Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при турбо високо налягане в рейката.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не, май не е проблем в бензина. :D

    Коментар


      #17
      7ms. за бензин.

      Коментар


        #18
        qnisZ написа:
        Не, май не е проблем в бензина. :D
        С тези 7мсек. бензиново време на бензин.......остава във Фобоса да е проблема!?
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #19
          Я дай точен код или модел на двигателя че тези 7мс. на бензин ми се вижда "малко" не реалистично. Аз лично съм виждал най много да е 4.5мс но не беше добре на бензин.

          Коментар


            #20
            Ако при тези 8мс. на празен ход ламдата регулира, значи си сложил малки дюзи или е ниско налягането на бензина.
            Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

            Коментар


              #21
              gaz написа:
              Ако при тези 8мс. на празен ход ламдата регулира, значи си сложил малки дюзи или е ниско налягането на бензина.
              И двете в случая.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Колега gaz позна, налягането на бензина е ниско вчера видях, че маркуча е много далеч от 3.5 бара налягане. Дюзите са от фиат купе. 385cc, при оригинални 168cc. Относно изпарителя реших проблема като сложих една пружина точно под мембраната на изпарителя срещу пружината за вакума от другата страна на мембраната, сега държи DP много стабилно и Pgas не минава 2.4 бара. и колата има невероятна динамика. Ще постна някоя друга снимка тези дни. След няколко дни каране ще видим дали ще има други проблеми.

                Коментар

                Working...
                X