Настройките са добре направени с отлични показания на инжекторните времена както и всички други параметри. Има само един проблем , при ускорение с подадена максимална газ се получават предърпвания в диапазона между 3900-4500 оборота , след това няма проблени. Сещате се при тези обороти под пълна газ какви удари се получават ще скъса тампоните на двигателя....Днес последното което направих е че смених редуктора , изхвърлих оригиналното Стефанели и сложих редуктор Мимгаз който е доста по-голям. Отново настройка и пак същото. Инжекторите са ми нови Валтек с проверено разтояние на отварянето. Вече си мисля че всичко идва от шибания компютър на Фобос. Явно му се губят гънки от мозъка :D Качих му нов формуер , същата работа . Пробвах почити всички версии на Фобос ,но проблема си остава. Някой да се е сблъсквал с подобна простотия да каже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ГИ Фобос
Collapse
X
-
emzo написа:И според теб, как някой тук ще ти помогне, без да дадеш логове от фобоса и от бензиновото ЕКУ ?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
emzo написа:Хвърлям боб, шарен, смилянски и казвам, че в тия обороти ти пада яко налягането.За да ме опровергаеш, пак стигаме до логоветеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
Защо не качиш един лог на ламбдата точно в момента на ударите?ЕДИТ: Опс - сега видях че си ремапвал ЕКУ-то - без лога на ламбдата само предполагам че единственото ти решение са по-бързи инжектори.Може би над 4300 си стоят твоите постоянно отворени ?
Коментар
-
Да не става въпрос за автомобила от тази тема?http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=6452OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
За Фобос съм чувал всякакви легенди, за това, че се шашака от куп неща. Последният случай беше с баласта на някакъв ксенон-явно много китайски, който със смущения объркваше процесора на фобоса и се получаваше дупка в някакъв малък диапазон обороти...200-300 оборота, над средни, в които колата не работи както трябва. Колкото и безумно да звучи на пръв поглед- смениха баластите и колата се оправи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар