Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Емулатор на дюзи - разлика за моно и пълен инжекцион?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    GTipo написа:
    Да за Типото...моето е 93-та, с двигателя дето съм писал в подписа. Трупа си грешки.Като махна акумулатора за малко си пали на бензин, по това разбирам.
    Колега ето ти схемата за ТИПОТО но е с ламбда контрол. Най вероятно трупа грешки от ламбда сондата, за симолация на дюза можеш да сложиш едно съпротивление от 56 до 100ома 2вата успоредно на контактите на ралето и си готов със симолацията на дюзата.

    Коментар


      #32
      qnisZ написа:
      GTipo написа:
      Да за Типото...моето е 93-та, с двигателя дето съм писал в подписа. Трупа си грешки.Като махна акумулатора за малко си пали на бензин, по това разбирам.
      Колега ето ти схемата за ТИПОТО но е с ламбда контрол. Най вероятно трупа грешки от ламбда сондата, за симолация на дюза можеш да сложиш едно съпротивление от 56 до 100ома 2вата успоредно на контактите на ралето и си готов със симолацията на дюзата.
      Благодаря за отговора.Грешките от ламбдата само с емулатор на ламбда сонда ли се премахват? Емулатора на ламбда сонда е заедно с ламбда контрол, нали? Нямам финансовата възможност сега да си взема ламбда контрол и за това питам. Естествено ще пробвам това със съпротивлението. Ако не става го увеличавам, нали? В момента имам такова съпротивление, ще го мерна колко е ( м...му все забравям ) но пак си свети.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #33
        емулатор

        при мен за дюзите има и една друга платка забавя времето за превключване да не се събират газ и бензин заедно иначе преди като превключа се изтрелвах като торпила за крадко сега е нормално а като е за ланда контрол там има и за сондата емулация
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #34
          Колега твоето се каза тайминг реле има го на схемата.

          Коментар


            #35
            GTipo написа:
            qnisZ написа:
            GTipo написа:
            Да за Типото...моето е 93-та, с двигателя дето съм писал в подписа. Трупа си грешки.Като махна акумулатора за малко си пали на бензин, по това разбирам.
            Колега ето ти схемата за ТИПОТО но е с ламбда контрол. Най вероятно трупа грешки от ламбда сондата, за симолация на дюза можеш да сложиш едно съпротивление от 56 до 100ома 2вата успоредно на контактите на ралето и си готов със симолацията на дюзата.
            Благодаря за отговора.Грешките от ламбдата само с емулатор на ламбда сонда ли се премахват? Емулатора на ламбда сонда е заедно с ламбда контрол, нали? Нямам финансовата възможност сега да си взема ламбда контрол и за това питам. Естествено ще пробвам това със съпротивлението. Ако не става го увеличавам, нали? В момента имам такова съпротивление, ще го мерна колко е ( м...му все забравям ) но пак си свети.
            Колега има няколко вида ламбда контроли едните имат вграден ламбда симолатор другите не зависи от модела. Иначе се продават и само ламбда симолатори без ламбда контрол и цената не е висока от 20лв до 40/50лв. За съпротивлението го пробвай след като сложиш или ламбда контрол или симолатор на ламбда сонда иначе може да те заблуди като трупа грешка от ламбдата.

            Коментар


              #36
              qnisZ написа:
              GTipo написа:
              qnisZ написа:
              GTipo написа:
              Да за Типото...моето е 93-та, с двигателя дето съм писал в подписа. Трупа си грешки.Като махна акумулатора за малко си пали на бензин, по това разбирам.
              Колега ето ти схемата за ТИПОТО но е с ламбда контрол. Най вероятно трупа грешки от ламбда сондата, за симолация на дюза можеш да сложиш едно съпротивление от 56 до 100ома 2вата успоредно на контактите на ралето и си готов със симолацията на дюзата.
              Благодаря за отговора.Грешките от ламбдата само с емулатор на ламбда сонда ли се премахват? Емулатора на ламбда сонда е заедно с ламбда контрол, нали? Нямам финансовата възможност сега да си взема ламбда контрол и за това питам. Естествено ще пробвам това със съпротивлението. Ако не става го увеличавам, нали? В момента имам такова съпротивление, ще го мерна колко е ( м...му все забравям ) но пак си свети.
              Колега има няколко вида ламбда контроли едните имат вграден ламбда симолатор другите не зависи от модела. Иначе се продават и само ламбда симолатори без ламбда контрол и цената не е висока от 20лв до 40/50лв. За съпротивлението го пробвай след като сложиш или ламбда контрол или симолатор на ламбда сонда иначе може да те заблуди като трупа грешка от ламбдата.
              Като гледам наистина ще да е от ламбдата, щото си гледам какво идва от нея...Много благодаря за отговора. Човек трябва да е информиран преди да се хвърли на вълците Между другото току-що измерих съпротивлението...47 ома. Поне 1 ват има. Релето е с 4 крака, съпротивлението е вързано на 1 крак и на 1 свободен. Тези дни ще ходя да си взема няколко съпротивления. На бензин ламбда сондата си бачка ок. Тоест за смяна не става дума.Освен това си сметнах разхода...18/100 градско. При продължаващо 10/100 на бензин.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #37
                газ

                много 18 трябва до отидеш там кадето са ти я слагали да е настроят макар че и аз сам си е настроивам щото са ми далече но горе долу съм на половината на твоя за София съпротивлението на дюзите е около1 4-16ома
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #38
                  инаше една схема от колегата DELTA която работи безупречно-поне при мен,само дет аз си слижих още един тример да мога да си правя и "дължината" и "височината" на импулса към еку-то

                  Коментар

                  Working...
                  X