Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при турбо високо налягане в рейката.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при турбо високо налягане в рейката.

    Здравейте!Конфигурация:easy green gas компютър на инжекцията, меджик III редуктор, рейка apache black body, изпарителя е захранен с тръба f6. сложен е на автомобил фиат брава 1.6 16v турбо, вдигнах налягането от стандартно 0.5 бара на 1.1 бара, налягане в смукателния колектор без атмосферното. Дюзите са на 2.5 мм, пробвал съм и с 3.0 мм но не работи добре в ниските.Получи се следния проблем: при задържане с пълна газ в някакъв момент налягането в рейката става над 3.5 бара. и автоматично ме прехвърля на бензин и колата забива предница зверски. Ако откача вакума от редуктора към смукателния колектор постоянното налягане е около 3.0 3.3 бара след като разхлабя малко винта който регулира налягането, но тогава пък не ми стига газ при натиснат педала повече и налягането в колектора стане над 0.7 бара.Друго което забелязах е че мап сензора на инжекциона става червен над 1000mba.

    #2
    Делта П колко е?
    Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

    Коментар


      #3
      Тези 3.0мм. дюзи не са ли прекалено големи за тази кола. Така като чета какво правиш май си нямаш много на престава какво трябва да се направи. Моя съвет е да отидеш при някой които знае какво прави да ти свърши работа. Аз на 2.9мм подкарах едно АМГ 6.3 а ти с 3.0мм. този Фиат но той може да повече сигурно е около 80/90кс. на цилиндър да не говорим че е турбо а там дюзите се разпробиват по малки.

      Коментар


        #4
        Делта П е 2000 mba, налягането от мапа - налягането на редуктора. различно в различните режими при пълна газ е 3 бара - 1 бар от налягането в турбото. когато нямам закачен вакум, със закачен вакум не мога да кажа понеже прехвърля на бензин с пълна газ.колега .. qnisZ колкото до дюзите пробвах и с 2 и с 3 мм и с 2.5 мм и останах с 2.5 по спецификация на фобос от 2.8 мм до 3 мм за са кола между 160 и 200 коня. предполагам знаеш че amg e v8, и защо ми мяташ off в темата при положение че не казваш нищо полезно. Що не ми кажеш как да си реша проблема той е ясен не съм те питал какво си подкарвал и с какви дюзи.

        Коментар


          #5
          Меджик с ДП2000 ще гръмне до месец. Иди при добър газажия наистина. Ако видя автомобила мога да ти помогна.
          Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

          Коментар


            #6
            Вярно че са 8ц. но е 520кс. и на тези дюзи от 2.9 работи при налягане 1.3бара. Първо колата е турбо това означава че дюзите се пробиват по малки. Второ си изпънал изпарителя на 2 бара деференциялно налягане а на всичкото отгоре си ги пробил на 3мм. На колко мили секунди работи дюзата на тихи обороти? Тези дюзи които си сложил покриват ли подобни мошности и дали могат да работят правилно с времената на тихи които работят в момента? Да не говорим че името на рейката което си написал се състои от имената на две различни рейки. Ти хубави си вдигнал налягането а дали дюзите не остават постоянно отворени след твоята намеса. Аз преди време имах подобен проблем с едно голфче точно с размера на дюзите при определени обороти остават постоянно отворени а тогава може да регулираш качеството на сместа само с размера на дюзата. Общо взето не толкова лесно колкото си мислят някой хора. Аз пак ти казвам ходи някъде да ти я направят недей да мъчиш занаята.

            Коментар


              #7
              Колега qnisZ ако няма какво да ми кажеш за налягането на изпарителя при турбо режим с закачен вакум и това надуване на рейката на 3-4 бара не пиши, да объркал съм името на дюзите black body, и apache, и двете са на rail и се чудя ето този ред не го ли видя" Дюзите са на 2.5 мм, пробвал съм и с 3.0 мм но не работи добре в ниските." сега в момента колата ми е с 2.5 мм точно заради ниските и проблем с ниските нямам освен ако редуктора е с откачен вакум и налягането в рейката е 3 бара постоянно. не мога да разбера какво си се заял за тези 3 мм дюзи. Ако можеш да помогнеш с налягането и редуктора пиши какво се заяждаш с мен и защо ме храниш не мога да проумея, колкото до занаята няма да изям на никой хляба.

              Коментар


                #8
                Re: Проблем при турбо високо налягане в рейката.

                montinstall написа:
                Друго което забелязах е че мап сензора на инжекциона става червен над 1000mba.
                В програмата зададено ли е че е с турбо?
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  Без да съм видял какви са показанията от компа ще ти кажа че времето на газовите дюзи е малко на тихи и за това не работи правилно на газ. Времето се увеличава с по малки дюзи и по ниско налягане. Тези дюзи които си изброил не работят добре под 4.8мс. най добре работят при времена 5/5.5. Не можах да разбера защо си сменял едни дюзи със същите по параметри само с различни имена.

                  Коментар


                    #10
                    Колега qnisZ дюзите ми са 2.5 мм а инжекторите не съм сменял те са си rail black body просто бях написал, че съм с apache black body, бях се объркал. Мисля, че проблема се свежда до повреден изпарител днес въртях болта за увеличаване - намаляне на налягането, нищо не се случва.ivan_pop колега сложил съм че е турбо.

                    Коментар


                      #11
                      Колега montinstall, и 2.5 са ти големи.Диференциалното налягане не ти трябва да е по голямо от +0,3 при наличието на турбо.Също така вдигането на диференциалното налягане над 1.3 се прави за да се компенсира нещо недоизкусурено.Пробвай с 2.0 мм дюза 1.2 диференциално и ако не ти е проблем да си вземеш едни "инжектори" ще стане.Иначе с Rail-a този турбо мотор ще куца все някъде.Колега qnisZ, Shark 1500 пробвал ли си го на по ниско налягане как се държи?

                      Коментар


                        #12
                        Добре де питам няколко пъти колко ти е времето на газовите дюзи на тихи обороти???? Иначе Шарка работи добре но аз имам наблюдение над него от 1година така че още не се знае как ще е във времето.

                        Коментар


                          #13
                          Колега npace, ще опитам с дюзи 2.0 да видим резултата, но проблема с налягането продължава, няма нищо потрошено по изпарителя, може би е твърде голям, уместно ли е да сложа една пружина под мембраната тоест като надуе турбото да не бута мембраната прекалено много и да не изпуска толкова много газ? говоря за пружина от страната от която изпуска газ тоест срещу вакума или да търся друг изпарител. Също приемам и съвети каква рейка да сложа ?

                          Коментар


                            #14
                            Колега qnisZ, на газовите дюзи в момента е към 4-5 мс. на бензиновите към 6-7 мс като предимно седят в 5 за газ и 7 за бензин.

                            Коментар


                              #15
                              montinstall написа:
                              Колега qnisZ, на газовите дюзи в момента е към 4-5 мс. на бензиновите към 6-7 мс като предимно седят в 5 за газ и 7 за бензин.
                              Тази кола има проблем на бензин май!Като е на бензин колко са бензиновите времена?
                              OVB X18XE1 седан+ГИ

                              Коментар

                              Working...
                              X