черният винт който е на изпарителя каква точно функция изпълнява.До колкото знам аз:1.Кранче на маркуча - определя притока на газ при високи обороти.2.Черен винт на изпаритела - определя колко газ да засмуква при подаване на газ при по ниски обороти3. Месингов винт - обороти на празен ход (тук трябва да е напълно завит или на 2 оборота)П.С. Не ми е тежък кракът и определено не я натискам и това най много ме дразни в разхода. Пари за ГИ няма Какъв разход дават вашите коли градско?Град Видин 17-18/100 градско???? извънградско
                        Здравей градски. Прочети тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...294798#1294798 и сподели после резултата. Успех

                        Коментар


                          #13
                          Колега, без да я чета сам настроих колата и сега върви прилично и с много добър разход, градско 13/100 и извънградско с 3 човека и багаж 9.5/100 с около 100-110км/ч на места и 130-140. Проблема явно е бил че мембраните не са били омекнали и ми е бъркало малко или много настроиките като са се нагласяли. Покарах колата и на бензин с една добавка за почистване на инжектори и ефекта е повече от осезаем, ако някой иска да знае как се казва мога му напиша името на лично, за да не става реклама.
                          Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                          Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                          Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                          Коментар

                          Working...
                          X