Привет младежи и девойки, та прави ми впечетление че при работа на газ колата е доста по шумна от работа на бензин, ускорява доста по тромаво и реагира доста по тромаво. Имам чуство че чукат клапани, а при преминаване на бензин шума изчезва, дето викаше дядо "чука ти аванса" Дюзите и изпарителя са нови, тръбата е чиста, филтрите са нови на 3 седмици/7000км/. Колата с и ГИ ги пише в подписа, Горивните времена са ок, ламбда сондата е ОК, въздушния филтър също е нов. Максималното ускорение което мога да направя на газ е 160 км/ч., а на Бензин не е точно така, малко повече е . Упитаха се да ме убедят че шума е от рейката /Рейл Апачи/, обаче не успяват. Няколко пъти губи налягане на газта и го коригираме но не се оправя. Грешки няма записани никакви по колата.Единственото което ми хрумва е - недостатъчно гориво - ГИ не успява да коригира ъгъла на запалване на газта /чука ми аванса/.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлика при работа на газ / бензин ГИ.
Collapse
X
-
emzo написа:Кажи честно, как да ти помогне някой ? Хващай кабела и почвай да гледаш, какво се случва.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Компютъра на ГИ и ъгъла на запалване нямат много общо.При мен съм забелязал че шумната работа на двигателя почти винаги е свързана с богата смес.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
emzo написа:данни, даннииииии, всичко друго чесалка на пръсти.Тап няма, ама ти това тряя го знаеш много добре. Е имаше 2 модела с тап преди време.....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар