Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Емулатор на дюзи - разлика за моно и пълен инжекцион?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Емулатор на дюзи - разлика за моно и пълен инжекцион?

    Преди 3 дни си сложих емулатор (оказа се че има нужда - поне за дюзите)След 3-4000 км се появиха грешки, макар че се чудя защо след толкова много времеКомбиниран еИ за дюзите и за ламбда сондатаСега вече когато карам на газ, лампата на таблото не светиОбаче докато го монтираха, видях че в упътването пише - за моно-мотроник (с две думи за моноинжекцион)И въпросът ми е:- дали този емулатор е неподходящ за колата ми?- или просто няма разлика и упътването не е точно?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    #2
    значи все пак доиде на моита че без емулатори не става естествено че има значение какъв ще бъде емулатора но според мен по вероятно е да е неточна самата документация или да е за друг модел.даи малко повече инфо за марката на емулатора и къде точно са ти го подвързали( някъде прекъсват инжекторите или нещо по ЕКУто? )ако не те бърка напиши и каква му е цената мен ме интересува.мен бяха почнали едни газаджии да ми говорят за комбиниран емулатор( марка ДЕДРА ) за едни 120..140лв а аз им казах че няма да си плащам газовата още веднъж и им теглих една............

    Коментар


      #3
      ами на него пиши TIN Electronics Lambda Emulatorнякаква нашенска самоделка ще епоне на такава ми приличанезнам точно къде е вързанно като се бях загледал в схемата - на пътя на кабелите за компа от сондата и дюзитеоколо 35 лева е, но го взех от познат - за мен беше по-малконо според мен щом не свети лампата на таблото би трябало всичко да е наред
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Емулатора към всяка дюза по отделно ли се свързва или прекъсва общото захранване. Аз имам италиански и на него пише универсален за четири цилиндъра. Пуска се отделен кабел за всяка дюза.
        Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
        двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

        Коментар


          #5
          Petko написа:
          Емулатора към всяка дюза по отделно ли се свързва или прекъсва общото захранване. Аз имам италиански и на него пише универсален за четири цилиндъра. Пуска се отделен кабел за всяка дюза.
          май е общозащото нама толкова много кабели ако не се лъжа
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Така както описваш нещата според мен става дума за емулатор за моно инжекция. Много е важно как ECU-то следи работата на дюзите, дали като цяло /прекъсване на общата верига/ или поотделно за всяка дюза. Щом не ти свети лампата за грешки може компа да не е толкова прецизен и това да ти върши работа. Забелязвал ли си поне от време на врема да е светвала лампата. Защото при мен при поява на грешка някъде светва за малко и после изгасва, а грешката се записва в паметта и после с тестер се вижда. Ако грешката е фатална минава в сервизен режим, но това го разбирам когато карам на бензин, а на газ не се усеща. А лампата не свети.
            Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
            двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

            Коментар


              #7
              не свети и не премигвадано върши работа, че да не се занимавам повече
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                по принцип на 1,6 16V двигателя инжекторите се следят всеки поотделно те са общ + и с четири минусааз нямам емулатор на инжекторите и ми блъска всеки път по четири грешки за всеки инжектор поотделноно това не е кои знае какъв проблем установил съм го от опитсъпротивлението на всеки инжектор е 15ома и по принцип емулатора превкл едно реленце на 4 съпротивления и по тоя начин се лъже ЕКУто. един колега от форума беше писал че си направил някаква схема с едно съпротивление и я вързал директно някъде към ЕКУто ама така и не даде схемичката ако някои има по подробня информация нека не се срамува ами да сподели

                Коментар


                  #9
                  колега това да не е емулатор за ламбда сондата защото моя емулатор е доста голям като кутия и кабели коита се свързват към компа
                  HONDA I-VTEC

                  Коментар


                    #10
                    Todor_Gagovski написа:
                    колега това да не е емулатор за ламбда сондата защото моя емулатор е доста голям като кутия и кабели коита се свързват към компа
                    ами комбиниран еима 8 кабела
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      idm написа:
                      по принцип на 1,6 16V двигателя инжекторите се следят всеки поотделно те са общ + и с четири минусааз нямам емулатор на инжекторите и ми блъска всеки път по четири грешки за всеки инжектор поотделноно това не е кои знае какъв проблем установил съм го от опитсъпротивлението на всеки инжектор е 15ома и по принцип емулатора превкл едно реленце на 4 съпротивления и по тоя начин се лъже ЕКУто. един колега от форума беше писал че си направил някаква схема с едно съпротивление и я вързал директно някъде към ЕКУто ама така и не даде схемичката ако някои има по подробня информация нека не се срамува ами да сподели
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Ето я схемата на емулатора за дюзите.Аз съм с нея вече от 6-7 месеца и досега не ми е светвала или примигвала лампата на таблото.Доста е елементарна но върши добра работа.
                      Brava EL 1,6 16v

                      Коментар


                        #12
                        колега това с резисторите се прави само с един 10ома на 5вата и се прекъсва само + кабел така сам го направил при мен през реле ,но като подам рязко газ и ми светва дюзата отпред но не е болка за умиране
                        chupa telefoni (ako nemoga da gi oprava)

                        Коментар


                          #13
                          Tigar написа:
                          колега това с резисторите се прави само с един 10ома на 5вата и се прекъсва само + кабел така сам го направил при мен през реле ,но като подам рязко газ и ми светва дюзата отпред но не е болка за умиране
                          щом светва дюзата не е добрепри теб може да няма проблем, но при Браво/Брава грешката си остава в компютъра
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            Tigar написа:
                            колега това с резисторите се прави само с един 10ома на 5вата и се прекъсва само + кабел така сам го направил при мен през реле ,но като подам рязко газ и ми светва дюзата отпред но не е болка за умиране
                            100% съм сигурен че за 1.6 16V двигателя няма да стане това нещенце!!!компа си проверява всеки инжектор поотделно или поне при мен е така( 98год.)+ това съпротивлението на всеки инжектор е по 15 ома!благодаря на колегата sttefan че се престраши наи накрая по постне схемичката

                            Коментар


                              #15
                              я вижте с кво се занимават братушките направо ми скриха шайбата http://chiptuner.ru/gbo.phpинтереснички работи има дано съм помогнал на някого да си отговори сам на въпросчетата!

                              Коментар

                              Working...
                              X