Здравейте, имаше едно време бях много доволен, от към разход и вървеж. Естествено, не знам, защо и по каква причина я разбутахме. Сега се чудя и умувам тия 2те врътки за какво са... Едната е посочена с червената стрелка на изпарителя, другата врътка е по другия маркуч, посочен със стрелката.Значи, вариантите, за които знам са:-на изпарителя за оборотите на свободен ход-другата за високите - колкото повече развъртиш толкова повече вървиили-на изпарителя за чувствителността, на педала така да кажем-другата за оборотите на свободния ходСега, кое е вярното или има 3ти вариант И по каква последователност, трябва да се завъртат и развъртат?Четох, че се гласи на загрял мотор, обаче бутилката пълна, празна или няма значение?Загря моторa, връткам, но оборотите на свободна не мърдат и реших да питам да разбера на какъв принцип е И 1 друг въпрос, тая врътка най-отдолу, кога трябва да се развие и уж да паднат боклуците в изпарителя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на обикновено ГУ
Collapse
X
-
Не се вижда много от това, което си сложил като снимка, но принципът на реглаж на обикновена газова уредба е следният:1. Двигателят трябва да загрее до работна температура.2. Развърташ максимално врътката, която е на маркуча.3. Започваш да завиваш врътката, която е на изпарителя, докато двигателят започне осезаемо да прекъсва. В смисъл да се опитва да гасне. Тази процедура я извършваш, като леко подаваш газ дирктно на моното или карбуратора, или с каквото е там колата.4. Започне ли да се опитва да гасне, започваш да развиваш винта на изпарителя до първото му положение, при което закрепи устойчиви обороти. Пускаш газта и трябва да поддържа устойчиви тихи обороти. 5. Започваш да завиваш врътката на маркуча, докато започне да се опитва да гасне. Връщаш я до полжение, при което закрепи устойчиви тихи обороти.6. След като завършиш процедурата с врътките, подаваш рязко газ и пускаш, при което двигателят трябва да се форсира без проблем и да си връщата тихите обороти без да се чуди половин час.Добре е в бутилката да има достатъчно газ, преди да почнеш.Врътката в най-долния край на изпарителя се отвърта когато ти скимне. От нея обикновено изтича една кафява гняз, която се събира там с различна честота. Зависи от горивото, което сипваш. Добре е преди да започнеш настройката да си сигурен, че въздушният филтър е чист. Мръсен въздушен филтър е способен да прецака работата на газ като вдигне разхода с близо литър. Съответно и мощността пада с малко. Същото се отнася и до филтърчето в чашката на газовия клапан. Там пък се събират едни сажди...Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
-
Благодаря ти, ще пробвам. А да те питам, ако не ми харесва мощността, кое да развия това на маркуча ли? И после да завия тази на изпарителя. Филтъра в клапана също е сменян, но сигурно стана половин година, ще проверя въздушния. Интересно ми е само, то малко извън темата, но да видя ли картерната вентилация тя може ли да се запуши и какво ще стане ако се. Това няма нищо общо с газта, ноAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Направих всичко както трябва, голяма играчка беше, да направя това първото - да развия докрай на маркуча и да наглася изпарителя (чак лаптопа си взех да видя оборотите). Та после, завих това на маркуча, както е написано. Реших да пробвам да я изпъна, е не иска да върви, спрях, развих 1 оборот на врътката на маркуча, ей полетя После пак я запалих като поистина, е държи си ги Сега да попитам възможно ли е, сместа да е бедна или богата или не знам и аз, как може да се провери, има ли някакви симптоми или при газ анализатор. Просто питам, знам ли възможно ли е някак си да съм го объркал с този 1 оборот развъртане. Защото май има последствия от много бедна или много богата смес?Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Врътката на маркуча колкото повече я развърташ, толкова повече ще харчи, но няма да върви кой знае колко повече. Затова тя трябва да е завъртяна до положение, след което ако се завърти, ще почне да си губи оборотите. Това, че си я пуснал малко повече не е проблем. Мини първите 100 км след реглажа и си засечи разхода. Ако те устройва, не го барай повече. Иначе дали ти е богата или бедна сместта, можеш да установиш по свещите. Ако са твърде бели - сместта е бедна. Ако са сухи и яко опушени в черно - значи сместта е богата. Тази проверка обаче също трябва да я направиш след около 50 - 100 - 150 км пробег, за да е реална.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
ivchotr написа:Врътката на маркуча колкото повече я развърташ, толкова повече ще харчи, но няма да върви кой знае колко повече. Затова тя трябва да е завъртяна до положение, след което ако се завърти, ще почне да си губи оборотите. Това, че си я пуснал малко повече не е проблем. Мини първите 100 км след реглажа и си засечи разхода. Ако те устройва, не го барай повече. Иначе дали ти е богата или бедна сместта, можеш да установиш по свещите. Ако са твърде бели - сместта е бедна. Ако са сухи и яко опушени в черно - значи сместта е богата. Тази проверка обаче също трябва да я направиш след около 50 - 100 - 150 км пробег, за да е реална.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар