Здравейте колеги,На метан съм от няколко месеца (Bravo, 1.6, 16V, 103hp). Колата има доста проблеми при каране на метан - неравномерни обороти, придърпване, гърмене, много малко мощност в ниските обороти и т.н.От скоро започна да дава проблеми с оборотите и мощността и на бензин. Огледах въздуховода от филтърната кутия до двигателя и забелязах, че се е разцепил на доста места откъм двигателя след скобата. Също така, на мястото, където към него е присъединен гумения маркуч от редуктора също се беше сцепил, направо не знам как се държи. Явно "майстора" още като го е слагал го е зацепил, защото беше сложил някакъв черен силикон или нещо подобно, за да го закърпи. Очевидно с времето тези цепнатини са се разширили и онзи ден като свалих металната скоба въздуховода направо цъфна като роза Както можете да видите от снимката, облепил съм го с гафер и сега е значително по-добре, но все още не е това, което искам.Поръчал съм си втора ръка въздуховод и имам следния въпрос:Как са присъединени гумените маркучи от редуктора към въздуховода на вашите автомобили? Дали само е пробит въздуховода и е залепен маркуча, или има и някакво друго съединение между тях? И с какво е най-добре да се залепи? Бих искал този път да си го направя сам.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свързване на въздуховода с маркучите към изпарителя
Collapse
X
-
Колега, споменал си за снимка, ама я няма При метан не знам как е, но при газовите уредби се слага една алуминиева плочка между дросела и въздуховода и в нея се вкарват маркучите от редуктора, като тя разпределя по-добре газта. Пак казвам, не знам дали при метан се прави така.Колата след 99’ година ли е или преди? С пластмасови или метални колектори е?Ето една малко кофти снимка на плочката, но се вижда за какво говоря>"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Ето ме отново.Качвам снимка. Така както е не виждам да има монтирана плочка, освен ако не е вътре във въздуховода, но не съм голям спец ще сваля въздуховода тази седмица и ще огледам всичко по него, и без това очаквам да ми изпратят здрав, който да сложа. [/img]П.С. Сребристото около маркучите е тиксо.Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG
Коментар
-
ОК Колеги благодаря, днес ми пристига "новия" въздуховод, утре ще разлепя тиксото, ще сваля въздуховода и ще направя снимки.Ако няма плочка - ще си купя и направо ще я монтирам със здравия въздуховод.Можете ли да ми кажете какъв трябва да е размера на плочката за Bravo-то?Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG
Коментар
-
Вземи въздуховода с теб и мери по него като избираш плочка, гледай да е с два щуцера и като я монтираш гледай ъгъла на подаване на газ да сочи към дросела.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
тая плочка е с мноого малък диаметър за тази кола, търси плочка по КАТАЛОГ за твоя мотор, и заедно с нея задължително смени този нацепен гофриран маруч, че ако пак гълта въздух след плочката ще гърми, След като сменищ плочката пак се прави настройка на метан. Понеже каза че и много е гърмяла, отзад на всмукателния колектор трябва да имаш няколко маркучета (1/2/3 незнам колко са при металния колектор) проследи ги всичките и ако има някой спукан, нацепен го сменяй, това има голяма роля в гърмежите, празния ход, и мощността особено в ниски.
Коментар
-
По този каталог това ли трябва да ми е плочката?:http://storage.fiat-bg.org/Gazovi_ur...ers/choose.htmFiat ---> Catalytic cars ---> Bravo 1.6i 16V Multipoint Weber Marelli IAWGPL 12MX00010020(Methane 12MX00010020)ingombro max = 35diff. Ø int = 35 (31)Ø M=71Ø F=75Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG
Коментар
-
Колеги, свалих въздуховода и демонтирах плочката.Тъй като вече ми докараха новия въздуховод, смятам да го монтирам заедно със старата плочка, т.к. днес няма от къде да намеря плочка.Въпроса ми е, понеже ще пробия 2 отвори в новия въздуховод за щуцерите, дали има шанс плочката, която се води за колата по каталог да не се монтира във въздуховода а между въздуховода и колектора?Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG
Коментар
-
Благодаря за бързия отговор, колега S_BANKOV!Значи пак ще закрепя временно положението със стария въздуховод, докато купя плочката Може би това ще стане още утре. Ще пиша, като има развитие по въпроса.П.П. Тази плочка ми я монтираха, когато ми инсталираха и самата метанова уредба в сервиза в ж.к. Дружба на бул. Ц. Лазаров, София. Вие си правете изводите. Поздрави!Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар