Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газов инжекцион обороти.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газов инжекцион обороти.

    Колеги имам газов инжекцион фобос за прон-бутан, колата работи настроена всичко е ок обаче нещо не ме кефи идеята за оборотите понеже съм дал алтернативен вариант да ги вземе от първи инжектор, имам още две опции към бобина предполагам едната е да увиеш кабела около един от кабелите на свещите, който също не ме кефи и при мен не работи, другия вариант е да закачиш кабела директно за ниското напрежение на бобината, обаче не знам къде да го свържа, имам 3 кабела жълт и черен тънък - жълт и черен по дебел и червено и синьо също тънък, мисля че трябва да е на един от тънките и в софтуера да ми кажа съотношение 1 към 2 тоест един инпулс = два оборота понеже бобината е с 2 корпуса тоест две отделни бобини. Ако има нещо вярно в теорията ми моля някой да каже кое и съвети как да го вържа.

    #2
    Задаваш в програмата да ти чете обороти по кабела а не от 1-ви инжектор.След това пробваш на кой от кабелите ще излязат обороти в програмата.Като ти излязат обороти задаваш делителя така,че да са верни оборотите.
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #3
      Работи без делителя, вързах кабела директно на бобината(на единия от двата тънки се връзва) и се задава в фобоса coil(weak).

      Коментар


        #4
        montinstall написа:
        Работи без делителя, вързах кабела директно на бобината(на единия от двата тънки се връзва) и се задава в фобоса coil(weak).
        Хубаво е да се провери със осцилоскоп до какво напрежение стигат импулсите за да не стане фал. Виждал съм случаи да скачат над 300волта при стари бобини. Най-добре ги вържи на коляновия вал.
        Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

        Коментар


          #5
          Благодаря колега ще се опитам да дръпна от там сигнала.

          Коментар

          Working...
          X