Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изключване на горивна помпа при системи без връщащо гориво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изключване на горивна помпа при системи без връщащо гориво

    От доста време се чудя дали помпата трябва да се спира или неСтава въпрос при системи , които нямат връщаща тръба от рейката за излишното гориво в посока резервоараА цялата тази операция става в в самия резервоар - регулатора за налягане на горивото се намира тамТака е при Стило, новото Браво, сигурно Гранде Пунто и.т.нИдеята ми е че по този начин, регулатора за гориво се натоварва излишно и с течение на времето умеква и не работи коректноОсвен това самото гориво не циркурила до дюзите и обратно, а само тръбата стои под налягане (даже и да е спрява помпата там налягане отново ще има)И реално помпата и регулаторът работят излишно
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    #2
    Насочи размислите си към дюзите, тяхната конструкция и причината да се запушват.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      насочих яи нищо не измислихняма причина помпата да работи
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Sev написа:
        насочих яи нищо не измислихняма причина помпата да работи
        Всъщност си прав, при система с връщане на обратното гориво в резервоара е оправдано но при моделите след 2001год., май наистина няма смисъл, ако найстина подърржа работното налягане, аз обаче не съм се замислял от какво се управлява налягането на регулатора, при тези коита са на рейката се управлява от вакума от смекателя но при тези в помпата не съм сигурен как става.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Една проста пружина
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Sev написа:
            Една проста пружина
            Е как тая просто пружина се влиая от оборотите на мотора? , бря това не съм се замислял.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Няма нуждаДържи 3,5 бара твърдо и това е
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Като изключиш помпата и решиш проблема с налягането, тоест направиш това, което искаш .... в един момент ако ти се наложи да минеш на бензин в движение и всичките тия бензинови части не работят какво се случва ??, няма ли да каже "тряс" и до там ...
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Кое няма да работи?Системата е под наляганеСпира газта и тръгва бензина
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #10
                    Sev написа:
                    Кое няма да работи?Системата е под наляганеСпира газта и тръгва бензина
                    Признавам си, че не съм наясно, мисля в момента логически - след като искаш да изключиш помпата, кое ще ти държи системата под налягане ако помпата е изключена ?
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      А при положение, че помпата е достигнала максималното си налягане, тя не изключва ли се автоматично?Иначе трябва да има някакви клапи, които да задържат бензина под налягане, иначе сутрин бая въртене ще пада.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Помпата работи нон стопРегулатора играе ролята и на клапан, когато помпата не работи
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          При всички системи е за предпочитане да се изключва помпата. Ако няма пикаеща дюза, превключването от газ на бензин става без никакви сътресения.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            На бравото наскоро я изключих бензиновата помпа докато е на газ, единствено някой път има леко прекъсване при обръщане от газ на бензин, обаче това е ако много време нее работила бензиновата помпа. При мен сега във жегите започна да вие като покарам час-2 и затова реших да я изключа иначе преди това си карах така 15 000км и не съм имал никакви проблеми.

                            Коментар


                              #15
                              Всъщност при двупроводната система регулатора е на рейката а вакума променя налягането според оборотите,при еднопроводната налягането е постоянно и няма регулиране,решено е със софтуера на еку.Иначе не виждам проблем да сеизключва помпата,не случайно повечето ГИ имат такава опция.При мен еку на ГИ при преминаване от газ на бензин включва помпата малко по-рано,не знам как е при аварийно преминаване но най-много да прехълца.Иначе системата е под налягане винаги(ако е наред) а помпите са с доста голям дебит100-110л на минута(мареа 1,6),така че бързо ще подкачи.

                              Коментар

                              Working...
                              X