Привет!Замислям се за ГУ на Lancia Dedra 1.6 i.e. (78 коня). Моноинжекция е, т.е. обикновена ГУ. Чувам, че тоя двигател гълта до 15/16 градско и пада до 8 извън газ, което ме устройва при сегашните разходи за бензин. Преди обаче да се реша на тая стъпка, как да разбера дали двигателя не е издухан, т.е. дали си струва инвестицията? Компресия ли трябва да се замери - какви са нормалните граници? Някой ще даде ли препоръка за добри газаджии в София? В БГ има значение къде ще отидеш. В единия случай ще ти направят колата, а в другия ще я потрошат. Засега имам положителен отзив от Прогаз.За тия какво мислите? Офертата е същата.Също така ме интересува. Какъв е процеса на узаконяване на ГУ към момента? Освен разходите по закупуване и монтаж на нова ГУ, има ли допълнителни разходи по узаконяване и т.н.? Изключая увеличената такса за ГТП.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обикновена ГУ на Lancia Dedra 1.6 mono
Collapse
X
-
По запалителната мисля, че няма проблеми. Пали и работи добре на бензин. Винаги пали от първия опит, дори зимата (макс. 3-4 сек. стартер). Скоро сменявах кабели, свещи, дистр. капачка. Оборотите ги кове по книжка като загрее, няма вибрации или прескачания. Колата си върви, само дето разходите за бензин ми идват множко.
Коментар
-
Тогава защо те притеснява двигателя ? Слагай смело!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Защото е стара кочина на 21г., пък и с най-малкия двигател за купето...не знам колко коня са й останали. Както и да е, мисля да експериментирам с една газова. Май не е чак толкова зле...и масло почти не гори. По-скоро аз съм критичен към старата чанта. А по другите въпроси какво ще кажете. Кой сервиз да избера за монтаж? Горе съм постнал 2 оферти за Ловато. И как стои въпроса с узаконяването? Чувам, че от тая година май имало някакви промени и не може всеки да узаконява ГУ?
Коментар
-
Компресията има Много голямо значение за работа на бензиновия двигател на газ и метан! Икономичноста му има също пряка зависимост от степента на сгъстяване.Ако двигателя има ниска компресия поради доста по-бавното горене на газта особенно пък на метана,ако не се използува ТАП горенето продължава в разширителния ход.Това е една от причините за прегаряне на клапаните.Лично съм си правил експерименти с няколко двигателя.На Москвич 408 на който степента на сгъстяване е епсилон 7,0,а компресията е също 7-7.2 атмосфери мерено с компресомер.При това положение разхода на газ с разпробит карбуратор без плочка беше около 8 литра извънградско и около 11литра градско.След шлайфане на цилиндровата глава около 2мм,компресията стана около 12 атмосфери,като разхода на газ падна с около литър и половина както извънградско така и в града.Другия двигател беще на Жигули който му дават степен 8.8 или 12 атмосфери мерено с компресомер.След шлайф с около милиметър мощността се вдигна и разхода спадна с около литър.Опел Кадет 1.3с 75 к.с -след шлайф,полиране на всмукателен и изпускателен колектор-още по впечатляващи резултати.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Аз нямам против да се замери компресията, дори само информативно да знам в какво състояние е двигателя, но къде да ходя да ми я измерят и каква е нормата за тоя двигател?То всъщност каквото и да покаже замерването, до основен ремонт няма да се стигне. Тая кола ще я търкалям сигурно още макс. 2г, въпроса е засега да закрепя положението, че не ми се дават в момента 3-4К за нещо по-ново., пък тая си я познавам що-годе и мисля, че има още хляб в нея. Но естествено ако е много зле откъм компресия ще се замисля как да процедирам.
Коментар
-
До 1-2 седмици ще жертвам "кобилата". Засега още събирам впечатления на кой да я поверя. От доста време насам чувам за прословутия проблем с бензиновите помпи на колите с АГУ. Та при монтажа на самата АГУ, какво се случва с бензиновата помпа? Оставя се постоянно да върти или се изключва в режим газ?
Коментар
-
Помпата не си заминава от АГУ, а от навъртените часове работа. Твоята, ако е оригинална, е на края на живота си и ако се скапе след 2 месеца, не е газта виновна. Затова винаги я спирам, така се удължава живота ѝ.Изпарител какъвто си харесаш по цена - БРЦ,Ловато.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Е комплект Ловато ще е най-вероятно. Няма да ги сбирам част по част. Оставям я и си плащам...дано да си струва плащането поне. Помпата не знам в какво състояние е, но е факт, че с АГУ се прояват по-чести смени. Каква е причината вече е друг въпрос. Дали поради въртене на празен ход без гориво или нещо друго...някакъв анормален режим е. Затова ми е интересно дали има опция при монтажа да се избегне и как точно се постига?
Коментар
-
Ако оставиш помпата да работи съществуват два риска1-ви Да я стопиш от липсата на бензин в резервоара, поради факта че ще караш на газ и за бензина ще забравиш.2-ри Да си замине поради часове работа.Ако я прекъснеш, съществува реален риск да ти се зепече дюзата на бензиновата система. И да не работи на бензин като хората. Помпата се прекъсва през реле.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Е кой е по-удачния вариант? Нали при всички положения колата се пали на бензин, т.е. няма как да се изключи помпата за постоянно или бъркам? Ако се сложи едно реле с н.з. контакт на помпата (за да може да работи помпата ако релето се бъгне), то от къде се управлява това реле? Заложена ли е такава логика в комплектите АГУ или трябва да се доработва?
Коментар
-
Колата ти е моноинжекция, така че можеш дори и резервоара да и махнеш и да си палиш целогодишно на газ. Ако беше ГИ тогава ти трябва палене на бензин и объщане на газ при определена температура. Според мен си изключи помпата или прекъсни дюзата през реле. Релета има всякакви.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар