Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ниска темп.на изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ниска темп.на изпарител

    Здравейте колеги каква може да е причината темп.на изпарителя да е 50 градуса при вече включила се перка (преди като се включи перката темп. на изпарителя беше 86 градуса) също така и темп.на газта е 30 градуса ,а в движение пада на 20 и няколко градуса.ГИ изпарител-томасето.ГИ то е на 2г (60 000км) на пунто МК1 1.2 16в.

    #2
    В 80% от монтажите по сервизите НЕ запояват нито 1 кабел. Тоест всичко е навий жичка и изолирай. След време тези жици се окисляват и се променя съпротивлението, което отчита датчика на изпарителя. Започни с това. Провери кабелите (може само за пробата да почистиш заголените кабели и да ги намотаеш пак. Ако има разлика, запоявай!
    Fiat 125p 1980г.
    Nissan Almera N16 2000г. с табела У на покрива и Газов Инжекцион Тамона!

    Коментар


      #3
      Защо не замериш съпротивлението на датчика в студено състояние и след като загрее също го измери. При мен на студено беше около 4 КОм а загряла около 1 КОм. Така ще разбереш дали е датчика или връзките както каза колегата.
      FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

      Коментар


        #4
        Благодаря колеги и аз се съмнявам в датчика вече,защото днес пипам изпарителя и пари не можеш да го пипнеш и не е със спойка а със кабелни обувки увити със черно тиксо такаче може да са се окисли ли и също така преди време нещо и беше станало палеше директно на газ,но се оправи от само себе си :D Утре след работа ще проверя и ще пиша

        Коментар


          #5
          Замерих датчика на студено е 3.55 КОМ,а на загрял 1.02 КОМ и на загрял двигател като я вързах с компа темп.на изпарителя беше 63 градуса и темп.на газта 30 градуса пак ми се вижда ниска температурата.Тези дни ще я закача и ще видя със 100км/ч как ще е температурата Колеги да ви питам възможно ли е да отворя изпарителя само за почистване и да му сменя само о-пръстените без мембраните

          Коментар


            #6
            Как е свързан изпарителя? Успоредно или последователно? Къде се намира? Най-добре е да се свърже успоредно на парното. Ако се намира на място където може да го обдухва струя въздух е добре да се изолира. Моя е под акумулатора и трудно вдигаше над 60гр на антифриза и 30-40гр на изпарената газ( извън градско дори беше 50гр на антифриза и 20-25гр на газта). Изолирах го с микропореста гума (изолация за тръби), и тръбата на изпарената газ също. В момента градско държи 70-80гр антифриза и 50-65гр изпарената газ. Извънграда около 60-70гр антифриза и 45-50гр изпарената газ.
            Fiat 125p 1980г.
            Nissan Almera N16 2000г. с табела У на покрива и Газов Инжекцион Тамона!

            Коментар


              #7
              Свързан е последователно преди парното и е хванат най-долу на гредата където е куката за теглене когато ми монтираха ГИ то бях с броня с малката решетка,но сега съм със броня със голямата решетка и изпарителя се вижда сложил съм му една ламарина пред него уж да го предпазва,но явно не върши мн мн работа :Д Може да го изолирам по-добре и да видя как ще е

              Коментар


                #8
                На мой приятел с ГИ Мегаджет(фобос) при настройката на ГИ има различни датчици и тези които му го монтираха бяха задали неправилния ,показанията бяха 56гр. на изпарителя при 86гр. на двигателя,след задаване на правилния разликата е 2-3гр. Аз бих почнал от там.

                Коментар


                  #9
                  А има ли вероятност да са сложени някакви много фалшиви маркучи към изпарителя, които с времето да са се раздули отвътре и просто да не му стига течност? Или да е сложен някакъв дълъг маркуч, който да се е пречупил и да не пропуска?

                  Коментар


                    #10
                    Човекът казва, че изпарителят пари. Значи проблемът е по тоците и датчиците.
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                    Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                    Коментар

                    Working...
                    X