Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обикновена ГУ на Lancia Dedra 1.6 mono

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обикновена ГУ на Lancia Dedra 1.6 mono

    Привет!Замислям се за ГУ на Lancia Dedra 1.6 i.e. (78 коня). Моноинжекция е, т.е. обикновена ГУ. Чувам, че тоя двигател гълта до 15/16 градско и пада до 8 извън газ, което ме устройва при сегашните разходи за бензин. Преди обаче да се реша на тая стъпка, как да разбера дали двигателя не е издухан, т.е. дали си струва инвестицията? Компресия ли трябва да се замери - какви са нормалните граници? Някой ще даде ли препоръка за добри газаджии в София? В БГ има значение къде ще отидеш. В единия случай ще ти направят колата, а в другия ще я потрошат. Засега имам положителен отзив от Прогаз.За тия какво мислите? Офертата е същата.Също така ме интересува. Какъв е процеса на узаконяване на ГУ към момента? Освен разходите по закупуване и монтаж на нова ГУ, има ли допълнителни разходи по узаконяване и т.н.? Изключая увеличената такса за ГТП.

    #2
    Компресията не е толкова важна, колкото запалителната система, наблегни на нея.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      По запалителната мисля, че няма проблеми. Пали и работи добре на бензин. Винаги пали от първия опит, дори зимата (макс. 3-4 сек. стартер). Скоро сменявах кабели, свещи, дистр. капачка. Оборотите ги кове по книжка като загрее, няма вибрации или прескачания. Колата си върви, само дето разходите за бензин ми идват множко.

      Коментар


        #4
        Тогава защо те притеснява двигателя ? Слагай смело!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Защото е стара кочина на 21г., пък и с най-малкия двигател за купето...не знам колко коня са й останали. Както и да е, мисля да експериментирам с една газова. Май не е чак толкова зле...и масло почти не гори. По-скоро аз съм критичен към старата чанта. А по другите въпроси какво ще кажете. Кой сервиз да избера за монтаж? Горе съм постнал 2 оферти за Ловато. И как стои въпроса с узаконяването? Чувам, че от тая година май имало някакви промени и не може всеки да узаконява ГУ?

          Коментар


            #6
            Компресията има Много голямо значение за работа на бензиновия двигател на газ и метан! Икономичноста му има също пряка зависимост от степента на сгъстяване.Ако двигателя има ниска компресия поради доста по-бавното горене на газта особенно пък на метана,ако не се използува ТАП горенето продължава в разширителния ход.Това е една от причините за прегаряне на клапаните.Лично съм си правил експерименти с няколко двигателя.На Москвич 408 на който степента на сгъстяване е епсилон 7,0,а компресията е също 7-7.2 атмосфери мерено с компресомер.При това положение разхода на газ с разпробит карбуратор без плочка беше около 8 литра извънградско и около 11литра градско.След шлайфане на цилиндровата глава около 2мм,компресията стана около 12 атмосфери,като разхода на газ падна с около литър и половина както извънградско така и в града.Другия двигател беще на Жигули който му дават степен 8.8 или 12 атмосфери мерено с компресомер.След шлайф с около милиметър мощността се вдигна и разхода спадна с около литър.Опел Кадет 1.3с 75 к.с -след шлайф,полиране на всмукателен и изпускателен колектор-още по впечатляващи резултати.
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #7
              Аз нямам против да се замери компресията, дори само информативно да знам в какво състояние е двигателя, но къде да ходя да ми я измерят и каква е нормата за тоя двигател?То всъщност каквото и да покаже замерването, до основен ремонт няма да се стигне. Тая кола ще я търкалям сигурно още макс. 2г, въпроса е засега да закрепя положението, че не ми се дават в момента 3-4К за нещо по-ново., пък тая си я познавам що-годе и мисля, че има още хляб в нея. Но естествено ако е много зле откъм компресия ще се замисля как да процедирам.

              Коментар


                #8
                Виждам че си в Илинден, ще ти пратя лс с адрес на майстор който да я погледне за компресия и свещи.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Щом не гори масло, какви меренета на компресия те гонят! Слагай газ и карай, не хвърляй излишни пари по старата кобила, язди я, докато има душица!
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    До 1-2 седмици ще жертвам "кобилата". Засега още събирам впечатления на кой да я поверя. От доста време насам чувам за прословутия проблем с бензиновите помпи на колите с АГУ. Та при монтажа на самата АГУ, какво се случва с бензиновата помпа? Оставя се постоянно да върти или се изключва в режим газ?

                    Коментар


                      #11
                      Помпата не си заминава от АГУ, а от навъртените часове работа. Твоята, ако е оригинална, е на края на живота си и ако се скапе след 2 месеца, не е газта виновна. Затова винаги я спирам, така се удължава живота ѝ.Изпарител какъвто си харесаш по цена - БРЦ,Ловато.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        Е комплект Ловато ще е най-вероятно. Няма да ги сбирам част по част. Оставям я и си плащам...дано да си струва плащането поне. Помпата не знам в какво състояние е, но е факт, че с АГУ се прояват по-чести смени. Каква е причината вече е друг въпрос. Дали поради въртене на празен ход без гориво или нещо друго...някакъв анормален режим е. Затова ми е интересно дали има опция при монтажа да се избегне и как точно се постига?

                        Коментар


                          #13
                          Ако оставиш помпата да работи съществуват два риска1-ви Да я стопиш от липсата на бензин в резервоара, поради факта че ще караш на газ и за бензина ще забравиш.2-ри Да си замине поради часове работа.Ако я прекъснеш, съществува реален риск да ти се зепече дюзата на бензиновата система. И да не работи на бензин като хората. Помпата се прекъсва през реле.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Е кой е по-удачния вариант? Нали при всички положения колата се пали на бензин, т.е. няма как да се изключи помпата за постоянно или бъркам? Ако се сложи едно реле с н.з. контакт на помпата (за да може да работи помпата ако релето се бъгне), то от къде се управлява това реле? Заложена ли е такава логика в комплектите АГУ или трябва да се доработва?

                            Коментар


                              #15
                              Колата ти е моноинжекция, така че можеш дори и резервоара да и махнеш и да си палиш целогодишно на газ. Ако беше ГИ тогава ти трябва палене на бензин и объщане на газ при определена температура. Според мен си изключи помпата или прекъсни дюзата през реле. Релета има всякакви.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X