Колега, след като се борих доста време с разход 20/100 днес успях да го сваля на 14/100, но се появи един много странен проблем: Вчера се прибирам от работа, доволен че съм сложил новият изпарител и колата върви много добре, изведнъж угасна насред пътя, паля на бензин обръщам на газ и все едно започва да работи на 2 цилиндъра, не може да се изсфорсира, но за мое учудване се оправиж тогава тръгнах и след около 2 км ми направи съшият номер а около 10тина секунди. Днес паля тръгвам на работа, после вечерта паля и проблеми нямаше никакви докато не стигнах почти до вкъши и пак съшият номер, но този път спрях и тръгнах да я форсирам но не успях и я оставих да поработи (докато се опитвах излизаха сини пушеци от ауспуха) след 2-3-4 минути се оправи. Какво може да е че хванах бели вълци с тази газова уредба, сменени свещи, кабели, бобина ( не работеше коректно) изпарител, въздушен филтър. Утре мисля да отида на настройка и ако не се оправи мисля да сменя и газовото филтърче. На бензин няма никакви проблеми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спешно, колата гасне когато си поиска, после тръгва отново.
Collapse
X
-
Изпаритела е Атикер, не знам вече какъв е проблемът, но днеск ходих на газаджия и каза само че колата била много обогатена и нямало да има проблеми, но след като взе 10 лева и 5 км колата направи същият проблем така че утре май пак ще ходя да си оправи бакийте. Има ли вариант да е съсипана бобината на изпаритела или газовият клапан (ел изпарител е) и от там да прекъсва. Да опиша малко по подробно какво прави колата: Карам известни километри ( понякога 5 понякога 30-40 ) и колата просто губи мощност и не иска да се изфорсира или в рядки случай гасне. Дори при опит да я изфорсирам не иска, след около 2-3-4 минути се оправя от самосебе си.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар