Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ГИ Фобос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ГИ Фобос

    Настройките са добре направени с отлични показания на инжекторните времена както и всички други параметри. Има само един проблем , при ускорение с подадена максимална газ се получават предърпвания в диапазона между 3900-4500 оборота , след това няма проблени. Сещате се при тези обороти под пълна газ какви удари се получават ще скъса тампоните на двигателя....Днес последното което направих е че смених редуктора , изхвърлих оригиналното Стефанели и сложих редуктор Мимгаз който е доста по-голям. Отново настройка и пак същото. Инжекторите са ми нови Валтек с проверено разтояние на отварянето. Вече си мисля че всичко идва от шибания компютър на Фобос. Явно му се губят гънки от мозъка :D Качих му нов формуер , същата работа . Пробвах почити всички версии на Фобос ,но проблема си остава. Някой да се е сблъсквал с подобна простотия да каже.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    #2
    И според теб, как някой тук ще ти помогне, без да дадеш логове от фобоса и от бензиновото ЕКУ ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      И според теб, как някой тук ще ти помогне, без да дадеш логове от фобоса и от бензиновото ЕКУ ?
      Благодаря за помоща , разбрах каде е проблема Че изобщо ви занимавам с глупости . Извинявайте че ви наруших спокойствието във форума , а може би и куп правила на форума.
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        И какъв му беше проблема все пак?

        Коментар


          #5
          Хвърлям боб, шарен, смилянски и казвам, че в тия обороти ти пада яко налягането.За да ме опровергаеш, пак стигаме до логовете
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Хвърлям боб, шарен, смилянски и казвам, че в тия обороти ти пада яко налягането.За да ме опровергаеш, пак стигаме до логовете
            Няма падане на налягането, гаранция гледам го повреме на ускорение. Прекъсванията са можеби за десета от секундата редуващи се през секунда и след като подмине 4500 оборота започва доволно ускорение без проблем до 7300 оборота. Неме питай как достига до обороти по-големи от зададените Въпроса е че тези прекъсвания ги прави между 3800-4500 оборота. Все едно че губиш запалването за десета от секундата. Нещо като липсващи сектори в горивната карта. За това се съмнявам в компа на шибания Фобос.
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Salvador написа:
              И какъв му беше проблема все пак?
              Проблема не е решен
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #8
                Защо не качиш един лог на ламбдата точно в момента на ударите?ЕДИТ: Опс - сега видях че си ремапвал ЕКУ-то - без лога на ламбдата само предполагам че единственото ти решение са по-бързи инжектори.Може би над 4300 си стоят твоите постоянно отворени ?

                Коментар


                  #9
                  Отговора най вероятно се корени в запушени филтри.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Явно му се свидят логовете Вдигам ръце аз, особено след диагнозата запушени филтри
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Да не става въпрос за автомобила от тази тема?http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=6452
                      OVB X18XE1 седан+ГИ

                      Коментар


                        #12
                        Последно караше Мареа 1,6, предполагам за нея става дума.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          За Фобос съм чувал всякакви легенди, за това, че се шашака от куп неща. Последният случай беше с баласта на някакъв ксенон-явно много китайски, който със смущения объркваше процесора на фобоса и се получаваше дупка в някакъв малък диапазон обороти...200-300 оборота, над средни, в които колата не работи както трябва. Колкото и безумно да звучи на пръв поглед- смениха баластите и колата се оправи.

                          Коментар


                            #14
                            Абе emzo настоява за логове да помогне, автора не ще, аз ще изпия още една бира
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              Проблема не е във Фобос. Лично може да отидеш във фобос и да ти монтират друг комп. Това, че не си обслужваш автомобила, не ти е виновен никой! Скоро и на бензин ще прекъсва и гърми.
                              Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                              Коментар

                              Working...
                              X