От доста време се чудя дали помпата трябва да се спира или неСтава въпрос при системи , които нямат връщаща тръба от рейката за излишното гориво в посока резервоараА цялата тази операция става в в самия резервоар - регулатора за налягане на горивото се намира тамТака е при Стило, новото Браво, сигурно Гранде Пунто и.т.нИдеята ми е че по този начин, регулатора за гориво се натоварва излишно и с течение на времето умеква и не работи коректноОсвен това самото гориво не циркурила до дюзите и обратно, а само тръбата стои под налягане (даже и да е спрява помпата там налягане отново ще има)И реално помпата и регулаторът работят излишно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изключване на горивна помпа при системи без връщащо гориво
Collapse
X
-
Sev написа:насочих яи нищо не измислихняма причина помпата да работиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
А при положение, че помпата е достигнала максималното си налягане, тя не изключва ли се автоматично?Иначе трябва да има някакви клапи, които да задържат бензина под налягане, иначе сутрин бая въртене ще пада."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
На бравото наскоро я изключих бензиновата помпа докато е на газ, единствено някой път има леко прекъсване при обръщане от газ на бензин, обаче това е ако много време нее работила бензиновата помпа. При мен сега във жегите започна да вие като покарам час-2 и затова реших да я изключа иначе преди това си карах така 15 000км и не съм имал никакви проблеми.
Коментар
-
Всъщност при двупроводната система регулатора е на рейката а вакума променя налягането според оборотите,при еднопроводната налягането е постоянно и няма регулиране,решено е със софтуера на еку.Иначе не виждам проблем да сеизключва помпата,не случайно повечето ГИ имат такава опция.При мен еку на ГИ при преминаване от газ на бензин включва помпата малко по-рано,не знам как е при аварийно преминаване но най-много да прехълца.Иначе системата е под налягане винаги(ако е наред) а помпите са с доста голям дебит100-110л на минута(мареа 1,6),така че бързо ще подкачи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар