Здравейте колеги,На метан съм от няколко месеца (Bravo, 1.6, 16V, 103hp). Колата има доста проблеми при каране на метан - неравномерни обороти, придърпване, гърмене, много малко мощност в ниските обороти и т.н.От скоро започна да дава проблеми с оборотите и мощността и на бензин. Огледах въздуховода от филтърната кутия до двигателя и забелязах, че се е разцепил на доста места откъм двигателя след скобата. Също така, на мястото, където към него е присъединен гумения маркуч от редуктора също се беше сцепил, направо не знам как се държи. Явно "майстора" още като го е слагал го е зацепил, защото беше сложил някакъв черен силикон или нещо подобно, за да го закърпи. Очевидно с времето тези цепнатини са се разширили и онзи ден като свалих металната скоба въздуховода направо цъфна като роза
Както можете да видите от снимката, облепил съм го с гафер и сега е значително по-добре, но все още не е това, което искам.Поръчал съм си втора ръка въздуховод и имам следния въпрос:Как са присъединени гумените маркучи от редуктора към въздуховода на вашите автомобили? Дали само е пробит въздуховода и е залепен маркуча, или има и някакво друго съединение между тях? И с какво е най-добре да се залепи? Бих искал този път да си го направя сам.Благодаря!

Коментар